Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz.
Egyébként haveromé.
abban valszeg gyenge már a rugó.
Cseréld ki. lehetőleg újra.
Akkor is felütött amikor még a földön volt a kerék és akkor is amikor már a levegőben.
Egyébként a csapkodás nagyon kicsi, és 6osban kihúzatva is stabil, csak egy kicsit puha.
akkor abban szar a rugó, a felni is lehet szar és a tárcsa is.
MAx. stoppienál üthet fel.
szervízadat... ha csapkod akkor SZAR
aha
berki.roland@gmail.com
énis neked :)
Dadis írtam neked a 125.vilaga.hu-n
Apriliák olyanok..
Sintesi replicán normális ha erős fékzésnél picit "csapkod" az eleje.
Meg tényleg ennyire puhák a telók?
Fékezésnél azért szeretett felkoppani.
Nagyon szépen köszönöm a jótanácsaidat.
Már csak egyetlen bökkenő van... Berugós
Ezek szerint nem saját motor van benne?
Vagy gyártottak berugósat is? Kezdem elveszteni a fonalat.
Ami biztos: 6 sebességes, vízhűtéses.
Köszi az infókat!

Richeekee
nem feltétlen...Inkább egyik irányba nehezebben fordul.
értem amugy ha nem egy nyomon megy akor elvileg huz valamelyik irányba igaz
Egyenesbe állítod a kormányt.Majd elmész a mocitól kb 10 métert,miközben vki tartja,lehajolsz,és belenézel a kerekek vonalába.Vagy két léccel pontosabban is meglehet nézni.
Ha külön külön látod a két kereket,az gáz:D
azt hogy kell megnézni hogy két nyomon megy ? vagy azt érezni kell
Nos. először is tudd hogy amit láttál az tök normál 50-es. 1989-1992-ig gyártották asszem
elődjét a sintesit pedig 88-92-ig. ezutáni darabok is lehetnek de csak S.E. kiadásban
mit kell megnézni?

dióhéjban sajnos mindent.
-olajfolyások
- kopások
- karcok
-repedések
- komplett motordinamika
- illetve hogy 1 nyomon fut-e

ilyesmik..
De ez ettől sokkal bonyolultabb sajnos.. ez csak csepp a tengerben amit írtam
Még esetleg az önindítót érdemes nyúzni.. gyakran szarik be azis.. gondatlanság miatt.

lehetőleg ne zörögjön.. ne legyen súroló hangja a motornak..
semmilyen motorhangja nem lehetne elvileg.. csak az alap 2t.
ha csilingel.. megilyenek.. akkor felejtsd el.
Aha...
Ezt jó tudni. Azért érdekel a dolog, mert most szeretnék venni, és jó volna előtte egy kicsit tájékozódnom róla. Eddig annyit tudtam, hogy 80ccm-es, "91-es gyártmány.
Volt szerencsém kipróbálni, hát jobban húz a Simsonomnál
120-as kmóra, és 12ezres ford. mérő van benne. Nagyon kevés hasonlót sikerült találnom a neten.
Hogy mire vagyok kíváncsi?
Esetleg mondhatnál pár olyan dolgot, amit feltétlenül nézzek meg rajt, mielőtt vételre gondolnék.
Köszi szépen!

Richeekee
őőő ricsike..
80-ast gyárilag nemigen gyárottak. Csak 50 és 125 ccm es létezik gyárilag.
Szerintem a tied is 50-es volt eredetileg ha csak nem valami krosszszökevény blokk van benne.
Egyébként mire vagy kíváncsi?
Mert csak arra tudok válaszolni.. egyébként órákig lehetne elemezni
Helló! Szerintem Te vagy az én emberem. Szeretnék minél többet megtudni az AF1 80ccm-es változatáról. Hálás lennék, ha írnál róla pár sort, vagy küldenél bármilyen linket,ahol rálelhetek erre a típusra. Ha lehet, akkor az e-mail címemre.
Köszi!
Richeekee

richeekee@vipmail.hu
Sziasztok! Nagyon hálás lennék, ha valaki tudna nekem küldeni bármilyen infot az Aprilia AF1 típusú motorról. Nagyon sokat böngésztem a neten, de erről ( 80 ccm) nem sokat találtam.
Előre is köszönöm:
Richeekee

richeekee@vipmail.hu
Az AF"1 replikának kulisszás váltója van asszem hozzátartozó léptetővillákkal.
Szóval ez nem Simson hogy csak úgy pakolgatunk ide oda..
Az szép munka lenne abba 5.-et belemaszekolni.
Blokkot szétszedni ilyen miatt nemigen érdemes.
Próbálj a lánckerékkel variálni
Nincs értelme csak emiatt szétszedni a blokkot..
csá...jah én vok.na mind1.vki másnak esetleg ötlete????????pls vki!!!
....szerintem felesleges lenne széthuzni a blokkot..ngayobb lánckerék egyszerűbb..:) ha meg nem turázni aakrsz vele..böven jó rövidtávon az a vég..
pont az én Szabi haweromnak is 50es repije van.u.ezzel a szituval..te avgy az Szabbee??:)