Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 2004-es RSV (nem tuono) hátsó fékcsöve a blokknál megy el ...
magyarul kb 100 fok éri és párolog a fékfolyadék!!!! ennyi a hiba ...
veszel egy fém fékcsövet, amivel jobb lesz a fék nyomáspontja melegen is, és kicsit hosszabbat szabsz, és másfelé vezeted el ennyi a hiba

Amúgy Grat az ER6n-hez
Jó gép
van errefelé 1 srác Pegasus rendszerrel ...
szép hangja van

Node APRILIA FORZA SEMPRE
Igen, mert nincsen lóvé másikra, meg azért az még nagyon állat lenne! Sajnos az előző szezonban így is pihent a Vas 7 hetet, alkatrészhiány miatt. (Szezon közepén, gondolhatod!!!) Idénre több tanfolyamot is tervezek, és szeretnék megtanulni annyira motorozni, hogy bátrabban fel merjek ülni egy ekkora motorra!

Nagyon vadállat a Tuono?

Másik kérdés egy másik fórumon olvasgattam, és ott eléggé lefikázták a Tuono-t, hogy állítólag hiába Brembo fékekkel van szerelve (nem tudom, így olvastam a fórumon) levegősődik a hátsófék. Még cikket, és tesztet nem olvastam a motorról, de folyamatban van az is.
Biztos, hogy kibirod még 2007-et a Kawával?
Szép Jó napot!

Boldog Új Évet, első körben!

Most olvasgatom ezt a topicot, mert nem titkolt szándékom, hogy következő télen veszek egy Tuono-t, vagy Kawa Z750-et. Jelenleg egy Kawa ER-6n-em van! Ezt fogom majd lecserélni, de az idei szezont, még ezzel szeretném kinyomatni. Még túl erős lenne a másik motor.
Mennyire erős ez a Tuono? Hangját már félig meddig ismerem, mélygarázsban egy ismerős beröffentette, és ott mentem vele kb. 10 m-t!
Nem elhanyagolható a kereszmetszet különbség. Nem csodálom, hogy cserélik.
Mibe fáj egy ilyen nálunk?
Azt tudom, hogy az angoloknál 42 font, az USA-ban meg 70 dollár.
Hello!

Találtam képet a széria Tuono légbeömlő csövéről, és a 2000-es Millén alkamazott darabról.
A képen mindkettő látható.
Az enyémen csere....
Hali Stoppie!
Igen Szentesen van a motor,ha minden jól megy a héten megyek,intézni a dolgot,csak egy kicsit sokallom az árát. Talán még tudunk valamit alakítani rajta!
Köszönöm!
Hello Laci!

Az alábbi címen letöltheted a Tuono kezelési könyvét PDF formátumban magyarul.
A 43. oldalon áll a futómű beállítása közútra, pályára. Sok sikert. :)


motorsport.wplanet.hu/tajekozt...
Ez Szentesen van
Elég jó családi barát Brezó (tulaj)
Sziasztok!
Tavaly nyár végén vettem egy 03-mas tuonot. Minden fasza, csak az előző tulaj mindent "kitekert" a telókon.....Bemész a kanyarba aztán egy képlékeny szar az egész. Tudom, hogy a tesztelgetéssel lehet legjobban beállítani egy futóművet, csak az a baj hogy akkora penge nem vagyok hogy érezzem a határát az aktuális beállításnak .Szóval ha van valami jól bevált beállításotok a telókra akkor megköszönném.
Laci
Cső Pubec!
Én is mindenkinek boldog új évet kívánok!
A linket köszönöm.Igaz, hogy egy évig angol tanfolyamra jártam,de azért átolvastatom az Írországból hazajött haverommal is,mert van 40%fehér folt az angol tudásomban/még egy évet járni kellett volna,vagy jobban figyelni az órákon /Remélem a régi motorom eladásával nem lessz gond,és az új motorral kezdhetem a szezont . Bízom benne, hogy az égiek is így akarják,valamint, ahogy tuonos is mondta, együtt húzhatjuk a gázt valamelyik nyilt napon !Vagy a hegyekben csapatunk egy nagyot !
Hali mindenkinek,
meg persze Boldog Új Évet!

Harpi,
tényleg szép a Falco! Nekem a szinösszeállitás nagyon tetszik! Az alábbi linken van info a Falco fojtásról, mondjuk egy kis angol tudást igényel.
www.geocities.com/sl_mille/der...

Egyébként ezen az oldalon sok olyan info van, ami minden Aprilia Milléhez használható.
szép
Hella!

Szép Motor! Kívánom hogy összejöjjön az adás-vétel.
Remélem majd egyszer az egész topic együtt húzza gázt, valamelyik pálya nyíltnapon 2007-ben.
Üdv tuonos!
Remélem simán lezajlik az adás vétel, és a motoros szezonban összefutunk, és tudunk egy jót csapatni,dumálni.Ezt a motort szeretném megvenni!
Hello Harpi!

Gratula választáshoz!

A folytásokról, egykori tanárom A. P. beszélt nekem. Ő versenyszerelő, nem mindennapi módon konyít a motorok működéséhez. Az ismereteim az én motoromra vonatkoznak, a Falco folytásairól semmit nem tudok. Végül teljesen mindegy hogy száz akárhány lóerő... Az útcán ritkán mutatkozik meg ha egy motor 10%-al gyengébb a másiknál. Amúgy a szélidom miatt, a Falco gyorsabb mint a Tuono. Az enyém 245-nél még nem ment többet. (óra szerint) A haverom Falco-ja 250 felett hasgat. Ő nagyon szereti piszkálni a vasait, a vezérlő elktronikát már ki is cserélte egy Millé-ből bányászott dobozra.
Hali Tuonos!
Átgondolva a dolgot tényleg nehéz elhinni, hogy a falko gyorsabb mint a gixer,hiszen nem egy kategória a két motor. Szerintem a falcót az sv1000 és a vtr,sp2 vel kellene összehasonlitani ott pedig elég jó.Úgy döntöttem,hogy a falko lessz a nyerő.Január közepén megyek el lefoglalózni a gépet. Azért döntöttem a falco mellet, mert jobb a szélvédelme, és ez megér nekem egy kicsit kevesebb lóerőt. Bár ahogy olvasgatom, őt is fel lehet piszkálni 130le-re. Azt szeretném még megtudni, hogy tényleg csak egy műanyag folytás van a légszűrőben, vagy ezt is 4 helyen fogták le mint a tuonot? A kereskedő szerint ezt is 4 helyen fogják, az előbb említett falkos szerint meg csak a légszűrőnél!Talán te ezt tapasztalatból,ismerősödtől tudod!?
MV agusta ... na az elég egyedi
Hát még 125-ös Tuono
Meg azért én nem mondom h szar gixxi mert imádom kurva jó motor de eléggé tömeg cucc a piacon(ezzel nem akkarok meg sérteni 1 gixxerest sem!!)Tuonoból nem sok van ez is 1 előnye.
Hello Harpi!

Gratula a Falcos-nak biztos jó fej a gyerek. Az Falco tuti odabasz mondjuk, egy 1990-ben legyártott gixxer 750-nek. De egy K4-el szerintem nem tudja felvenni a versenyt. Súly, gyorsulás, teljesítmény adatok, mind a Gixxó felé billentik a mérleg nyelvét.(Félreértés ne essék én Aprilia és V2 párti vagyok, de maradjunk a realítás talaján)
Egy haveromnak is van Falco-ja 2002-es kiadás, nekem nagyon tettszik az üléspozícója, haladósabb motor mint a Tuono. A Tuono "feszítgetős" a széles kormánnyal.
Várj tavaszig és próbáld ki a mocikat.
Hali Tuonos!
Tegnap beszéltem telefonon egy volt falco tulajdonossal.Azt mondja a srác,hogy csak a légszűrőben van egy műanyag szűkítő és annyi a folytás,bejáratás után kivehető! .Valamint a mille csipjével 135le-re fe lehet piszkálni a blokkot! Nagyon megvolt elégedve a falcoval, azt mondta a 750 gixert még megfogta vele, csak a szélvédelmével nem volt teljesen megelégedve és ezért lecserélte egy millére. Holnap után megyek megnézni a tounut,még mindig nem tudok döhteni,/pedig elég határozott emberke vagyok/,jó volna kerülni eggyet vele,ha tiszta idő lessz bár itt aztán semmi szélvédelemre nem kell számítani!
Hali!
Mindenkinek boldog békés karácsonyt kívánok,és kösz a segítséget!
Boldog karácsonyt Riderek!

Itt a link a 100.000-et futott motorhoz. Igaz, hogy ez egy Falco, de a Caponordban még ennyire sincs igénybe véve a blokk.

www.racingaprilia.com//backsta...