Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Friss tulajként, honnan érdemes alkatrészeket beszerezni? Gyári, kopó, stb.
Kinek mi vált be?
Ez az egyik lehetöség itt München mellett:
https://rhelectronics.de/de/ue...
Szia!
Hova küldted az ABS kockát javítani?
Sziasztok! 20 év az valóban megválasztja a motort, ha a 20 év alatt legalább egy gazdája volt, aki elhanyagolta. Ha azonban valakinek tetszik egy ilyen motor, érdemes bevállalni a kockázatot. Legrosszabb esetben meg kell javítani. A motoros embernek valahol mindenképpen meg kell fizetni a passziót, ki így, ki úgy. Nekem egy 18 éve R1150R motorom van. Nagyon drágán vettem, de legalább semmi baja. Most viszont nem tudom eladni, csak veszteséggel ...
Azt tudod, hogy azok már 20 évesek? Nehéz már jót kifogni. Persze életben lehet tartani sokáig, de 20 év... az 20 év.
Sziasztok!Egy kérdésem lenne.Úgy olvastam hogy a 2007-elötti ABS éjjel van sok baj.A 2007 utániakkal mi a tapasztalat?Köszi a válaszokat.
Hmmm, hát kb ülésfűtés.
Sziasztok! jövőre szeretnék venni egy R1150-RT-t és meg szeretném kérdezni, hogy mi a véleményetek róla. valamint mennyire lehet modernizálni? (ülésfűtés, modernebb műszer kijelzés és ESA rendszer beépítés. ) tudom az R1200 RT tudja ezeket, de az nem tetszik :D
Köszi😂
Ilyen baromságokkal ne foglalkozz. Ha kétségeid vannak, akkor vidd el egy szakosodott szerelőhöz vagy emeld meg az autód a hajtott kerekénél sebességbe rakva és nézd meg annak a holtjátékát :)
Sziasztok ! Egy R 1200R van és az a kérdésem ha sebességbe rakom mekkora holtjáték lehet a keréken?
Gondolom húzós lett, gari?
Ahol látod. 🙃
Most már rendben van az ABS. kész a moci. Hova lehet, vagy hogyan lehet feltenni a Gps tartót az st?
a vége az lett hogy kiküldtem németországba javításra. a féklámpát ha nincs benne abs hogy lehet megmokolni hogy müködjön?
Na hogy végződött a javítás?
egyelöre szétszedtem, az elsö kör notorja adta meg magát, a fékolaj bele volt kocsonyásodva, de nincs szétrohadva. A motorokat megpróbálom felújítatni. aztán meglátjuk.
Ha megtalálom akkor elküldöma megoldást: Egy 1200 GS-t átalakítottam már .
Ki kell dobni belőle az ABS kockát! Az első és hátsó féket direktbe kell kötni a főfékhengerekre. Értelem szerűen első az elsőre hátsó a hátsóra.
Az agyában MOTOSCAN programmal deactiválni kell az ABS módot. A hátsó ABS-sebesség jeladót át kell kötni Az elektonikába. Ne az ABS-be menjen.
Így működni fog a sebesség mérő, fokozat kijelző és nem fog villogni egyetlen lámpa sem. (Nem kell a műszeregységet megbontani)
(Az átkötést nem találom amint megvan hová kell bekötni felteszem ide!)
Amit megcsináltam azóta is hibátlan. Tökletes és szépen adagolható a fék!
Boxer és sor4 nél is megoldható!
nem néznek de az elektromika nem fogja tiltani a motorvezérlót?
elsökörben szétszedem a hétvégén, megnézem a belsejét. ha jó belül csak kefézni kell a motorokat nyertem. (mivel nem kell hozzá furni faragni a videó alapján) ha gatya a belseje akkor megy teljes felújításra.
http://youtu.be/E-6zyf5DDJw

Ez pedig egy "olcsó" megoldás, ha valami nagyon félre menne. Igaz másik típus, de ha a tiednél is van ABS nélküli verzió, akko rkis szerencsével ezek a lépések is megvalósíthatóak a tiednél is. Az elsönél van gyári csstlakozás a fékcsöveknek, kiiktatva a ABS-hez menöt. A hátsónál meg csak szimplán ráköthetö a föfékhengerre. A modul meghámozza, kihuzza a relét a villógó visszajelzönek, a másikat meg levakítja-vagy eltávolítja az izzót. Gondolom olcsobban kijön, mint 699€... :)
BASI 2 is ilyen átalakitásra célozhatott.
Azt nem tudom, hogy müszaki vizsgán néznek -e ilyen dolgokat...
Attól függetlenül, ha nyagynyomásuval mosták, vagy sokat mentek vele esöben az 5 év alatt azért tudhatott kár csinálni...De legyen szerencséd. Attól függetlenül az vézérlö dobozát pluszba biztos "megpasztáznám" valami benzin, olajálló tömítöpasztával..., de minden helyet, ahol viz-pára be tud jutni. Nyilván a fékfolyadékos részekre NEM tennék. De volt ahol a motor vagy a solenoid kábele volt áthúzva, lehet oda is csinálnék egy "dugót" a kábel köré. Ezek paszták jól tömítenek, és utána azért még bonthatók, eltávolíthatóak... Az hogy rossz a piárjuk, mert fogpasztaként használják öket..., attól még millió helyen használjuk az iparban.
az enyém kívülről nagyon szép állapotban van nem tűnik olyannak mint sok képen láttam korrodált oxidáltnak. ellenben öt évet állt mielőtt hozzám került, így a belső korrodáltság a fékolaj vizesedése miatt fennállhat. A Fervillnél valószínűleg a kiszeret motort tudják javítani. legalább-is eddig sok mindent megoldottak jól, amit vittünk nekik.
A multkor linkelt videoban sorolják képekkel a hibákat:
http://youtu.be/ha1H5BwF5BQ

-azok a kerámia szerü lapok a nyomásérzékelök. Kérdés, ha törött mivel lehet helyetesíteni? Van belöle gyári? vagy ha cikkszám alapján azonositható esetleg nagyobb elektronikai boltban kapható.
https://meritsensor.com/de/Pro...
Valami ilyesmi felépitésü lehet. Hangosan gondolkodva..., ha törött a kerámi lap, akkor nem javítható. Gondolom azért kerámia hordozó, mert ez ellenállóbb, nem lép reakcióba a fékfolyadékkal, szemben mondjuk a PCB (standard NYÀK ) alapanyagokkal. Cserében ridegebb.
Ha van is belöle a kereskedelemben, nem tudom, hogy csere után az áramkört újra kell e kalibrálni..., de ez fent állhat akkor is ha gyári / bontottal tudnád valami szerencse folytán pótolni. Az öreg amúgy eleve említ a szerelés közben két csavart, mielött szétfeszegeti az alu házakat középen, hogy azt nem szabad buzerálni, mert akkor elkalibrálod.

Az esetleges fékfolyadék vagy bejutó víz okozta korrozió, felületi elváltozások bizonyos mértékig "házi körülmények" között orvosalhatók-> ultahangos tisztitás, mechanikus eltávolítás...

Az elektronikaban bejutott víz okozta másik korroziói szintén bizonyos mértékig visszaforditható, orvosalható folyamat. Èn sok esetben értem el jó eredmény 20%-os ecet majd alkohol végül ultrahangos mosás, száritással. Hogy ne forduljon elö megint, az áramkört "peters-lakkal" szokták ipari körülmények között védeni -> https://www.peters.de/de/produ...

Ha pl a megszorult miatt, vagy zárlat miatt leégett az elektronika, akkor ott megint gondot fog okozni a pótlása, ha nincs gyári cucc. Itt szintén kérdés, hogy a központi vezérlövel "párosítva" vannak-e, vagy egy csere után "tanítás nélkül" vagy automatikus "tanuilás" után müködni fog, és nem dobál hibaüzenetet kommunikációra .

A motor esetében két hibát említ:
-Korrózió okozta hiba -> mech és ultrahangos tisztitás
-szénkefék-kommutátor kontakt hiba- Itt lehet szükség van új szénkefékre (kapható-helyetesíthetö?) és az öreg videojában a kommutátor lemezeken nagyon mély volt már a bemaródás. Felszabályozható, cserélhetö? Van ilyen kontaktod, aki esetleg ilyen kisgépeket javít?
ezt honnan lehet kideriteni? é hogyan?
24950: Abs motor front,defective ez a hiba üzenet. elvileg az elsö kör motorja rossz, lehet hogy csak kefe gondja van.
Elsökörben szerintem meg probálom szétszedni és a motorokat kitisztitani kefét cserelni
nagy valószinűséggel a nyomás érzékelő lap van összetörve benne. gyakori hiba.
Ha adtak ki ebből a modellből ABS nélküli verziót viszonylag olcsón átalakítható ABS nélkülire!
Kidobnám belöle.
Persze próbát megér.
Javaslom kipróbálni a korai abs verzíós mocit.
Nos fura élmémy