Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

túró
csak azt felejted el hogy a forum leg elején kero88 fikázta az összes többi motort mikor crm-je volt, most rx van most más a fika tárgya.

de ebből ne legyen veszekedés.

amúgy meg nem az rx vagy a crm lett fikázva mert a maga kategoriájukban igenis jó motorok
hanem kero88-nak az az égtelen hülyesége hogy a kawasakit meg a yamahát is olaszban csinálják.

a husabergen és a ktm en is brembo fék van mégse olaszban csinálják.
ne gondold! csak az ilyen motorfikázós buziságot ne vedd fel.
semmi értelme.
minden motor fasza agazdájának. kivéve miután eladta...
Végre még egy értelmes ember...

De akkor is a sutyerákok vannak többségben .... ez a szomorú tény!
akkor meg szard le mit ugat a sok fasz.
Ki irta,hogy brembo?!
Ceramica azzem.... Szó sincs brembórol..
RX en van brembo :)
brembo fékkel??? mert az kibaszott jónak tűnik :o)
Figyeljetek!
Szerintetek,ha a CRM et,nem olaszba csinálják...akkor miért van tele olasz alkatrészekkel?!
Pl.: a fékek.....meg nem egy dolog...És a Honda MAXX POWERnél is mondták,hogy olaszba cisnálják őket..

Az,hogy ki hogy használja a motort,legyen szó ,japán,olasz,vagy bunkó magyarról az más kérdés...aki szereti a motorját,mindegy,hogy milyen nemzetiségű az nem fogja,folyton gyilkolni....Meg figyel rá!
Egyből feljött az Aprilia téma,és az összes szarfaszú elkezd fujjozni...
Ennyit tudtok,meg hazataláltok..na jó,meg tudtok váltani..meg a gázt húzni...
Megszólalt a nagy kawa tábor....
Látszik is az értelmiszint!

Lehet fikázni az RXemet..igaz,hogy 10x jobb és szebb állapotban van mint a tietek! Nyugodtan,jöhet a fika,meg a veszekedés!
Ha ennyit tudtok!
Ezért szar ez a fórum...
Itt fölösleges írogatni...az ilyen embereknek mint ti....szemellenzősek vagytok mint a lovak!
egyes asziszik hogy ha olaszba veszek egy motort azt ott is gyártkják
akkor szerintem én az oroszoknál veszek egy husaberget, mert a moszkvicsok is sokáig birták.

könyörgök ha valamiben nem vagy biztos akkor inkább ne ird le, mert valaki elhiszi és leégeti saját magát.
már megint veszekedés,az egyik leveri a másikat.

olaszban gyártottak DT-ket azokat amelyek 91 után jottek ki,a leggyengébbek az osszes kozul.

amúgy meg japcsi mocit vagy japánbol,USA-bol,vagy Svajcbol lehetett venni,ugyanis az europai piacot Svajc látja el a mocikkal,ott van a legtobb gyár.

ha nem hiszitek járjatok utánna,az hogy olaszbol volt behozva a legtobb moci az nem azt jelenti hogy ott is lett gyártva. akik a legtobb mocit kinyírják azok az olaszok,nem torodnek vele,minek holnap lessz másik.
ezért is van az,hogy az olasz mocik jol mennek,de nem sokáig,mivel aki ujjonan megveszi oket max egy évig használják.
RX Hard Kukoricás
Mivan kero, beütötted a kicsi fejecskédet??? Az tuti hogy 1 kawát se gyártottak olaszba! Kawát csak japánban csinálnak. Ha nem hiszed járj utána. Ja és ne hasonlíts egy japán mocihoz egy olaszt, nem 1 kategória(az nem számít hogy egy japán mocit hol gyártanak, a japán robot mindenhol ugyanúgy dolgozik )
Nekem is túlmelegedett elég gyakran...de orvosoltam a problémát.
Ezt a melegedést én is megerősítem..nekem a 125ös az még ha lassan tötymörögtem sokat akkor is melegedett,ha pl a kukuricásba mentem 1esbe végig kb 800métert akkor tényleg inkább megálltam és vártam amég hül..HAbár ez még a hengerfej tömités csere elött volt,...tehát az is szerepet játszott benne.....

Most az rX et használom....nekem ez a motor maga a tökély,futóművilég tényleg lenyomja a CRM et.....De viszont az Rx az tényleg HARD ENDURO a maga kategóriájába...
A blokkja is sztem ultrajó!
NAgyon eltalálták ezt a kis mocit!
Vannak akik szídják,mert hogy olasz....Azoknak üzenem,hogy aki nemtudja,hogy hogy kell használni rendesen egy 2T -t az meg is érdemli!
Meg amúgy a CRM et meg a DT-t Meg a KDX-et is olaszba csinálják,tehát erről ennyit !
Nahh bocsi,hogy hosszú voltam,de amit éreztem azt le akartam írni

Igaz ami igaz a crmek tényleg elég régiek De a maguk korában biztos versenyképes motorok voltak
Pontosan azért mert régen gyártották! A futóműve nekem elég hamar elfogyott........ eleje, hátulja puha stb .Bár minden attól függ hogy mire használod. De a fogyasztása legalább a teljesítményével arányos. A maga kategóriájában nem rossz pl sztem a KDX-ek fékjei nagyságrenddel rosszabbak. A hűtést tartom másik gyenge pontjának. Tobbször előfordult, hogy kemény hegyi szakaszokon túlmelegedett a CRM. Itt a 250esekről beszélek.
Miért járt volna el a CRM fölött az idő?!
Azért mert nem tegnap gyártották??
De van akinek csak arra van pénze,sőt van akinek még arra se..Sztem a CRM egy kurva jó kis motor!Enyém 1995ös volt..és tökéletes volt! Fiatalabb motorom még nem is volt,és sztem nem is lesz amég nem lesz rendes keresetem!
Helló!Segítségeteket szeretném kérni..250ccm-is 4T endurók közül melyik tipust és márkát érdemes venni,ami még belefér az A-korl. jogsiba?Fontos lenne,1-1 infóval megdobhatnátok..kösy!
Boldog új évet mindenkinek!
Tudtok vmi jó aszfalt/sár endurogumit? Most E-07 van hátul, elöl+ vmi konténeres japán. Sárban csúszik. Eléggé kopott is. Néztem EF-05 EF-08 at, de az pl: aszfalttúrán vagy pesti aszfalton nem túl krosszos? Vagy Mislen Baja(habár az már elég summás)?Metzeler Enduro 3,MCE Karoo?
Vélemény, bármi érdekel!
Hali!
A Huskyk mifelénk nemnagyon vannak, a CRM-ek fölött pedig már igencsak eljárt az idő!
ha elolvasod a szöveget meg megnézed a másik képet (kamionról) vagy vizzalapozol a zako perec.. topikban egészen oktober 11-é ig akkor elolvashatod, amúgy meg balesetem volt, és a hátsónyulvány nyelte el a kionnak az erejét.
petairnek+zsakfosnak Tudtommal a ma Mo.-on kap6ó új kétütemű versenyendúrók közül csak a Husquarna WR250+125 keveri magának az anyagot (mint a régebbi CRM-ek, féléve még újat akartam venni, aztán mégse Hondából már csak 4t van új)
Csöcs! Neked a mocidnak a hátuljával mit történt?!
mármint.mitől áll az annyira ferdén!? A hátsó váznyulvány elment vagy micsodi?!
Na hali. Igen elkébzelhető hogy ott voltunk.
zsír az az erdő egy párszor már megjártuk, és ha jól emlékszem van egy pálya is benn az erdőben, nyáron voltak is ott egy pár moccos, lehet ti voltatok azok, nem tom, mi 3 db 600 4T géppel szoktuk szántani az erdőt.