Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

K6-os 750-re szeretnék bukógombát, de nem tudom melyiket érdemes: ami a vázra van szerelve vagy amelyik a blokkhoz csatlakozik. Milyen márkát érdemes és hol kapható?

Köszi.
Köszi, rájöttem közben:)
Na várjatok.
Ne azt hidjétek,hogy valami észbontó nagy a gond!Nem!
Csak egyszerüen némi bizonytalanságról beszélek,nem arról,hogy retenetes nagy a baj.
Lehet,hogy nekem szokatlan a kormánygátló,mivel alapjáraton nem érzek semmi csillapitást.......
Ha lassu temponal (40 alatt) kanyarodaskr huzza el a kormanyt erosen, az altalaban lapos elso gumi. De gondolom ezt mar ellenorizted :)
Rendben,keresem az állítási lehetőséget.
nem ismerem, nem is tudtam, h a k8-on az van. ha lehet állítani állíts. Csak mindig ird fel hova mennyit tekersz, h vissza tudt tenni, ha le lehet venni a szabályozást o-ra, vagy minimunra, akkor próbáld ki úgy is a gépet, mit csinál
igyekszem,ezért irtam ide..........
egyébként hogyan müködik az elektronikus kormánygátló?lehet állitani?
de más is lehet , én a gumit csak tippeltem, mint egy lehetséges forrást. érdemes utánajárni, mielött mélyebben belenyúlsz
Aham,értem.
Egyébként nem lehet valami más gond?
Rossz futómű beállitás?
Nem müködik a kormánytelóm?
Vagy valami hasonló?
az tényleg nem lapos, de ha nincs elég nyomás akkor szokott úgy csinálni, hogy lassú haladásnál magától befordul. 2.1 hidegen az jó. Pályára! Azért próbáld ki mit csinál ha felfujod pl2.4-re. Ja és több mérővel mérd, a digitálisak a legjobbak, amik a kutakon vannak szarok.
Hmmmmm
Ennyire egyszerű lenne a baj?
Elől 2,1 hátul szintén............
szerintem lapos a gumid
Nem nem ,a forulékonysággal nincs gondom.
A lassu kanyarodást úgy értem,hogy 20 30 al bekanyarodva beesik a kormány.
Ezen kivül pedig lapon kicsit minha pattogna,mozogna.........
Mi a lassu :) Ha valoban lassu temponal nem tudsz normalisan kanyarogni (mondjuk 20-30-al mesz es nagy ero kell ahhoz hogy kanyarodasra bird a motort) akkor valoban lehet tul erosen dolgozik a kormanytelo. Vagy tul van huzva a kormanycsapagy :) :) :) Ha arra gondolsz hogy nehez lapra dontogetni a motort mondjuk 80-al, akor az fura mert a k8 fordulekony gep elvileg nagyon.
hakigali Balázs
hmmmmm,hogy is mondjam,lehe hogy csak ez az elektronikus kormányteló szokatlan?
Mert mintha kajakra fognom kellene a kormányt,főleg lassu kanyarodásnál.......
Nem tudom értesz-e?
Szóval ilyesmi.
Pirelli supercorsákon gurulok.
Hello ocsi! :) Mi az hogy bizonytalan? Milyen gumi?
sziasztok
valaki ért a k8 eszres futómüvéhez?
egy kicsit bizonytalan az eleje,nekem
azon meditálok,hogy emelnem kellene a hátulján pár milimétert?!
a gyári elektronikus kormányteló állitható?
kösz
Itt kérdezd meg : vargaszabolcs@net.info.hu
Mert a motor hátuljára támaszkodsz, és úgy próbálod lenyomni az emelőt.
A mocit a farokidom alatt fogd meg, és úgy állj rá az emelőre meglátod menni fog ha nem saját magad ellen küzdesz.
Sziasztok!
Nekem van egy GSX 400 R sp II-es , 1992-es motorom. Csak most éppen behalt a motorja, és égen- földön nem találok hozzá hengerfejet /blokkot/. Ha valaki tud segíteni kérem jelezze ! Előre is köszi !
Sziasztok Hölgyek, Urak.

Kérdésem lenne, tegnap vásároltam az Amargónál hátsó sztendert. Olyat, ami a vázat tartja két oldalról egy-egy sínben. A problémám, hogy képtelen vagyok megemelni a motor hátulját így:) Egészen biztos, hogy az átlagosnál bénább vagyok, mégis mondjátok már el, hogyan kell. Az addig oké, hogy az oldalsztenderre állított motor mögé odatolom, szemre pontosan, hogy a két lengővilla pontosan a sínekbe kerüljön ha már egyenes lesz a motor, de ezek után teljes fagyás. Nem tudok akkora erővel rálépni, hogy a motort felemelje, olyan kicsi az erőkar. Biztos, hogy elbaszok valamit, de mit? Lehet, hogy azt amikor megvettem?:)
Sziasztok, nem tud valaki közületek eladó kis GSX-r 400-ast 1990+ esetleg most vagy a jövőben annyira nem sürgős a dolog lehet sérült is nem számít(azért ne egy konzervdoboz méreteivel versenyezzen ) csak legyen
Már nem keresek megoldódott...