Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

En amondo vagyok, hogy a japan csatikat nem nagyon erdemes szethuzogatni. Eleg szar anyagbol vannak.
Majusban szedem szet a motort, es a fesszabit beteszem elore a fejidom kornyekere, had kapja a menetszelet.
Attol sul meg, hogy nem tudja hova leadni a hot. Az idom burkol, a meleg hatrafele megy, raadasul a vaz is engedelmeskedik a thermodinamika torvenyeinek, es melegszik.
Es erdemes osszeforrasztani.
Vagy lecserelni normalis csatlakozokra.
Esetleg kontaktzsirozni, de az meg eleg draga
Köszönöm a választ! Minden jót!
Ha jol mukodik, nincs ra panasz, takaritsd meg a csatlakozoit es tedd vissza a helyere.
Egyebkent a gyarid 8 vezetekes. Ettol fuggetlenul akar az 5 vezetekes is jo, mert a piros (14.4V szabalyozott kimenet) es a zold (test) meg van duplazva. Azt a csati toveben te is el tudod osztani ketfele.
A het vezetekes Solvart annyiban ter el, hogy ugyanugy ket vekony test es ket vekony szabalyozott kimenet van rajta egy vastag helyett. Nyilvan ezzel kenyelmesebb dolgozni, mert jobban haszonlit a gyarira, de muszakilag edesmindegy.

A gyarin van egy fekete-feher vezetek is, de azt eleg elvagni es leszigetelni, ha jol emlekszem.
Üdv Mindenkinek!
Gyári feszültségszabályzó van a gépemen? Tökéletesen működik.Lecseréljem SOLVART-ra?
2003-as kiadás,59000 km van benne.
Ha igen,hány vezeték van rajta(5 vagy 7)?
Köszönöm a választ!
Üdv mindenkinek! Eladó sorba került a 3 doboz rögzítésére alkalmas Wingrack2 tartó, három GIVI dobozzal. újrafényeztük a motort és már nem rakom rá. Sajnos hosszabb túrára nem megyek már. Telefonon, vagy emailen elérhető vagyok.
Meh, szar sárga.
Piros nem vót'?
:))) akkor ezt megbeszeltuk :D
Sok a zold mazzag, szoval szinte biztos :)
Ahogy nezem ez egy kozos foldelo-pont lenne.
Igy tunik ez Honda betegseg, masik tipusnal is futottam bele ilyenbe :/

Amugy a hiba leirasa, es sajat tapasztalat alapjan ez lesz a ludas :)
Nem tudom a képeket feltölteni...
Itt meg lehet tekinteni.
https://drive.google.com/drive...
Elég jó irodalma van ennek a külföldi fórumokon. Az egyik gyakori ok az ECU laza illeszkedése, ha lazán ül a helyén és lötyög. Le kell fixálni.

A másik kicsit kunsztosabb. A motoron van egy barna csati, ami gyárilag egyetlen egyszer van használva: legyártáskor. A gyártás végén rátesznek egy fedelet és betekerik szigszalaggal. No, mivel huszonéves motorról van szó, amin a nevezett csati alacsonyan lógicsál, összeszed némi párát, berohad, korrodál és az egyik gyakori tünet az FI lámpa random kigyulladása és elalvása úgy, hogy nincs hiba.
A megoldása csatlakozó kiiktatása. A csati fedelében fém lemezkék vannak, amik egyes vezetékeket összekötnek. A csatlakozót le kell vágni, a fedélben levő összekötő érintkezőknek megfelelően az egyes vezetékeket egymáshoz forrasztani, leszigetelni és becsomagolni. A csatlakozónak 20+ éve semmi dolga ott.
Próbaképp meg lehet takarítani a csatlakozót és a fedelében levő összekötő rövidzárakat, de egyesek szerint ez csak ideiglenes megoldás és a forrasztósdi a végleges.

Itt látható a folyamat.
http://youtu.be/0sK9tuydMrQ
Persze voltam szerelőnél. Nem volt semmi hibája , de mindig vsszatér. Nem szokott folyamatosan világitani. Mindig elalszik. Volt olyan is mikor behúztam a féket akkor gyúladt ki ismét.
Bocs JOBB, tehat a fekpedal oldalan van mindketto.
Bal oldalon a vazon van a bileta a blokk felett, a motorszam a kuplungfedel mogott a blokk hatan, az olajbetolto kupak tajan.
Segítség. Hol találom a motorszámot és az alvázszámot az "XX"-n.Köszönöm.
Hibakódot próbáltad kijeleztetni vele? Voltál vele szerelőnél? Villog vagy csak folyton világít?
Ha 8 éve bosszant, fogadd el és ne bosszankodj tovább 🤣
Fi lámpá problémára tud valaki okosat ? 8 éve van meg a motorom , azóta bosszant.
Szia! Egy haveromnak van eladó. Ő külföldön melózik. Nyáron kapott láncszettet, karbi szinkront, olajcserét, fékbetéteket.
Szia Norbi. Kérlek ide érkeztesd a fényképeket. " motorospapa55@gmail.com". Köszönöm.
Szia Norbi. Engem érdekelne a motor. Egy telefonszámot kérhetek. Köszönöm.
Üdv mindenkinek! Ha volna valakinek eladó vfr kormány, jelezze legyen kedves. Köszönöm szépen!
Még mindig keresek gyári XX- t.
Mennyi az annyi?