Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem, itt egyszerre ég mind a kettő. És lehet váltani országutira vagy tompítottra!
Cbr-en nem úgy van mint a miton hogy vagy az egyik oldal ég vagy a másik? országúti/reflektor
Azt pedig nem értem, hogy ,,hol az egyik, hol a másik lámpája ég"" ???
Nekem ilyet még sosem csinált !
Így van, megy 130-at(esetleg 140-et is, tudod hátszél, leejtő, stb !)
8000 körül a legmozgékonyabb(innen lehet a legjobbakat gyorsítani !
Viszont a hidegindításnál kell vele várni egy pár percet.
bocs! nem takarékos , ha nem utazó sebességi fokozat
Azt megemlíteném, hogy a 6. sebesség nem azértvan, hogy még a motor gyosabban menne, mint 5. ben!
Jó, talán párk km/h-val gyorsabb, de igazából az utolsó sebesség, mindíg az úgynevezett "takarékos" fokozat, hogyha huzamosabb ideig mész pl.:140-nel és ne "szenvedjen" X fordulaton, hanem kevesebben pörögjön.



szerintem...
az egyik haveromnak is van ijen gepe, siman megy 130, 140 körül 5-be!!!!!!!!!
utana ma leszabalyoz!!
egyetlen gond van vele hogy hol az egyik hol a másik lampaja eg!!:))))
allitolag ennel a gepnel a 6.dikat el kell felejteni!!!!!!!!
Áruld már el kedves HondaBiker, hogy a nyavalyában tudsz 130-140-nel menni a kis CBR-rel? Nekem is ilyen gépem volt, és szélcsendben, hosszú egyenes úton, gyári állapotban, jól bejáratva, a tankra dőlve, stb. csak 115-120-at ment. Egyébként 72 kg-os átlagos súlyú vagyok.
Bár lehet, hogy valamelyikünknél a sebességmérő csalt.
Viszont iszonyat jó kis gép volt, nagyon szerettem. 8000 körül jó ereje volt. Kényelmes, precízen irányítható és szép kis jószág. Kezdőmotornak ideális.
Amit nagyon nem kedvelet, az a hidegindítás. Kellett vagy 10 perc, amíg bemelegedett.
700 000 Ft Regisztrációs adóval együtt !
Tsásztok! Sztem is egész jó gép ez a cibere 125! Csakhát gyengus szegény... de viszont nagyon jó árba vannak... meg nem is költséges motorok....mondjuk azért 4 szelepet rakhattak volna bele de mind1... mennyi is ujonnan a CBR?
Jó kis oldal !
Miért ne érdekelne, hiszen nyitott vagyok mindennel kapcsolatban ami motorozás Külön tetszett a városi motorozás cikk, vannak benne okos dolgok !!!
Hanem érdekel titeket akkor bocsi!
A sztár akkor is a yamaha sr 125! www.sr125.atw.hu Gyertek nézzetek be ha érdekel titeket--..
Nem igaz !!!!
Haveromnak van egy spéci kímélt 150-es ETZ-je és kicsit versenyeztünk !
Végsebességre kb. ugyanaz, talán egy picivel nyer a CBR, de gyorsulásra igen csak lemaradt a tükörben az ETZ !!!!!!
Hát azért sztem ne egy 150-es ETZ hez hasonlítgassuk..nekem a s150es ETZ ről az a véleményem h. egy batyufasz..azzal vizsgáztam A1re mert 25ös papírjai voltak..az eleje rezonált..az index néha müködött..jah és gyakorlásnál forgalomba leesett a kipufogó.na ez a nem semmi.Azthittem egyszercsak megjött az erő mert hirtelen bedurvult a hangja..és húztam a kipufogóját az aszfalton
ha igaz amit edeskert írt akkor ennek egy komolyabb 150-es ETZ is odab@sz Így már érthető az a kicsi fogyasztás mert az erő is kicsi
Igen, gondolhattam volna, hogy nem olcsó játék !!
De azért az 1 lóerőért kár érte annyit kiadni(bár a hangja elég haláli lenne )!
Köszönöm, hogy jó ötletnek tartod az oldal indítását és remélem minél többen leszünk !!!!!
Lepkefing- ez jó
HBiker!
Én tudok neked küldeni hangokat különböző CBR 125re való kipufogókról.
De sztem nem érdemes ennyit rákölteni mivel 60000ft alatt nemigen van rá dob..
Rendszer meg méghúzósabb lehet..
És teljesítmény grafikonokon pedig 0.4-1.1 PS között tesz rá..ami sztem lófasz.
A hang pedig szubjektív.
Hello. Nekem is CBR 125 gépem van méghozzá Repsol fényezésü
Nektek h. a penészbe megy 130-140et a gép??
5be 110ig tudom huzatni a 6meg olyan mint a lepkefing..
max.125be csúszik be..
ez h. lehet?

Ez jó ötlet volt egy ilyen topicot nyitni
http://www.cbr125.de honlapot érdemes megnézni,vannak elvetemülten tuningoló emberek..
Jah, majdnem elfelejtettem !!
CBR-re sportkipufogót hol lehet kapni és milyen márkákat ???
Esetleg milyen áron ????
Jah, létezik olyan, hogy tuning, de van amihez nincs értelme nyúlni.
Amúgy nem azt mondom, hogy nem kell bántani, mert azok tényleg kicsik, s mindenképp nagyobb kéne rá, viszont csak okosan, és túl nagyon se nem használ, se nem mutat jól.

Szerintem...
Nem biztos az!
Ha minden úgy lenne jó, ahogyan kijött a gyárból, akkor nem létezne olyan, hogy TUNING!
Köszi, igazad lehet.
Amit egyszer gyárilag kitaláltak valósiínű, hogy az a legjobb !!!
Hát, jó a kérdés...
Véleményem szerint, nem véletlenül adtak a tervezők ekkor gumikat... Szerintem nagyobb gumikra talán nincs is szügség, meg vastagabb gumi nem tom, hogy mutat rajta, hisz nem egy széles motor, egy keskeny kis gép...
Valamennyire biztos romlana a közérzete a gépnek , de hogy mennyire, arra ötletem sincs...