Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a 99-es F4-en a gyári benzinpumpa volt még 18-évesen is és tökéletesen működött csak aztán más okból a motor örök nyugovóra tért 😭
Ez nem igaz az 1999-es karbis F4-em is imos volt 😜
Rohadt nagy kedvencem ez a kattogós szar az biztos. 😆
Egyenlőre az jó........kopp.........kopp..........kopp.
sose cseréltem még olyat , kiiktattam a piccsbe oszt jóvan 😆 , mondjuk a benzinpumpa mikor kezdeni játszani a könnyezőpálmát az megint vidám és olcsó dolog 😆
Ja,eddig a vazon kivul szinte minden megkotlott. 😆
A vicces az a bizgere ami a benzinpumpat iranyitotta.Rele vagy miazistennyila,jo draga volt. 😆
örülj neki legalább a tieden az nem kotlik meg 😁
Az hogy immo az inyektorosokon van.
De hogy hiss felirat sincs az egeszen biztos,minden nap amikor raulok nem latom. 😆
mi köze a benzinnek az immohoz ? 😃 HISS felirat a kulcs körül kb 98-99 után dobálta mindenre a honda hornet deuwille cbr a szikrát veszi el ha nem passzol a kulcs vagy valami
Hat,98-ig ment az f3,a kattogos benzinpumpaval a vazban,az f2-n csak ejtotartaly volt,kizartnak tartom az immos csippet.Utana mar f4 jott mjd ra talan 2 evvel az f4i,az mar tuti immos Ez a csori kotla az F3. 😆
óóó dehogynem a vége felé a 4 gyújtótrafós az már olyan https://www.megazip.net/zapcha... ez veszi a kulcsjelet még F2 is van a listában 😃
Az nagyon nem. 😆
Egy buta tulok karbis motyó.
már az F3 is immós ha jól emlékszem
Köszi!
Szia,
Szerintem már első körben ellenőrizni kellett volna, h miért ment tönkre az akku. Gyanítom, h töltés gondja lesz. De találkoztam már olyannal is aminek a kábelkorbácsát megrágták az egerek 14 helyen. Szóval elsőnek a töltés rendszert kell átnézni aztán az üzemanyagot. Én úgy gondolom, h az F4 még nem volt immós, csak az F4i. De ezt a gyújtáskapcsolóról meg lehet mondani ugye.
Sziasztok! Segítségeteket kérném.
Történet a következő: Adott egy F4 karbis cbr 5 évig állt egyéb okok miatt. Majd év elején elvittem a szerelőhöz mindent megcsinált amit kell , karbi kitakarítás, tank, akksi, gyertyasor, olajcsere szürő stb. Ment is műszakira minden okés volt majd hazafelé jövet meghalt az új akksi ezt követte egy csere , ment is kb 5 km-t behalt a tápszivattyú- csere újra tank takarítás ment is kb 15 km elment az alapjárat és megállt majd újraindult hazajöttem 1 óra után indítom minden okés ezt eljátszottuk párszor feladta a szerelő, majd elvittem másikhoz, rajta is kifogott azt mondta lehet Immobiliser de ő nem nyúl bele. Jelenleg már be sem indul tápszivattyú csere ismét megtörtént akksi megint kuka bikával tekeri. Szerintetek?
Szuper!! 😊
Köszönöm!

Megvan a hiba, úgy tűnik.
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni!
CBR 600F4i PC35 (2002)
2;7;8;9 hibákat dobál.
Teljesítményvesztés nincs, időnkén 3 hengerezve indul.
Újraindulás után az FI lámpa nem világít és kis idő múlva ismét jelentkezik.
Amit találtam rajz az alapján ezen érintkezőknek közös a GND pontja. A test stabilnak tűnik és kábelszakadást nem tudtam mérni.
Valakinek valami ötlete?
Előre is köszönöm a segítséget.
Hosszra jó, találtam olyan ebay-es hirdetést, amin tettek mellé egy vonalzót.
valószínüleg az átmérő egyezik de a hossz nem lesz ugyanaz , a cbr csapja egyszerűbb nincs rezerva állás nincs vákumranyitás de hogy beleillik tutira nem tudom megmondani
Az tényleg nem az nekem sem. Remélem megtalálod a megoldást, de ha nem lesz más akkor fájóbb lesz. Kerülöm már a régebbi motorkákat, pont ezért is.
Köszönöm, őket nekem valamiért nem dobta fel, pedig keresem már egy ideje.
Baromság, mert nem érted az alap problémát, hogy nem egyszerű beszerezni. Tudod vannak olyan alkatrészek, amiket már nem tudsz beszerezni úgy, hogy besétálsz az itthoni kereskedésbe, ez pont olyan. Egyébként a felvetésed, a gyári új csap is ilyen ehhez a CBR generációhoz. Ebay-en lehet találsz, olyan 100 ezer forintért, nyilván azt veszek majd, amikor egy 12 ezres szűrőre van szükségem. Persze ha neked ez a 90 ezer forint fillérbaszás, akkor én kérek elnézést.
Így van, bár ez lényegtelen ez esetben, hiszen ha bárki egy ilyen szűrőt fog keresni a CBR-éhez, hasonló problémával szembesül.