Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kuplung az egy egyszerű szerkezet. A fém lamellák adják a forgást a főtengelyről. A parafa lamellák adják tovább a kosárnak a füleken keresztül. Ha behúzod a kuplungot a kuplung vgén lévő csapágyat megnyomja az a vacak szétnyomja a fém lamellákat a parafa lamelláktól és így csúszik szét az egész. Leállni nem álhat le a motor tőle!
Tudom hogy valamit elbasztam
Oké!Köszi megnézem!Kumplung miért lehet rossz?
Őszintén? Valamit elbasztál! Na jó én is! Ugyan így jártam én is. Annyi külömbséggel hogy nekem a kuplung funkcionált de viszont csak üres és 2-es volt. Mondván léptető villa probléma szétkaptam ujra. Persze minden oké volt. Kiderült a váltó tengelyt menyomtam és szétcsúszott a kuplungoldalon a fogas ív ami a váltókart köti össze a kukactengelyel. Nézd meg ott. Valószínű neked is ott lesz problémád.
Üdv Hondások!

Ma elindult a moci
Csak hatalmas bibik vannak
Behúzom a kuplungot akkor megáll
Sebességem semmi! Üresbe van és nem lehet se le se föl nyomni a kart! Segítsetek légyszi!
Vasadon Monor mellet! Pest megye! Holnap teszek fel képet!
Töltenél föl ide néhány képet róla? Hol laksz?
Nincs msn-em ill nem használtam évek óta!
Nekem az úszóm törött el. Az a legfontosabb hogy az egyben legyen. A többi része csak tartalék. Esetleg msnen tudunk értezni?
Persze,de a fúvókákra nem vállalok garanciát ill nem tudom milyenek vannak benne!
Köszi a választ! Már biztos összekopott, mivel nem most történt a felújítás. Csak így elég nehéz eladni, ha valaki meghallja a motor hangját magyarázkodnom kell... Most ráadásul jönnek a bajok, nem akar tőlem elkerülni a kis drága. Nem emel ki a kuplung, elment a teljes villamosság (semmi sem működik). Mindez egy hét alatt. Mondhatom, nem vagyok valami boldog.
Egyenlőre a karbi lenne a legfontosabb... 5 ezer megfelel?
Ez egy kék honda mb8 125-ös hengerrel. A blokk kompletten megvan a henger frissen fúrva kb 500 km van benne de eltört a dugattyú. 50 nél ráengedtem a kuplungot és 1 esben volt. Na ezt nem bírta. Váz megvan tank ülés (Nem túl szép) ilyesmik. ami nincs első villa kompletten hátsó kerék. Menyit adsz a karbiért?
Milyen alkatrészeid vannak még és mennyibe adnád el a karbit?
szia!
Az enyimének is van egy kis kerregése.De nem vészes valamenyi hangja midegyik mtx-nek van szerintem.De neked lehet,hogy még a dolgok se koptak össze.
Üdv!
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy nektek is ilyen hangos az MTX-etek blokkja (lásd a linkelt videón)? Felújítás után sem csendesedett el. Cserélve lett: főtengely csapágyak, tűgörgők, hajtókar, dugattyú és a csapszeg. A csapszeg kopogására gondolok, szerintetek mi lehet? A motor egyébként eladó, rendszámos, lejárt műszakival. Apróhirdetések között megtalálható. Videó: http://youtu.be/OHA62vg2KzY
Van hm 183 karbim és 1-2 mb alkatrészem. Igaz ez mb 125-ös volt de a blokk 80 as.
Üdv! Hm 183-as karbira lenne szükségem vagy egy másik karbira ami ahelyett beszerlhető. Nekem honda mb80-am van és eltört az úszóm a karbiban. Ha valaki tudna segíteni hálás lennék...
most 18-as van rajta de olyan jött le azzal ment
Most mekkora van rajta?
Valamiből vagy túl sok van vagy túl kevés! A törött karbiból amivel ment tedd át a fúvókákat. Lehet túl nagy van benne. Vagy túl kicsi! Ez játék. Párszor fel le fogod szedni azt a karbit!
Helló!
HM183-ast az volt rajta csak az el volt törve! A karbira gyanakodtam én is de az rendben van most már.
Esetleg még mi lehet a gond?
köszi a segítséget
Sziasztok! Léghűtéses MTX-re nincs valakinek farok és oldal idomja?
Szia! Mekkora karbit tettél fel rá? Én amúgy megpróbálnám kitakarítani a teljes karbit, az összes fúvókát, én a főfúvóka eltömődésére gyanakodnék így elsőként, de az is lehet, hogy nem akkor karbit tettél rá, amekkorát kéne...
Tudom milyen az a motor. 125ös MBX, MTX japán blokkos. :) Az nem víztérfedél, hanem ATAC fedél, gondolom annak a dugója nincs rajta, így elég nagy hangja lehet, meg a működése sem a legfrankóbb, de szerintem attól beindul, hogy nincs rajta. Sajnos nincs alkatrészem ilyenhez, volt egy japán MTX-em bontva, de már kevés cucc van belőle, blokkhoz semmi. :/
Hali! Nem tudom hogy japán-e de szerintem az. JC10E a blokk kódja. A babetta gyujtás benne volt így vettem. Van valami aluminium közdarab esztergálva az megy a blokkra és arra mennek a cuccok fel. Állítólag beindult így is vele de mivel elvolt törve a berugónak a rugója nem kinlódtam vele hanem széthúztam és akkor láttam hogy a dugó beteg és repedt is a szoknyája. Uj dugó fúrás. Most összeraktam és meg se nyikkan. Hiába öntök benzint direkt a hengerbe semmi! Legalább köhögne vagy a kipufogó durrana vagy akármi. Semmi. A vízfedelet azért kérdeztem mert oda is megy a kipufogó gáz amig a szelep el nem zárja. Azt nem tudom hogy így hogy szabadon van nem kering cucc benne nem-e okoz valami folytási problémát ilyesmi. Esetleg Gyári gyujtás valakinek mbx 125-re eladó?