Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is 13,8-14,5 volt körül mérek minden jó töltéssel rendelkező járművön.Mindegy,hogy robogó,motor vagy autó.
Az még éppen megfelel.
13,5 és 15 között kell lennie, jó állapotú, feltöltött akksi esetén.
Szerintem elég bőven, az enyém is ott körül karistol
A generátor meg lett tekercselve a fesszabályzó lecserélve univerzálisra és most ha jól emlékszem alapjáraton 13,5 a töltés de elvileg az kevés. Vagy az elég?
email címem: kole.gege@freemail.hu
ide jöhet kép.:)köszi:)
Ahogy mosön írta, előbb a töltést kell rendbe rakni.
Magától nem fog megjavulni!

Szoktam használni GPS-t, simán bírja.
Nekem nem Hyom van, de a hondán dupla szivargyújtó aljzat van és bírja úgy is ha mindkettőt használom egyszerre.
Gps ide-gps oda,a töltést mindenképpen helyre kell hozatni mert az aksinak is kakukk lesz!
üdv mindenkinek.
Egy kérdés a hozzá értöktől.Azon gondolkodom hogy a gépre rakni kellene egy szivargyújtó ajzatott hogy GPS-t tudjak használni rajta.De nem tudom hogy a GPS menyire terhelné le az aksit.A töltésem nem az igazi a gépen.Mi a véleményetek? Vagy vegyek egy jó térképet?:-)))
Ha lesz időm, lefotózom ma,de legkésőbb holnap. Ahhoz viszont kérek szépen majd egy mail címet! Vizsgára jobb ha van pajti, vagy egy gyári konzol, mert nekem nincs rajta prizma, ami kötelező, meg a ledes világítás sem e-jeles. Nekem gyárilag ezüst karok voltak, most piros van rajta,de rendeltem hozzá feketére eloxáltat. A bubis plekót is ebay-ről rendeltem, postával együtt valami 8pénz volt, szerintem megéri (bár még nem próbáltam rá, mert a fekete fejidommal kaptam egyet,eddig az volt rajta).
na küldhetnél..:) érdekelne pár közeli.:)
vizsgán megfelel?
amúgy miért rakod vissza a karokat? meg a feka bubis plexi nem les eladó?:D
köszi előre is:)
Köszönöm! idén akartam fújni,de diplomamunka miatt elmaradt, szóval csak vissza lesz téve a javított piros idomzat, meg a szingapúri fekete karok, illetve duplabubis füstös plexi Amúgy azt elfelejtettem írni, hogy ha kell kép,akkor az én rendszámtáblatartómról tudok képet küldeni!
kaxer a tiedet meg az egyik barátom "lájkolja nagyon" (tény h szép)
most egyetemen van, de ha nem adod el egy darabig amint lesz rá keret neki vevő lesz:D ( sajnos nem mostanság):(
postán elküldeném a plexit...
a motor már szerintem marad..:)
már ráköltöttem amit kellett(gumik stb)
Szia!
Engem érdekelne, csak nagyon messze laksz! :) Miért adod amúgy el a gépet?
valakit érdekelne egy fekete és egy átlátszó plexi hyo gt 650 r be?
átalakított rendszám tartóról tudnátok küldeni pár közeli képet?
az , hogy megvágom a gyárit oké, de a felfogatás része nem áll össze a fejemben.( nem szeretném, hogy nagyon kókány kinézet legyen)
köszi:)
köszi..eddig is ilyennel hajtottam...csak érdekelt márkatársak véleménye..:) hmm..a tanítható az az amelyik a hátsó ülés alatti elektronika részbe dughatós dolog?
lehet nagy hülyeséget írtam de ma ilyet olvastam:)
köszi :)
Szia!
Motul 5100 nagyon jó kis olaj, szeretni fogja. A fokozatkijelzők közül legjobb tudomásom szerint csak a taníthatók tehetők fel Hyosungokra amik a fordulatszámból és a sebességből számolják ki a fokozatot. (illetve azok amik mágnesesek és a váltókar mozgatását érzékelik)
Üdv,
üdv emberek:)
tudnátok hyo gt 650 r hez fokozat visszajelzőt?
amiket találtam neten nem írja, hogy a hyo-hoz jó lenne.
van valakinek felrakva ilyen? ha tudtok linkelni megköszönném:)
meg olaj csere előtt állok.motul 5100 10W40 megfelel?
köszi előre is.:)
Köszi, minden ötlet jó.
Ha szétszedem akkor végig nézem az egész rendszert és ami gyanús az kuka.
Csak a visszajelzések nem működnek,nekem elhiheted.
BUÉK MINDENKINEK!
majd egyszer kiprobálom.
nem okoskodni akarok csak a saját tapasztalatomat osztanám meg.Én mikor megvettem a gépem, Hyosung gt650r akkor első körben a karbi adta meg magát, mert azt halottam hogy ha ritkán van használva a gép akkor a vákumcsapban a membrán megtudja adni magát.Utána jártam de nem lehet mással helyetesíteni de a hyosung.hu ról kb 10E forintért másnap a kezemben volt.Amúgy a csapon van egy kis lyuk és azon köpte a benzint mikor gázt húztam neki.Azt lehet nem árt első körben megnézni.
Az enyémben az akku mellett van a doboz.

Szerintem be kell indulnia műszerfal nélkül, nem hinném, hogy a megszakító körbe a műszerfal is be lenne iktatva (pláne, hogy a vészleállító lenyomása mellett is működik a műszerfal).