Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként meg szabad kérdezni, miért váltál meg a KLE-től?
Szia! A karbi az ugyanaz, mint az ER-5-é? Ha igen, akkor feltétlen megvenném!
Helló!

Elkelt a motorom, maradt 1-2 alkatrészem ami így feleslegessé vált gondoltam megosztom Veletek hátha valakinek épp szüksége lenne rájuk.
Komplett karburátor (membrán, úszó minden benne van) 10000Ft
Generátordekli tömítés gyári 3500Ft
Olajteknő tömítés gyári 4000Ft
Kipufogó leömlő tömítés gyári 2000ft/ pár
De eddig senki sem. Az meg nem típushiba hanem elöregedés plusz esetleges nem üzemszerű Használat...
Mondjuk ez szerintem olyan kérdés, amit nem itt a fórumon kéne feltenni, hanem a Kárászy-tól megkérdezni. Lehet, hogy nekik megvan a technikájuk hozzá. Lehet, hogy tudnak bele erősített telószárat rakni. Lehet azt mondják, ezt nem vállalják, mert ha kiegyenesítik, akkor is vissza fog görbülni ha ilyen terheléssel mész továbbra is.
De kétlem, hogy itt a fórumon valaki pontosan meg tudná mondani, mit tud a Kárászy és mit nem. Egy e-mail-t/telefont szerintem megérne.
Attól,hogy ereszt a szimmering,miért kéne balesetesnek lennie?
Azért látod hogy több kolléga is ezzel küzd.
Arról nem is beszélve hogy Te 3 nagy dobozzal használod hátul plusz utas- szal meg még írtad terep is. Szerintem kellene neked az a Louisos teló- pont jó lenne, hisz neked egy erősebb hátsó rugóra van szükséged!
Precízen ápoltam ez igaz de a hátsó rugón mit lehetett precízen ápolni?
CSak olyan jó utakon mentem hogy ugyanúgy eltört egy idő utána műszerfal tartó vas is! Szal azt hogy mit látott a motorod elhiszem de a km- az km, és nem látnivaló függvénye. Azt meg nekem hidd el hogy erre sincsenek túl jó utak.. Amúgy ez nem egy terep motor, szal az hogy Te arra használtad még nem típushiba a motortól. Gyakorlatilag a Kawa az Ernőt egy városi é kisebb túrákra tervezett motornak gyártotta. Ettől te is meg én is jelentősen elmentünk - lásd dobozolhatóság. Sok utassal való túra stb. Erre te még rá fejeltél a terepes túrákkal. Ezzel nincs semmi baj, csak ezek után ne mond azt hogy típus hiba ha megadja magát a teló szár. aminek a vezetője felül lényegében egy 10- es köracél- na jó lehet van az 12 - 14 mm is
Ereszt szimering?Egészen biztos,hogy balesetes.Rosinante 04-es és nem folyat.
kovacstibi: 37x50x11-es méretű szimmering kell hozzá.
Parabellum: Megköszönném, az infót, ha sikerül valami jó megoldást találni. Én is próbálok valami alternatívát találni, mert közeleg a jó idő és így nem tudom használni, mert instabil az úton és zabálja a hátsó gumit. Egyébként én abban is benne vagyok, hogy külföldről rendeljünk valamit, aztán feleznénk a szállítási és egyéb költségeket.
Ha jól jártam utánna akkor az Ernő (2005-2006) első teleszkóp szimering méreteti: 35X50X11
Kérnék egy megerősítést, hogy jó méretet találtam-e?
Előre is köszönöm!
A tudás=pénz.Megszerzem és szétszórom?Rosszul vagyok drótozva?
Csak ott tévedsz a rosszabb utaknál.Nem követelmény de hihetnél nekem.Sokfelé és néha nem autópályán is megyünk.Nem egyszer volt kirakott 50-es tábla után azonnal megszűnt az út.Erdélyben ez annyival jobb,hogy nincs tábla se.De Olasz _Osztrák hágón is terepeztem már felpakolt motorral.Mivel ismersz inkább higgyé nekem.Am nem a km számít ugyebár.Te precízen ápoltad én csak a kötelezőt.De Rosinante héccencség többet látott és még fog is mint a strandkorlátkékség.
*se nem, vagy nehéz- se nem vagy nagydarab
*erősebb rugós tag
Kissé gyorsan gépeltem..
Pont ez lenne a fórum lényege, hogy ha találsz jót akkor ide leírod és más is tud majd jót rendelni- ez kb olyan akkor ezt a kijelentést minek írtad le ide??
No most kajak nem értem ezt ,mivel te se nem víg nheéz se nagy meg naderóbertné sem, hozzám képest- a motorodban se nem volt több (illetve még annyi km sem) se nem hinném hogy hújj de rosszabb utakon használtad volna. Ez a motor (enyém) felkerült Pestre Bituhoz- ahol is használatban van, még két személlyel is, de semmi baja. Szóval megint nem értem. Pont nem értem a Louisos ellenszenvet sem, mert amiket leírtál azt mutatná hogy neked egy erőseb rugós tagra lenne szükséged, de nem kell. Ez a te döntésed, ha szét faragod a motort akkor szét faragod

Típushibának akkor sem nevezném, amik elő kerültek gépek széles szórást mutatnak, és használtak, no most egy gazdásba eddig csak te kúrtad széjjel a hátsó rugót, szóval várjunk evvel a típushiba kijelentéssel..
Harmincból semmit nem főzöl.Bontott sincs annyiért.(Gondolom párban számolsz).A Kawa szervíz is használtat ajánlott ki 60 papír a pár.Mennyi lehetne az új?Jelzem nem volt megkötés az ár.De ilyen vén csacsikra túlzás lenne kiló feletti telócsere.Rosinantét nyilván minden körülmények között üzemben tartom mert megérdemli.Mióta meg van autót már negyedszer cserélek.Csak újat mert jó a szaga.
Ha sikerem lesz a telóval és érdekel akkor átadom az infót de nem nyilvános fórumon.
Ismét felvetem a kérdést:Ha elgörbült az a kibebaszott telószár (kb minddel ez a gond )akkor mit csinál Kárászi?Nem szimmeringezni kell ezt hanem kibacni a pébe.Ha lenne (nincs) gyári új akkor se venném meg.Lehet,hogy ez tényleg típushiba.Alul méretezett a rugós tag és durva felütéskor hajlik a szár.Tudom nem enduró.Kaparok hozzá valami idegent és vagy beválik vagy nem.De:se gyári se bontott,se kárászi.Se lajos ugyebár.De van még néhány ujjam amit megharaphatok.Eddig a gázos teló bejövős.Ha faragni kell akkor faragok is.
No most akkor jó is lenne ha gyári lenne de nem jó ha felújitják 50- ért ( jól megugrottak az árak pár év alatt) , de utánygártott meg bontott nem jó. Valamelyik ujjad pedig meg kell harapnod. Ha a Kárászyra bízod megen lesz egy gyári újad szinte ami el fog menni újabb 10 évet vagy 70 ezer km-t (lévén Bitunál a régi motorom, és pesti, de nem mondta hogy szétesett volna alatta még- 70 , 75 vagy nem tudom mennyi km környékén), vagy vegyél utángyártottat ami ki tudja meddig bírja. A döntés rajtad áll.
Mondjuk azt akkor fogjuk megtudni, mennyire vált be, ha majd a tartósságáról is kapunk képet, ahhoz meg kell pár év használat. Ne legyen így, de kicsit tartok tőle, hogy az utángyártottak hamarabb feladják, mint a gyári.

Egyébként most néztem utána a louis-os árának kíváncsiságból, hát postával együtt az is ott van, mint a Kárászy. Fene tudja, mit választanék, szerencsére nálunk a gyári még teszi a dolgát (mondjuk nincs is 2 személlyel használva).
Sokallom, 30-at még rászánnék, de több, mint a dupláját nem igazán. Bontottat és utángyártottat pedig kerülném, az általad leírt indokok miatt is.
Ja bocs, most fogtam fel, hogy a 20-25e az db, nem pár. Akkor egy pár 40-50 lenne; 50 alá azért már befér néhány kínai postával együtt. De mondjuk egy pár Hagon, ami még szintén nem csúcsminőség, hanem gazdaságos utángyártott, de legalább Made in England, és van rá 2 év garancia, az már 70 körül lenne postával.
Mármint az a vicc, hogy túl olcsó, vagy túl drága? Nem ismerek más felújítót, egyébként mindenki a Kárászy-t ajánlja, de ez sajnos ilyen játék, a futómű sose volt olcsó... Vesd össze a gyári új árával. 30e-nél olcsóbban csak bontottat találsz, de ahogy Parabellum írta, jó eséllyel az is ugyanolyan rossz, mint a Tiéd. Meg még lehet keresgélni nagyon olcsó utángyártottat, ami postaköltséggel együtt valószínű szintén nem fog beférni 30 alá, viszont az eredete, minősége, illeszkedése, tartóssága meg erősen kérdéses.
Engem is utolért a hátsó rugóstag problémája, látom pont itt is szó van róla. Visszaolvasva azt találtam, hogy a Kárászy-ék 30e-ért felújítják. Ez mennyire hiteles információ? Ugyanis felhívtam őket ez ügyben és 20-25e nettó/db árat mondtak, ami vicc. Mást nem ismertek esetleg, aki vállal felújítást?