Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, ezekre. Fejbol nem tudom, melyik evjaratu hogy van perselyezve, de ha ez nem volt cserelve, lehet ludas.
Erre gondolsz?
A csuszoperselyek is voltak cserelve?
Sziasztok. Az első telóm/telóim nyikorog/nyikorognak…. Cserélve lett benne az olaj és a szimeringek is. Kb. 2000-3000 km-er után kezdte el. Nem tudom milyet kapott, szerviz csinálta. Az lenne a kérdésem, hogy tudtok e ajánlani valami bevált, jó minőségű olajat, ami tuti. Ha igen, mennyi megy bele? Gondolom pár dl.
Gyári dobom van egy eladó, ha érdekelne.
Esetleg egy gyári dob + kp?
Oooo de gyönyörű!
Mennyiért adod???
Szia, van egyem elado
Sziasztok!
Kawasaki zx6r 2005 höz keresnék kipufogó dobot. Elvileg LAZER márkájú és 3 cső jön ki hátul. Egyszerűen sehol nem találm. Valaki tudna nekem segíteni? Előre is köszönöm!
Laci
igen. kivéve, ha US ECU-t cserélsz US ECU-ra (mivel az nem immo-s)
semmivel. ugyanaz az alkatrész-száma
Sziasztok ! Most lettem egy 636 tulajdonosa. Mindjárt egy kérdésem lenne : a gázbowdenek a kormánykifli alatt, a bal teleszkóp belső oldalán kell hogy elvezetve legyenek ? ( néhány internetes képen így láttam ) Ugyanis az én gépemen a bal teleszkóp külső oldalán, a bal teleszkóp és a bal idom között futnak, így viszont balra fordítva a kormányt a bowdenek a bal teleszkóp bilincsének a csavarjába elakadnak. Gondolnám ez így nem egészséges.
A 2006-os ECU mivel másabb, mint a 2005-ös?
Ha Ecut cserélek, akkor az IMOt, gyújtáskapcsolót is cserélnem kell?
Általában sajnos és esetemben is Ecu csere vált szükségessé. Ami orvosolta a hibát. 2006os ecu-ja ha bele kerül már nem lesz vele baj. Állítólag megfő az ülés alatt az ecu a kipufogó miatt. De van aki ezt jobban elmondja le írja.
Gyújtás jeladót ki tudom cserélni a donoréval vagy komplett computert is cserélni kellene?
Új gyertyasor. Benzinpumpa, IMO lett cserélve. 2 hónapja csinalja. Először csak autópályán csinálta. 1-2 gázadásra nem regált nagyobb tempónál. Utána jött, hogy városba beérve menet közben megállt a motor. Aztán 3 hétig megint nem csinálta pedig használatban volt. Karbantartas tavasszal volt. Utána beletettem 3 ezer km-ert, addig semmi nem gond vele. Most nyár kezdte el csinálni. Gyújtás nem megy el, csak egyszerűen leáll a motor. Kapcsolót néztem az rendben van. Egyenlőre ennyit tudtam megnézni. Szombaton viszem szervîzbe.
Még miket néztél meg?
Mi lett helyettesítve?
Mióta csinálja? Volt valami nagyobb beavatkozás-karbantartás a motoron? Gyertyasor csere?
A leállás után milyen a gyertya színe ha kiveszed? Vagy benzinesa gyertya?
A gyújtás jeladó hidegen & melegen ki lett mérve?
Komplett pumpát cseréltem benne. Egy másik “donor” motoromból tettem át és a hiba maradt.
A pumpa üzemanyagszüröjére (is) rá kéne nézni:
http://youtu.be/eP7IACEAGi4?t=713
Szia. Én is hasonló problémával szenvedek. 45 perc után egyszerűen megáll a motor. Utána hiába indítom nem indul, majd leveszem a gyújtást, illetve visszateszem és pöcre megy. Utána gáz húzok megint leáll. Lehet elindul, de bedadog és sorolhatnám. Majd várok vele fél órát és megint tökéletesen üzemel. Volt olyan, hogy autópályán mentem vele és 130-nál gázt húztam neki, nem reagált rá, utána újra és akkor már jó volt. Akkor pl. nem áll le a motor. Valakinek valami ötlet?
Az le ellenőrizve rendben van ☹️ előzőleg mint írtam úgy néz ki injektor tisztítás lesz a megoldás.... Jövőhét szerdán megy szervízbe komplett átvizsgálással generállal amit csak kér akkor kiderül fixen minden.... Köszi a tippeket srácok
Sport dob van de kisebb mint a gyári... Ecu melegedés ki lőve... Azóta úgy néz ki meglesz a baj forrása... Injektor tisztítás lesz plusz komplett át nézés és kiderül...
Tank szellőző? Ha elkezd rángatni nyisd ki a tanksapkát. Ha utána egyből megy rendesen akkor ott keresd a hibát vagy a tank alatt a szellőző cső van megtörve.
szia

nem tipikusan az a jelenseg, de azert nem zarnam ki: sportdob van a motorodon?