Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még beindul meg megy csak füstöl ! meg nyomja ki az olajat már csak 900 ft os prémium olajat kap !
és most mi van? Javíttatod, Vagy csere?
Irjál, hogy mi a helyzet, érdekel, mi volt a diagnózis, és mennyibe fájt.
Lassan 75 000 km . 10 éves . de mostmár az 1 es henger be se akar indulni hidegen rendesen . és úgy füstöl mintha 1:30 as keverékkel menne .
Az lehet, mert azt írta korábban, hogy kompressziója van.
ahogy én tudom, 70 k km van benne.
Ha szerencséd van, akkor szelepszár szimering. Milyen idős a gép?
Nagy a tragédia : Eszi az olajat , füstöl , nehezen indul a virago . már lassan 1 hónapja.
Mi van ttamas, megy a gépsárkány, vagy behalt teljesen?
Itt a tavasz már egy hónapja, aztán mégse írsz!
Szia!
Egy nagyon eretnek gondolat: próbáld meg a Keeway SS250 alkatrész listájában a keeway.hu-n. A Keeway SS blokkokkal nem szokott gond lenni.

Dagadt
sziasztok.
tesómnak megadta magát a szabadonfutó a 250 es viragoban.
neten kerestem,de nem nagyon találtam hozzá.nincs véletlenül valakinek egy a polcon,amitöl jó pénzért megválna?
Kompresszió van benne rendesen !
A gyújtás gyenge szikrát ad ,és könnyen beköpi a gyertyát .
Mi az, hogy a gyújtás erőtlen?
Kompressziód van? Mértétek?
Azt hinné az ember, hogy egy motor úgy hal meg, hogy lecsökken a kompresszió, meg csörögnek a csapágyai.
Erre minden más, csak az nem?
Itt próbálj érdeklődni:
http://forum.index.hu/Article/...
De ha japán belpiacos, akkor le fognak beszélni róla.
szerintem...
Sziasztok!

Tudom, hogy nem fog teljesen témába vágni a kérdésem, de végülis egy Honda Akorlátos chopperről lenne szó, remélem nem baj, ha ide írok.

Egy Honda Steed NV400-ast szeretnék venni, ha összejönne rá a pénzem végre........... .

A kérdésem az lenne, van-e valaki, akinek van róla tapasztalata? Ha igen, leírná nekem?

Előre is köszönöm, Kacsa
Ugy néz ki hogy a 125 os virago 70 000 km-nél műszaki problémák sora tör elő ,és nekem a gyújtásom erőtlen valamint a karbim sem tökéletes , ezek amortizációs kopások . Nem tudom hogy meglesz-e javítva . Mert a motor erőtlenül pörög sokat eszik a karbit hiába állítom akár hova .
Még nem csináltam ilyet motornál, csak utántölteni akartam, de aztán a fékbetét csere után azt sem kellett.
Érdekesség : A viragoban a fékmunkahengereket kiszereltem tisztítás céljából mivel megszorult sikerült is de összeszerelés után a légtelenítés nem akart össze jönni ,majd kísérletezések során kitaláltam hogy a karnál lévő csavart mely a dugattyút mozgatja teljesen betekertem (persze ezt vissza kellett állítani) és így sikerült csak légteleníteni . Nem tudom hogy ez egyedi vagy ezt így kell hivatalosan is .
Így van ez, ha valaki sokat jár esőben!
Oda nem szilo kell hanem szélvédő ragasztó ! Most az első fék munkahengerével harcolok mert kicsit berohadt és befog ..
Jó, hogy írtad, legalább én nem szerelem le.
Pedig gondoltam, hogy be kéne kenni egy kis sziloplaszttal, nehogy fals levegőt kapjon.
Nekem is olyan de az belükről fém ! jóféle gumicső ez ! ..én ezért már szedtem le hogy megjavítsam és akkor vettem észre hogy fölösleges ..valami sárga fém a belseje .
Ja még egy kérdés:
Nekem a karbi utáni gumi szívócső (az Y alaku) nagyon repedezett, (de még nem lyukas) Ez neked is ilyen, vagy csak egyedi hiba?
És hogy-hogy, csak az egyik henger nem ment, amikor közös a karbi?
a karbi fölött lévő gumicső amivel csatlakozik a légszűrő járatra ,ez volt a hibás szétszakadt és kapta a levegőt vizet mindent és érzékeny rá .
Írjál, ha megoldottad a javítást, hadd okosodjunk!
Bár úgy látom, a többiek téli álmot alszanak.
Áhh olyankor az igazi motorozni én ma is naponta használnám most robogózok még hóban is szépen mentem . A beázott csizma az előfordul havonta 1 szer mikor jobban esik az eső ..