Olajat a hajtóműben kell cserélni. Ha most jutottál hozzá és nem ismered az előéletét, érdemes tüzetesen átnézmi vagy átnézetni. A CVT ( automata váltó ) összes elemének állapotellenőrzése ( görgők, szíj, varátor, kuplung), fékfolyadék cseréje, fékbetétek ellenőrzése-szükség szerinti cseréje, elektromos rendszer ellenőrzése ( világítás, index, akkutöltés, automata szívató működése ). Esetleg egy új légszűrő szivacs cseréje sem árt, amit előtte motorolajjal kell kissé átitatni és egy új gyújtógyertya beszerzése sem árthat. Most több nem jut eszembe, de ha ezeket ellenőrzöd, cseréled amennyiben szükséges nagy baj már nem lehet.
Szia
Onnan a legegyszerűbb rájönni hogy lc vagy ac, hogy megnézed a műszerfalon van-e vízhőfok mutató illetve tartály a hűtővíznek, ha van akkor lc (liquid cooling) ha nincs akkor ac (air cooling) magyarul léghűtéses. Sajnos a super 9 eléggé fehér holló, nem egyszerű hozzá alkatrészt venni. Nézd meg a scooter.hu kft-t ők kymco-t forgalmaznak, én oda megyek ha kell valami, esetleg a jofogas.hu-n néha bontanak egyet és úgy is lehet venni ezt-azt hozzá.
Mivel a super 9 50ccm-es kétütemű motor,ezért olajat nem kell benne cserélni, adagolja magától a benzinhez. Természetesen 2T olajat venni kell és önteni bele, a töltőnyílása ott van ahol a benziné is,az ülés alatt.
Egy kymco super 9 lc, vagy ac tulajdonosa lettem. Honnan tudom hogy melyik ac vagy lc? Budapesten van valakinek ötlete hol tudok venni rá hátsó lámpa búrát? Mit kell tudni erről a motorról, hol kell olajat cserélni, milyen karbantartási igénye van? Köszönöm a válaszokat.
Köszi az ötleteket, jelenleg ott tartok, hogy a fúvókákat kitakarítottam,elméletileg tiszták,de még mindig semmi. Üzemanyag ellátás van,a vákuumcső nem sérült. Tegnap felvettem a kapcsolatot a kymco szervizzel, beviszem az alapjárati és főfúvókát megmutatni és ha van nekik akkor veszek újakat belőlük, hátha az megoldja a gondot.
Szerintem benzin ellátási gond lesz, más nem nagyon okozhatja ezt a jelenséget. Főleg hogy előzőleg nem volt semmi baja. Tüzetesen át kell nézni a porlasztót, a fúvókákat is beleértve. Tavaly nekem is hasonló gond volt a tavaszi beüzemelés során, az alapjárati fúvóka volt eltömödve. Persze az üzemanyagtartály csapja is lehet ludas, ezt csak ellenőrzéssel tudod kiszűrni.
Van egy super9-es kymco-m, tavaly vettem, mentem vele pár km-t és utána leraktam a garázsba.
Gondoltam most eladom ne csak álljon ott,de az Istennek nem akar beindulni. Van benne üzemanyag,olaj, kiszedtem a karburátort kitisztítottam,de semmi. Egyedül akkor hajlandó pár másodpercre magához térni,ha leveszem a légszűrőt és közvetlen belefújok féktisztítóval a karburátorba.
Esetleg van ötletetek mit próbáljak még ki?
Ezek szerint a mechanikai jellegű korlátozások már megszüntetésre kerültek. Akkor nincs más teendő mint a kopott elemeket cserélni és elvileg használható lesz, ha a motor is rendben van el kell érnie a 70-t, de hosszabb távra nem javaslom ezt a sebességet. Inkább a 60 amit károsodás nélkül elvisel a robogód. Amint írtam a porlasztó főfúvókát is cserélni kell nagyobbra ha eddig ez nem történt meg. Innen szoktam rendelni, nagyon segítőkészek, ha valami gond van válaszolnak a levélre is és telefonos ügyfélszolgálatuk is van, továbbá a csomagküldésük is korrekt: http://www.egumotors.hu/robogo...
Szia!
Előző hozzászólásodban még ezt írtad,: "- A variátorba még bent van a fojtás igy 55km/h-tól nem megy jobban de veszek rá másikat. "
Ez fura, mert a robogómban már 25 000 km körül járok, de az a tengely olyan mint a tükör és sehol nincs bemaródás. Eddig csak szíjat cseréltem kétszer, görgők még az eredetiek és még ha jó szél van akkor eléri a 70-t is. bár nekem nem kellett esztergáltatni azt a csőtengelyt , mert adták a robogóhoz a sima tengelyt is, így csak cserélni kellett. Természetesen minden évben többször tisztítom a hajtáslánc elemeit, mert az ékszíj pora valamint a szellőzőn bekerülő egyéb szennyeződés nem tesz jót a felületeknek.
kipufogóról le lett szedve illetve a csőtengelyről is de 11ezer kilométer alatt nagyon csúnya bemaródást tett a variátor tárcsára igy mindenképpen cserélem.
Na még azt kifelejtettem, hogy a kipufogóról a vakcsövet levágni és a vágás helyét behegeszteni, elvileg más korlátozás nincs ezen a robogón. A porlasztóban is cserélni kell a főfúvókat nagyobbra, ha az még nem lett cserélve.
ha a varátor korlátozását szeretnéd megszüntetni, nem kell mást tenni mint a vállas csőtengelyt cserélni simára, mert elvileg minden robogóhoz járna a sima ( fojtatlan ) vagy egy jókezű esztergályossal a vállat leesztergáltatni. Arra ügyelni kell, hogy a mérettől ne térjen el semmiképpen a váll leesztergálásakor és ha van rá mód az sem árt ha tükrösíteni lehet a felületét a jobb váltás érdekében. A görgőket szerintem ne cseréld ha hosszabb távú menetekre használod, pont megfelelő ez a súly. Nekem is a mai napig a gyári görgőkkel üzemel a robogó, pedig van némi súlykülönbség. Annyit mindenképpen ellenőzi le, hogy a görgők mérete és alakja megfelelő legyen ill. az ékszíj kopottsága se haladja meg a csereméretet. ellenkező esetben javasolt a cseréjük. Ha rám hallgatsz csak gyári alkatrészt rendelj, mert nekem rossz tapasztalatom van a más gyártóktól származókkal. A szíj hamar töredezik és a görgők nagyon hamar lapolódnak.
Üdv
Tegnap vásároltam egy németből behozott kymco super 8 50 2t robogót. A variátorba még bent van a fojtás igy 55km/h-tól nem megy jobban de veszek rá másikat. Ha jól tudom a gyári görgőméretek 8.5 grammosak, olyan kérdésem lenne hogy megéri-e a gyári 8.5 grammtól eltérni felfele vagy lefele? munkába járásra használom igy a tartósabb maggasabb sebesség lenne a cél. (60-65km/h)
Grand Dink 250 ccm alkatrészek még vannak, ha érdekel valakit. A váz a kerekekkel és a komplett blokk már elkelt.
Email az adatlapomon.
Köszönöm, hogy elolvastátok!
Munkába járni nem nagyin akarok sokat áldozni rá. Amúgy a kymco szimpatikussabb. Nár csak az alkatrészek miatt is. Robogóért ami nem papirozható 30-60ezer forintot szoktam adni. Ami papiros. Vagy papirozható azért max 100 Ft
A Kymco sok nagy brand komplett/rész blokkját készíti (1963-ban hozták létre kifejezetten a Honda robogók blokkjának gyártására) pl Honda, az új BMW nagyrobogó... stb. Van alkatrészellátás. A Sym uarról a szigetről származik, mégis más... Az alkatrészellátás nagyjából a nullával egyenlő Magyarországon...
Teszem hozzá, hogy 100e Ft nagyon alacsony léc az elvárásaidhoz. Vagy az igényeket kellene lejjebb adni, vagy a keretet megemelni
üdv mindenkinek.egy kis segítség kellene.valami munkába járós robogót keresek,100ezer alatt.a kritériumok,forgalomba tudjam helyezni.és minimum 125 ccm3 legyen.meg a zsugór ásványvíz elférjen a lábnál! találtam egy dink200.kissé lelakott állapotban,ez nem rossz de sokat kell vele foglalkozni.alkatrész viszont van szarásig.minden.és olcsón.meg volna egy sym joyride200. ami jól néz ki.doboz konzol.króm kipufogó.meg minden.viszont kehes a motorja.(hengerfejes),nem találok alkatrészt.hol tudok rendelni?létezik hozzá valami?vagy tessen jobban a kymco dink.hozzá teszem a formavilág elég jó mind a kettőnél.meg van rendes motorom is.csak még is kíváncsi lennék a véleményetekre.
Sziasztok!
Vettem ma egy Kymco kinroad XT50-20 motort. Át akarom nézni teljesen a blokkját. Kicsit zörög a berugókar felől. Gondolom láncos a vezérlése, ebből arra következtetek, hogy vagy a lánc van kinyúlva vagy a feszítője van tönkremenve.
Hol kaphatok hozzá alkatrészt? Vagy megegyezik valamelyik másik típussal? Vezérműláncra lenne nagyon szükségem. Láncvédőre stb...
Válaszotokat előre is köszönöm!
Igen,sokszor hallottam már én is,hogy jaj ne szedd szét azt nem lehet megcsinálni.Kenyérsütő üstől kezdve a laptopig egész sok mindent megjavítottam én is amit a szakik feladtak.Egy karbi miatt kár lenne a kedvenc mocit kidobni.
Sziasztok!
Kis kálváriát szeretnék megosztani,hátha segitségül szolgál valakinek.
Kymco Agility 50 robogómat tavaly tavasszal vettem,5000 km el,motorja mindig egy rugásra indult.Tulhajtva nemigen lett,de melegben is használva volt.kb ujabb 2000 km után kezdett rosszul indulni,leállni indítás után-és mindig rosszabb lett.A szívószelep is nagyon kopott,állandóan eltünt a szelephézag,a rugó ahogy mindig huzta beljebb a szelepet az ülésre.Kétszer is utánállitottam,na azután kissé javult.De őszre teljesen elhalt,nem lehetett inditani,egyszer indult pár fordulatra,de mindjárt le is állt.
Hozzáértők javaslatára hengerfejet lecseréltem ujra,a régiben meg kicseréltem a szivószelepet-igy az tartalékba maradt.Nem lett jó a motor.Henger-dugattyucsere-az alsó gyürünél 2 mm es hézag volt a végek között.A motor kis állás után elindult,pár óra után nem. Na vákumcsapcsere-mivel közben az is meghibásodott,állandóan átengedett.A motor nem lett jó.Utoljára porlasztó szétdönt-tisztit,a motor szépen megy,indul állás után is.Egészen egy napig.Utánna megtankoltam-onnantól vége.Kivett porlasztónál tűszelep működés ellenőrizve-tölcsér 2 méter magasról-benzinszint nézve-olyan 20 centi magasról még nem,de utánna átengedett a tűszelep.A tele tanknál ezek szerint márt tulfolyt a benzin és ezért fulladt le ahogy a motor elkezdett járni szinte azonnal,nem moltorhiba miatt. Az tűszelepülés azt mondták javithatatlan-igy uj porlasztó-beszerel,a jelenség ugyanaz,csak hoszabb idő alatt.Tehát ha el is indult,akkor lefulladt.
Kezdtem pipa lenni.
A barátom talált az ócskapiacon egy kidobott 4T porlasztót,megvette nekem,valami honda blokkon volt.A szivótorok és a légszürő felőli méret ugyanaz volt,mint az agilityé.Szétszedni is csak ketten tudtuk a berágódott csavarok miatt.Belűl a ház alaktrészein kivált sószerű anyagok,a fémrészeken ,subertűn rozsda,stb.De a suber-ami 16 mm es,az agiliti 18 mm sével szemben-a gumimembránja olyan volt mintha gyárból jött volna,tökéletesen illeszkedő.Na az egészet apró darabokban beletettem egy napra WD 40 oldatba-ezt mindig gyüjtöttem üvegben,ha kifogyott mindig felbontottam a dobozt és egy fél decit mindig ki tudtam önteni.Lassan már liternél tartok a WD 40 ből.Ujabban nem is veszek,csak ezt kenem,csöpögtetem ha kell.
Másnap összeraktam, levegővel át lett fuvatva,a tüszelepét kicseréltem,mert a rozsda elmarta,valamint a fő és az alapfordulati fuvókát is,(80 -fő,33 alap)mert azok az enyészeté lettek.Még jó hogy kijöttek.A többi jónak tűnt,gyorsitó is működött már,a furatok kitisztultak
Ezután barátommal beraktuk a motorba-nem sok bizodalmam volt.!
DE pár rugás után a motor elindult ,kis fordulatbeállitgatás után elég stabilan járt.Na ez két napja volt,azóta a motorral nincs gond,indul,egyre stabilabb a fordulat-dehát természetesen még most járódik majd.
GYŐZELEM! talán???
Nem tudtam mindjárt ezzel kezdeni???
Mai nap mindkét rossz tüszelepülésű porlasztót szétszedtem,mert mindenki akit kérdeztem azt mondta,hogy javithatatlan a tűszelep ülése.minden mindegy alapon fogtam a fokrémet,betömtem a réz tüszelepülésbe,majd a tűszelepet behelyezve,annak végét -kb 2 mm lóg ki--műszerészfogóval megfogva kissé rányomva próbáltam felcsiszolni az ülést.Olyan 10 x forgattam félg oda-vissza.Kimosás-összeszerelés,tölcséres benzincső 2 méter magasról---és az ülés jó lett,akárhogy ráztam,stb,stabilan lezárt,nem folyt túl.Két óráig rajt volt a benzin,de semmi nem fogyott.Ugyhogy vérszemet kapva az utolsó porlasztó ülését is felcsiszoltam-abba egy javitókészlet tüszelepe került-kimostam,összeraktam,majd áttettem rá a terhelő benzincsövet ,ez is teljesen zárt,de csak egy óráig hagytam rajt.Most van két porlasztóm,amik majd próbára várnak.
Hát kissé hosszura sikerült de a motorszerelési ismereteimet kissé kibővitettem-gondolhatjátok.
Nagyon sajnáltam volna ha alkatrészként végzi a motorom,mivel a városban nagyon szeretek az Agilityvel közlekedni-a Kymco ZX Feverem nagyon gyors a városi közlekedéshez.
Annyi a bibi most hogy a suberhenger 16 mm átmérőjű a fenn lévő porlasztóban,a gyári 18 mm hez képest.Ez okozhat problémát?
Köszönöm hogy elolvastátok!
Azért szerencsére nem hólapáttal kell indulni. Lehetne sokkal rosszabb idő is. És nagyon utálom mikor lapátolni kell a havat. És eddig az időjárás elég jól kihúzta , még fagy is alig volt!
Olajat a hajtóműben kell cserélni. Ha most jutottál hozzá és nem ismered az előéletét, érdemes tüzetesen átnézmi vagy átnézetni. A CVT ( automata váltó ) összes elemének állapotellenőrzése ( görgők, szíj, varátor, kuplung), fékfolyadék cseréje, fékbetétek ellenőrzése-szükség szerinti cseréje, elektromos rendszer ellenőrzése ( világítás, index, akkutöltés, automata szívató működése ). Esetleg egy új légszűrő szivacs cseréje sem árt, amit előtte motorolajjal kell kissé átitatni és egy új gyújtógyertya beszerzése sem árthat. Most több nem jut eszembe, de ha ezeket ellenőrzöd, cseréled amennyiben szükséges nagy baj már nem lehet.
Onnan a legegyszerűbb rájönni hogy lc vagy ac, hogy megnézed a műszerfalon van-e vízhőfok mutató illetve tartály a hűtővíznek, ha van akkor lc (liquid cooling) ha nincs akkor ac (air cooling) magyarul léghűtéses. Sajnos a super 9 eléggé fehér holló, nem egyszerű hozzá alkatrészt venni. Nézd meg a scooter.hu kft-t ők kymco-t forgalmaznak, én oda megyek ha kell valami, esetleg a jofogas.hu-n néha bontanak egyet és úgy is lehet venni ezt-azt hozzá.
Mivel a super 9 50ccm-es kétütemű motor,ezért olajat nem kell benne cserélni, adagolja magától a benzinhez. Természetesen 2T olajat venni kell és önteni bele, a töltőnyílása ott van ahol a benziné is,az ülés alatt.
Egy kymco super 9 lc, vagy ac tulajdonosa lettem. Honnan tudom hogy melyik ac vagy lc? Budapesten van valakinek ötlete hol tudok venni rá hátsó lámpa búrát? Mit kell tudni erről a motorról, hol kell olajat cserélni, milyen karbantartási igénye van? Köszönöm a válaszokat.
Köszi az ötleteket, jelenleg ott tartok, hogy a fúvókákat kitakarítottam,elméletileg tiszták,de még mindig semmi. Üzemanyag ellátás van,a vákuumcső nem sérült. Tegnap felvettem a kapcsolatot a kymco szervizzel, beviszem az alapjárati és főfúvókát megmutatni és ha van nekik akkor veszek újakat belőlük, hátha az megoldja a gondot.
Szerintem benzin ellátási gond lesz, más nem nagyon okozhatja ezt a jelenséget. Főleg hogy előzőleg nem volt semmi baja. Tüzetesen át kell nézni a porlasztót, a fúvókákat is beleértve. Tavaly nekem is hasonló gond volt a tavaszi beüzemelés során, az alapjárati fúvóka volt eltömödve. Persze az üzemanyagtartály csapja is lehet ludas, ezt csak ellenőrzéssel tudod kiszűrni.
Van egy super9-es kymco-m, tavaly vettem, mentem vele pár km-t és utána leraktam a garázsba.
Gondoltam most eladom ne csak álljon ott,de az Istennek nem akar beindulni. Van benne üzemanyag,olaj, kiszedtem a karburátort kitisztítottam,de semmi. Egyedül akkor hajlandó pár másodpercre magához térni,ha leveszem a légszűrőt és közvetlen belefújok féktisztítóval a karburátorba.
Esetleg van ötletetek mit próbáljak még ki?
Ezek szerint a mechanikai jellegű korlátozások már megszüntetésre kerültek. Akkor nincs más teendő mint a kopott elemeket cserélni és elvileg használható lesz, ha a motor is rendben van el kell érnie a 70-t, de hosszabb távra nem javaslom ezt a sebességet. Inkább a 60 amit károsodás nélkül elvisel a robogód. Amint írtam a porlasztó főfúvókát is cserélni kell nagyobbra ha eddig ez nem történt meg. Innen szoktam rendelni, nagyon segítőkészek, ha valami gond van válaszolnak a levélre is és telefonos ügyfélszolgálatuk is van, továbbá a csomagküldésük is korrekt: http://www.egumotors.hu/robogo...
Előző hozzászólásodban még ezt írtad,: "- A variátorba még bent van a fojtás igy 55km/h-tól nem megy jobban de veszek rá másikat. "
Ez fura, mert a robogómban már 25 000 km körül járok, de az a tengely olyan mint a tükör és sehol nincs bemaródás. Eddig csak szíjat cseréltem kétszer, görgők még az eredetiek és még ha jó szél van akkor eléri a 70-t is. bár nekem nem kellett esztergáltatni azt a csőtengelyt , mert adták a robogóhoz a sima tengelyt is, így csak cserélni kellett. Természetesen minden évben többször tisztítom a hajtáslánc elemeit, mert az ékszíj pora valamint a szellőzőn bekerülő egyéb szennyeződés nem tesz jót a felületeknek.
ha a varátor korlátozását szeretnéd megszüntetni, nem kell mást tenni mint a vállas csőtengelyt cserélni simára, mert elvileg minden robogóhoz járna a sima ( fojtatlan ) vagy egy jókezű esztergályossal a vállat leesztergáltatni. Arra ügyelni kell, hogy a mérettől ne térjen el semmiképpen a váll leesztergálásakor és ha van rá mód az sem árt ha tükrösíteni lehet a felületét a jobb váltás érdekében. A görgőket szerintem ne cseréld ha hosszabb távú menetekre használod, pont megfelelő ez a súly. Nekem is a mai napig a gyári görgőkkel üzemel a robogó, pedig van némi súlykülönbség. Annyit mindenképpen ellenőzi le, hogy a görgők mérete és alakja megfelelő legyen ill. az ékszíj kopottsága se haladja meg a csereméretet. ellenkező esetben javasolt a cseréjük. Ha rám hallgatsz csak gyári alkatrészt rendelj, mert nekem rossz tapasztalatom van a más gyártóktól származókkal. A szíj hamar töredezik és a görgők nagyon hamar lapolódnak.
Tegnap vásároltam egy németből behozott kymco super 8 50 2t robogót. A variátorba még bent van a fojtás igy 55km/h-tól nem megy jobban de veszek rá másikat. Ha jól tudom a gyári görgőméretek 8.5 grammosak, olyan kérdésem lenne hogy megéri-e a gyári 8.5 grammtól eltérni felfele vagy lefele? munkába járásra használom igy a tartósabb maggasabb sebesség lenne a cél. (60-65km/h)
Grand Dink 250 ccm alkatrészek még vannak, ha érdekel valakit. A váz a kerekekkel és a komplett blokk már elkelt.
Email az adatlapomon.
Köszönöm, hogy elolvastátok!
Teszem hozzá, hogy 100e Ft nagyon alacsony léc az elvárásaidhoz. Vagy az igényeket kellene lejjebb adni, vagy a keretet megemelni
Vettem ma egy Kymco kinroad XT50-20 motort. Át akarom nézni teljesen a blokkját. Kicsit zörög a berugókar felől. Gondolom láncos a vezérlése, ebből arra következtetek, hogy vagy a lánc van kinyúlva vagy a feszítője van tönkremenve.
Hol kaphatok hozzá alkatrészt? Vagy megegyezik valamelyik másik típussal? Vezérműláncra lenne nagyon szükségem. Láncvédőre stb...
Válaszotokat előre is köszönöm!
Kis kálváriát szeretnék megosztani,hátha segitségül szolgál valakinek.
Kymco Agility 50 robogómat tavaly tavasszal vettem,5000 km el,motorja mindig egy rugásra indult.Tulhajtva nemigen lett,de melegben is használva volt.kb ujabb 2000 km után kezdett rosszul indulni,leállni indítás után-és mindig rosszabb lett.A szívószelep is nagyon kopott,állandóan eltünt a szelephézag,a rugó ahogy mindig huzta beljebb a szelepet az ülésre.Kétszer is utánállitottam,na azután kissé javult.De őszre teljesen elhalt,nem lehetett inditani,egyszer indult pár fordulatra,de mindjárt le is állt.
Hozzáértők javaslatára hengerfejet lecseréltem ujra,a régiben meg kicseréltem a szivószelepet-igy az tartalékba maradt.Nem lett jó a motor.Henger-dugattyucsere-az alsó gyürünél 2 mm es hézag volt a végek között.A motor kis állás után elindult,pár óra után nem. Na vákumcsapcsere-mivel közben az is meghibásodott,állandóan átengedett.A motor nem lett jó.Utoljára porlasztó szétdönt-tisztit,a motor szépen megy,indul állás után is.Egészen egy napig.Utánna megtankoltam-onnantól vége.Kivett porlasztónál tűszelep működés ellenőrizve-tölcsér 2 méter magasról-benzinszint nézve-olyan 20 centi magasról még nem,de utánna átengedett a tűszelep.A tele tanknál ezek szerint márt tulfolyt a benzin és ezért fulladt le ahogy a motor elkezdett járni szinte azonnal,nem moltorhiba miatt. Az tűszelepülés azt mondták javithatatlan-igy uj porlasztó-beszerel,a jelenség ugyanaz,csak hoszabb idő alatt.Tehát ha el is indult,akkor lefulladt.
Kezdtem pipa lenni.
A barátom talált az ócskapiacon egy kidobott 4T porlasztót,megvette nekem,valami honda blokkon volt.A szivótorok és a légszürő felőli méret ugyanaz volt,mint az agilityé.Szétszedni is csak ketten tudtuk a berágódott csavarok miatt.Belűl a ház alaktrészein kivált sószerű anyagok,a fémrészeken ,subertűn rozsda,stb.De a suber-ami 16 mm es,az agiliti 18 mm sével szemben-a gumimembránja olyan volt mintha gyárból jött volna,tökéletesen illeszkedő.Na az egészet apró darabokban beletettem egy napra WD 40 oldatba-ezt mindig gyüjtöttem üvegben,ha kifogyott mindig felbontottam a dobozt és egy fél decit mindig ki tudtam önteni.Lassan már liternél tartok a WD 40 ből.Ujabban nem is veszek,csak ezt kenem,csöpögtetem ha kell.
Másnap összeraktam, levegővel át lett fuvatva,a tüszelepét kicseréltem,mert a rozsda elmarta,valamint a fő és az alapfordulati fuvókát is,(80 -fő,33 alap)mert azok az enyészeté lettek.Még jó hogy kijöttek.A többi jónak tűnt,gyorsitó is működött már,a furatok kitisztultak
Ezután barátommal beraktuk a motorba-nem sok bizodalmam volt.!
DE pár rugás után a motor elindult ,kis fordulatbeállitgatás után elég stabilan járt.Na ez két napja volt,azóta a motorral nincs gond,indul,egyre stabilabb a fordulat-dehát természetesen még most járódik majd.
GYŐZELEM! talán???
Nem tudtam mindjárt ezzel kezdeni???
Mai nap mindkét rossz tüszelepülésű porlasztót szétszedtem,mert mindenki akit kérdeztem azt mondta,hogy javithatatlan a tűszelep ülése.minden mindegy alapon fogtam a fokrémet,betömtem a réz tüszelepülésbe,majd a tűszelepet behelyezve,annak végét -kb 2 mm lóg ki--műszerészfogóval megfogva kissé rányomva próbáltam felcsiszolni az ülést.Olyan 10 x forgattam félg oda-vissza.Kimosás-összeszerelés,tölcséres benzincső 2 méter magasról---és az ülés jó lett,akárhogy ráztam,stb,stabilan lezárt,nem folyt túl.Két óráig rajt volt a benzin,de semmi nem fogyott.Ugyhogy vérszemet kapva az utolsó porlasztó ülését is felcsiszoltam-abba egy javitókészlet tüszelepe került-kimostam,összeraktam,majd áttettem rá a terhelő benzincsövet ,ez is teljesen zárt,de csak egy óráig hagytam rajt.Most van két porlasztóm,amik majd próbára várnak.
Hát kissé hosszura sikerült de a motorszerelési ismereteimet kissé kibővitettem-gondolhatjátok.
Nagyon sajnáltam volna ha alkatrészként végzi a motorom,mivel a városban nagyon szeretek az Agilityvel közlekedni-a Kymco ZX Feverem nagyon gyors a városi közlekedéshez.
Annyi a bibi most hogy a suberhenger 16 mm átmérőjű a fenn lévő porlasztóban,a gyári 18 mm hez képest.Ez okozhat problémát?
Köszönöm hogy elolvastátok!