Nehéz oda feljutni, főbbként ennyi év alatt.
Elmegy az ember 1 edzésre (tegyük fel 100km, az oda-vissza 200km), motorozik, tankol, kifizeti a pályahasználati dijat (2-3eft) hazamegy. Számol. 20ezer legalább.
Ha versenyre megy ezekkel a feltételekkel, akkor a nevezés 6ezertől kezdődik...
És ez csak roszabb lessz. Motort 1 tehetősebb motoros jó esetben 2-3 versenyként szétkapja, 2t-nél ugye dugócsere stb... alsóhangon 20eft.
Havonta ha komolyan veszi az ember 100rongy kényelmesen elmegy mindennel együtt.
Edzőről nem is beszélve.
Czúni Laci heti 2-3 alkalommal edz pályán, jó esetben, csak neki 4 éves kora óta megy az edzés, nem 3-4 év alatt kell az élmezőnybe kerülnie
Lánczi Sanya 2-3 hetente egyszer (se), míg mondjuk Béres Zsolti heti 3-4-szer ment a nyáron. Nagy a szórás.
Biztos sok út van. Ha tudsz fizetni egy jó edzőt és heti 3-5 alkalommal tudsz az ország bármelyik pályáján edzeni, meg úgy cseréled az alkatrészeket, mint más a zoknit, jók az esélyek
16 évesen 85-ös? Hamar ki fogod nőni. A profik élmezőnye 4 évesen kezdi általában. De ha megvan a 3 alapvető hozzávaló, pár éven belül te is jól mehetsz:
1. kitartás
2. pénz
3 még sokkal több pénz
Hello. 16 vagyok még soha nem ültem motoron.. azt szeretném kérdezni lehetek még profi cross motor versenyző? (most kaptam egy yz 85öst) igy lehetek profi ha 16 évesen kezdtem motorozni? kb. 23-25 éves koromra lehetek profi crossos nem? köszi.
Azoknak akik nem kívánnak ugratókon megmérkőzni a Nyíregyházi terem supermotó versenyen, nekik csak a sima pozdorján kell teljesíteni a szombati és vasárnapi futamon, a közel hatezer néző előtt! Amennyiben, tíz motoros leadja részvételi szándékát, úgy a verseny részükre lebonyolításra kerül. Eddig két versenyző jelentkezett. FONTOS dátum ! A nevezési határidő, a plakáton szerepel a cím, november-4.
Hát....pofon egyszerű :) Válassz a gép mögött egy jónak tűnő helyet,figyelemmel az első kanyarra,általában a legrövidebb távot érdemes választani,de figyelni kell arra is hogy viszonylag sima és fogós legyen a talaj.Lehet próbálkozni az ideális ívbe startolással is,mert ha sikerül jól odaérni akkor egy tempós fordulással jól ott lehet hagyni a szűk íven egymást darálókat,de ha nem érsz oda időben már előtted lesz az egész mezőny és markolhatod a féket.Szóval megvan a hely...készítsd elő, kemény talajnál az előző motorok által vágott nútból lábbal kapard ki a laza talajt,nehogy azon kaparásszon amikor a többiek messze járnak :) Ha nagyon ki van a vas akkor készíts egy kis rámpát szintén a csizmáddal :) hogy ne üsse föl az elejét és/vagy a start segítőt.Laza talajnál temesd be az előzők által ásott nútot és tömörítsd,ja ja a csizmáddal!A kis rámpa építést szintén ne feledd.Starthely ok.Helyezd be a vasat a vas mögé,mintegy célra állítva,tehát a motor hossztengelye lehetőleg oda nézzen ahonnan meg akarjuk kezdeni a kanyarodást.Ülj a motorra,indítsd el.Ülj előre a tankig,nem kell rá felmászni!Kétütemű motort folyamatosan tisztítsuk hogy pengjen amikor kell :) a 4T-nem igen zabálnak le de azokat is biztassuk egy kis repeta üzemanyaggal,jót tesz a pilótának is,ráhangolja a hamarosan kirobbanó harcra :) 30mp nél már legyen minden rendben(szemüveg,benzincsap :D rajtsegítő,keresztvetés-ima) Készülj!Még az 5mp-s táblánál kapcsold 2.-ba vedd fel a start pozíciót,mindkét láb a talajon a lábtartók előtt,de ne támaszkodj rajtuk(nem szabad levenni a sújt a kerekekről,kell a tapadás miatt)próbáld a legjobb egyensúly helyzetet megtalálni,felsőtest előre,minél fogósabb a talaj annál jobban,a mellkasod a kormány fölött,fekvőtámasz állás,könyökök fent.Fékezd az elejét,engedj a kuplungon,láncfeszítésig,a gázra eleve úgy fogjunk rá hogy jó fél gázt tartsunk a fékkel egyben.Ha látható a rajtvas nyitószerkezete azt nézd,az hamarabb mozdul mint a vas.Induláskor egyszerre legyen a fék engedés a maradék gáz rárakása és a kuplung felengedése.Ne Dobja el!Mármint a kuplungot,csúsztatni kell egy pár méteren mindig a megfelelő nyomatékot engedni vele a hátsó kerékre,az eldobott kuplungnál beássa magát a kerék vagy túlpörögve romlik a tapadás és/vagy felveszi az elejét,ezek kerülendők.Elvileg az első kereket földön kell tartani az irányíthatóság miatt,de a startgépet át kell(ene)léptetni vele,hogy ne üssön bele.Teljes gázon gyorsítsunk!Lábakat egyszerre mihamarabb fel a lábtartóra.Váltások a megfelelő időben szintén nyélgázon kuplunggal.Ahogy nől a sebesség terheljünk egyre hátrébb a jobb tapadás érdekében.Figyeljünk hogy a lehető leggyorsabban,legjobban reagáljunk a kialakult helyzetekre(szemesnek áll a világ :) ) Jó rajt fél siker! Hajrá!
Sziasztok!
Következőt szeretném megosztani veletek! Vállaljuk 2 napos, minmum 3 fős ENDURO túrák szervezését, Somogybabod és környékén, ami következőt takarja. Péntek esti érkezés vacsorával, Szombat reggelit követően, egész nap motorozás Babodon és könyékén este vacsora. Vasárnap Reggelit követően, a szállás hely környéki pályán Endurózás, majd egy következő helyszínen szintén. késő v kora délután csomagolás, igény szerint vacsora. Szállás: Andocs külterületén lévő Komó vendégházban történik, ahol lehetőség van még, minigolfra, focizására, lengőteke, gyerekeknek kötél csúzsda és egyéb játszótéri elfogllatság, füves tenispálya, szauna,parkoló. Túra összköltsége 15.000Ft/ fő ebben benne van a szállás+felsorolt étkezés+ túravezetés. érd.: 30/340-90-41 e-mail: tikass@citromail.hu Köszönöm hogy elolvastad!
Üdv mindenkinek! Lehet, hogy hülye kérdés lessz, de muszály feltennem. A kérdésem az lenne, hogy hogyan kell motocrossban rajtolni? Aki tudja, írja már le nekem! Köszönöm előre is!
Azt mondod nem volt még motorod... Ezt igy látatlanban nem lehet megmondani neked milyen motor kell... Mivel ez motocross fórum ezért feltételezem pályára akarod használni, magyarul endurók kizárva. Innen már csak a többi kérdés kering a felhők között:
-Mennyire vagy egyáltalán megbatárkozva magával a motorozással?
Mennyire vagy egyáltalán megbarátkozva a betonon kívüli motorozással?
-Milyen idős/magas/súlyú vagy?
Értelemszerűen 12 éves kezdőként ne akarj 450-re ülni de, 30 évesen se 85-re mivel ott a 90 a nickedben ezért feltételezem akkor születtél, ez alapján sztem neked ami ideális lenne az vagy egy 125 2t (ha igazán sokat akarsz tanulni) vagy egy 250 4t
A márkát neked kell eldöntened. Próbálj ki minnél többet amire van lehetőséged, a számodra leg kényelmesebbett válaszd.
ÜDV értem hát még nem volt semmilyen motorom,eddig és azért gondoltam hogy megkérdem valaki olyat kinek van tapasztalata hg melyik volna jo, gondolom mindel van küzdés meg minden
Akkor neked Kawasaki van és milyen ? tudsz adni tanácsot?ÜDV
Mindegyikkel van kínlódás, ha toppont tartod akkor is. Kérdés hogy mit próbáltál már, melyik volt szimpatikus, de a legfontosabb hogy milyen volt az előző gazdája... Lehet sz@rból várat építeni meg jó motorból mégjobbat csinálni... első a lóvé, utána jön a körítés. Én is zöld párti vagyok, de egyikre sem mondom h rossz lenne!
tanácsot kérek hg melyik a jobb mondjuk a Yamaha vagy Suzuki vagy Honda melyiknek kevesebb a fenntartása alkatrészekben is melyik az olcsobb Köszönöm ÜDv
Ui. Most nézem, a srác csengeri. Mo keleti határszéle.
A legtöbb ob dunántúlon van, az országot átkocsikázni jókis táv.
Elmegy az ember 1 edzésre (tegyük fel 100km, az oda-vissza 200km), motorozik, tankol, kifizeti a pályahasználati dijat (2-3eft) hazamegy. Számol. 20ezer legalább.
Ha versenyre megy ezekkel a feltételekkel, akkor a nevezés 6ezertől kezdődik...
És ez csak roszabb lessz. Motort 1 tehetősebb motoros jó esetben 2-3 versenyként szétkapja, 2t-nél ugye dugócsere stb... alsóhangon 20eft.
Havonta ha komolyan veszi az ember 100rongy kényelmesen elmegy mindennel együtt.
Edzőről nem is beszélve.
Lánczi Sanya 2-3 hetente egyszer (se), míg mondjuk Béres Zsolti heti 3-4-szer ment a nyáron. Nagy a szórás.
Én már annak is örülök, ha havi 1szer kijutok
1. kitartás
2. pénz
3 még sokkal több pénz
Következőt szeretném megosztani veletek! Vállaljuk 2 napos, minmum 3 fős ENDURO túrák szervezését, Somogybabod és környékén, ami következőt takarja. Péntek esti érkezés vacsorával, Szombat reggelit követően, egész nap motorozás Babodon és könyékén este vacsora. Vasárnap Reggelit követően, a szállás hely környéki pályán Endurózás, majd egy következő helyszínen szintén. késő v kora délután csomagolás, igény szerint vacsora. Szállás: Andocs külterületén lévő Komó vendégházban történik, ahol lehetőség van még, minigolfra, focizására, lengőteke, gyerekeknek kötél csúzsda és egyéb játszótéri elfogllatság, füves tenispálya, szauna,parkoló. Túra összköltsége 15.000Ft/ fő ebben benne van a szállás+felsorolt étkezés+ túravezetés. érd.: 30/340-90-41 e-mail: tikass@citromail.hu Köszönöm hogy elolvastad!
-Mennyire vagy egyáltalán megbatárkozva magával a motorozással?
Mennyire vagy egyáltalán megbarátkozva a betonon kívüli motorozással?
-Milyen idős/magas/súlyú vagy?
Értelemszerűen 12 éves kezdőként ne akarj 450-re ülni de, 30 évesen se 85-re mivel ott a 90 a nickedben ezért feltételezem akkor születtél, ez alapján sztem neked ami ideális lenne az vagy egy 125 2t (ha igazán sokat akarsz tanulni) vagy egy 250 4t
A márkát neked kell eldöntened. Próbálj ki minnél többet amire van lehetőséged, a számodra leg kényelmesebbett válaszd.
Akkor neked Kawasaki van és milyen ? tudsz adni tanácsot?ÜDV