ha holnap mesz a betetekert , szoljal mar hogy visznek meg a napokban masik olyan pofakat. nehogy elzavarjanak azzal a kis fossal..... hamá gondoltatok rám.
Jah, kell némi barkácshajlam meg műszaki érzék.
Én meg , amikor átszereltem bütykösre másik kerékkel, hevenyészve összedobáltam ,mer' mentünk vóna már veretni. A nagy sietségben a lánckerék felől rosszúl hézagoltam ki a hátulját, ugy ,h kicsit keresztbe futott rá a lánc, le is dobta és begyürte a blokkba , ahol eltörte a gyújtásalaplapot.
Micsináltál?
Én úgyjártam, h feszítettem a láncon, kerék szépen egyenesbe állít, és mit ád a kínaiak istene, láncfeszítéskor figyelni kell erősen a hátsó féknyeregre is, h ne álljon keresztbe, mert megette két kör alatt a fékbetéteket is ferdére. ahhoz, h egyenesen álljon a kerék is, meg a féknyereg is, hajlítani kellett a féktartókonzolon.
Teccik nekem is. a fék simán csak bekopott, h belepiszkáltam a karbiba , attól fogva veszi a lapot.
A pók meg már mire én kerültem sorra, simán csak beleunt a sok alkudozásba és mivel bizibe árulta, sztem hozzávágta az első jöttmenthez , aki normál kápét kinált érte.
Vettem bele kroszkereket és ami baja azóta volt, az a saját balfaszságomnak tudható be
Na, akkor te ügyesebb alkudozó voltál, mint én, szép gép amúgy, a színe nagyon bejött, meg hogy sumo, az elsőfékkel mivan, volt valami baja, v csak még nem volt bekopva?
Igy van. Olyan darabosan ragadt a fék tolásnál, nem pörgött ki a motor a korábban emlitett benzinszint bajság miatt. A két hosszú blokktartócsavar kokeszolmány , mert lerázódott rólla az anya és lebaszódott rólla a menet neki. Amikor én néztem ,már csak 2kiló volt az irányár, százhetvenbe ide is adta, mkor már egy órája fikáztam.
Atzmondta, h vmi haverjáé, felhívta, majd ideadta
Én meg , amikor átszereltem bütykösre másik kerékkel, hevenyészve összedobáltam ,mer' mentünk vóna már veretni. A nagy sietségben a lánckerék felől rosszúl hézagoltam ki a hátulját, ugy ,h kicsit keresztbe futott rá a lánc, le is dobta és begyürte a blokkba , ahol eltörte a gyújtásalaplapot.
Én úgyjártam, h feszítettem a láncon, kerék szépen egyenesbe állít, és mit ád a kínaiak istene, láncfeszítéskor figyelni kell erősen a hátsó féknyeregre is, h ne álljon keresztbe, mert megette két kör alatt a fékbetéteket is ferdére. ahhoz, h egyenesen álljon a kerék is, meg a féknyereg is, hajlítani kellett a féktartókonzolon.
A pók meg már mire én kerültem sorra, simán csak beleunt a sok alkudozásba és mivel bizibe árulta, sztem hozzávágta az első jöttmenthez , aki normál kápét kinált érte.
Vettem bele kroszkereket és ami baja azóta volt, az a saját balfaszságomnak tudható be
egy kuncsaft ugy gondolta, hogy a robogóra elég hátul szögelni.....hogy fogjon......
Atzmondta, h vmi haverjáé, felhívta, majd ideadta