Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gumis nagy és olcsó kapcsolatokkal, ja és " quaddoktor "
ok, köszi holnap felhívom. Egyébként Ő mivel foglalkozik? motor alkatrészekkel?
Nagykátai
Pesti?
Tutti hogy van!!!! Hívd fel őt és hivatkozz rám ( Ordasi László ) :
Farsang Sándor 06705586572 , segíteni fog!
köszi!
Nem nagy szélesítésre gondoltam, mert nem versenyezni akarok, csak jobb lenne, ha picit szélesebb lenne.
Nincs az ismerős körödben véletlenül szélesítő hozzá?
Versenyezni szeretnél vele, mert akkor mindenképpen tégy úgy , hacsak csapatni és túrázni akkor fölösleges , mert így is a te géped a leg!!!!
Egyébként nagyon szép , gratula!
szélesítésen nem gondolkodtál? én most azon vagyok, hogy picit kiszélesítsem.
Érintetlen a futómű! ( bocs, jobb alsó lengőkar csere egy tuskó miatt )
tavasszal vettem a quadot úgy, hogy amerikából jött és még gyári akksi van benne azóta is
Hat30hat!
Neked volt gondod az aksival? Én már egyszer cseréltem!
Futóművileg gyári?
Athina blokk ( 530ccm ) és üres a kipufogóm (gyilkolom a szelepeket) ! Nyárra kicsit nagyobb fúvókákat használok. Ennyi!!!!
CAFKA neked van valami változtatás a yfz-n?
Az említett két gép között ég és föld a különbség.A yamaha sokkal gyorsabb, stabilabb és erősebb, a futóműve is lényegesen sportosabb.Terepen egyedül a hátramenet hiányzik!
A kawával az automataváltó miatt nem foglalkoztam!
Sziasztok!

Nekem yfz450-em van és nagyon megvagyok vele elégedve!
Szerintem nagyon jól megy és elég stabil is! Bár nem mondom, hogy egy kis szélesítést nem visel el, de alapban is elég stabil!
Ha bárkinek kérdése van a tipussal kapcsolatban, szívesen segítek!
A képen az enyém látható!
Ha lement a rsz. többet nem kerül vissza rá. ma már nem vizsgáztathatóak pl. az LTZ400-ak.

Az LTZ400/YFZ450 alapvető különbsége olyan, mint a motoroknál pl. a GSX - F750 / GSXR 1000.
Az utóbbi az ász, a kemény, a versenygép. Az előzővel nem leszel hulla , ha egész nap ülsz rajta, és attól még nem lassú. Az új meg agyonveri, bármikor.
aha értem..és ha lekapja a rendszámot valah még viszalehet rakni rá??vagy akor az a quad már soha nemkapja visza??
csak arra vagyok kiváncsi hogy a ltz-400 és a yamaha-450-es között mik a fő döntő különbségek ( menet tulajdonság, stabilitás, kényelem,rugózás stb) mivel te mind a kettővel csapattál azt nem tudom hogy az ltz a tied volt-e,de töbször látalak vele. a 700-as kaváról mindent tudok, csak hátha te mentél ilyenell(gondoltam fegyenc) a tapasztalatod érdekelne a menet tulajdonságokról..köszi
A rendszámos quad (elvileg) mehet forgalomban. De ha kikapsz egy olyen rendőrt , akinek pl. a hétvégi telkét feltúrta valamelyik idióta "megquadult kolléga" akkor könnyedén talál olyan pontot (difi hiánya, nem E jelzésű gumi) ami miatt leveheti a rendszámodat.
És egyébként is : a quad nem utcára való. Bármennyire is megnézik, és jampi vagy vele: nehézkes kezelni, zabálja a gumit és nem is túl nagy élmény (na jó, a fiatal főiskolás csajok tekintete azért ad valami pluszt...)
Szóval inkább csak a legközelebbi földútig menjen mindenki vele - akár rendszámos, akár nem.
Itt vagyok Csidi, csak foglalt volt agép!!
A kawa úgy tudom automata, így elveszik az élmény, ha nem ragaszkodsz a hátramenethez akkor mindenképpen versenyépet vegyél. A két 450-es közül a yamahát morcosabbnak és kezelhetöbbnek tartom, mint a suzukit. Természetesen ez csak az én véleményem, de próbáltam mind a kettőt! A 400-as
suzukinak magas a súlypontja és az eloszlása sem jó! Hát ennyi!
de ha már egy rendszámozott quadot vesz az ember akor ahoz nemkell hozápiszkálni h mehes vele forgalomba?? szal akor akár mostani quadot is lelehet vizsgáztatni??csak megkell felelnie amiket leirtál?
- Rendszámozni csak egy-egy difivel is ellátott modellt lehet, tehát a terepre is alkalmas quadok 99% -át nem.
- Ha nem CSAK pályázni kell, akkor csak hátramenettel ellátott, és széles-párnázott üléssel ellátott gép jöhet szóba.
- A régebbi rendszámozott gépek mehetnek aszfaltra ill. mezőgazdasági gépként korlátozott rendszámot/forgalmit kaphat néhányuk. Ehhez persze utcai elektromosság is kell hogy legyen a gépen.

Utcai gumit meg se említsük: az CSAK aszfaltra jó igazán, terepen nulla. Sárban meg halál...
yamaha raptor 700 jajj de kiproszálnám
amit te is saját szorakozásomra .erdő,homok bánya, hóba csapatni, turázni.amit eddig is csináltunk quadal is. most meg 1 CRF_450-el.