Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahhoz meg nem kell motor sem hogy használhassam...
Csak egy fő "alkatrész" maradjon meg...

Az a fontos!
Így van...több eszük is volt...
leszakadt végtagokkal nem olyan jó csajozni..
És milyen jót tudtak apáink csajozni azokkal a verdákkal....és milyen érdekes, hogy nem haltak meg a kanyarban mert 250-el téptem neki....és mégis boldogok voltak!
Meg kell mondani, télleg szép munka...
Ilyenkor szívesen visszamennék az időben, amikor még kevesebb autó mászkált Budapest utcáin...egy csomó pancsi, meg még rengeteg más szoci motor gurult mindenfelé...
Akkor még nem arról szólt a téma hogy ki tud egykerekezni a lámpánál vagy 140000-res fordulaton bőgetni a vasat a piros lámpánál hogy mindenki azt nézze/hallgassa...
Hajj! Kiskőrösi bukó, kockás ing, élére vasalt gatyó...régi szép idők..!
ez nagyon szép,igen!
Azért ez is szép munka volt...
Ez igaz lehet, de én már csak ilyen "modern" gyerek vagyok...jobban bízok egy új gépben, mint egy felújítottban...franc tudja, lehet hogy ez attól is van hogy olyan sokat szerelgettem annak idején szoci motorokat...
Andris!
Nem feltétlenül van igazad, mert sok Pancsi van úgy felújítva, hogy jobb és megbízhatóbb, mint új korában...
(elismerésem annak, aki olyan alapos munkát végez...)
Nekem volt alkalmam gurulni Royal Enfield-el és meg kell, hogy mondjam attól nagyobb szabadság érzetet és az a nyugodt harmónia amit az a motor sugároz ki magából.....hmmmm......tényleg mintha megáll volna az idő!
Valami eszméletlen, egész nap mindenkinak a rohanás és a kapkodás, de amikor ráülsz egy Royal-ra.....az bizony maga a megtestesült nyugalom.....az igazi szabadság érzet!
Egyszerűen állat
A röhely, hogy nem is akarsz gyorsan menni vele...pont ez a nagy benne, hogy elfelejtheted a száguldozást és olyan dolgokat tudsz meg a körülötted lévő világról amit utoljára apáink és nagyapáink éreztek!
Nagyon zsir
Tarka, a pannoniával nem a tehénbőgést fogod hallgatni...hanem a saját káromkodásodat, mikor szereled az út szélén...
Na, kicsit meglököm a sort...
Egy eper színű 400-as volt nálam anno, azon is volt valami fokozatjelző izé, csak már régen volt.
(jó kis bringa volt a drága..)
Képzeld el, hogy egy tankolással (15liter) simán elpöföghetsz 1000 Km-t.
Ez azért már rendben van!
Hát igen, jó lenne, sok szaladgálna belőle...
Köszönöm szépen, még azért van mit csiszolni rajta. Gyári a fényezése és ha közelről megnézed látszik, hogy azóta sok benzint elpöfögtek a világban... Amúgy van rajt alul üresjelző, fent a két óra között meg alávilágított számokkal mutatja, hogy hányadik. Akkor ez alap volt.

Amúgy a dízel kétkerekű mindig is piszkált, de az Enfield nekem virsli a Neander meg böszmenagy. Kéne egy arany középút. Mondjuk egy 1,2-es TD max 200kg önsúllyal már versenyképes lenne teljesítményre, kezelhetőségre, a fogyasztásról meg ne is beszéljünk...
Az Enfielden van üresjelző, a 2006-os endurómon meg nincs...
Néztem a képeidet, Gyönyörű bőrben van a géped!
Pedig nem mai gyerek...
Elismerésem!
Az enyém is matuzsálemnek számít már de azért nem kötöm ki a fokozatkijelzőt!
Simán...
Amúgy közlekedtem egy Electra- val és mondhatom KIRÁLYSÁG!
Nincs szupertechnika, csodakütyük, csak motor és ez benne a jó...
Kezdem érteni.
Te most itt ingyenreklámot csinálsz ennek a motornak! Ühümm.
Gyönyörű vagyok (1953 óta)
Sokan voltunk, de nem elegen...
hát akkor inkább vennék egy jó kis pannóniát,vagy csepelt. Ha a tehénbőgést is szeretném hallani.
Biztos meglesz ennek a motornak is a közönsége.
Dolgozz!
Remélem, itt is nemsokára meglesz az 1000. hozzászólás..
Nah, mennem kell, este visszatérek!