Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A supercross nekem is csak angolul van meg.És szerintem majd fel lesz töltve a www.el-sl.net -re
Jön valaki ktm fesztiválra?
húú bazz... haverodra igenrájár a rúd:(((( részvétem neki.....
Biztosan Aprilia átok.
Cimborámnak volt hasonló:
XL600, régi. Eladta, ki kell próbálni speedet. ZXR400 jött. Nagyon szépen nézett ki, de kb 5 hónap alatt szinte minden ki lett cserélve a blokkban+egy fácánt is fogott. Oké, nem megy ez, vissza enduro. TE610. Műszaki nélkül vette, rendbetevés, leműszaki. Füst, vezérlés+dugó csere, továbbra is szar, elad sóért. Brand nyú LC4, 1 hónap múlva vasúti árjáróban állt a pirosnál, hátulról kispolákkal elütötték nem kicsit. Motor javít, kb félév múlva vidékről(egy kispicsa faluból) családi ház garázsából ellop persze casco mentesen. Most nincs motorja. Az egész buli kb 3guriga mínusz.
Szal te még jól is jártál...
jól rádjár a rúd
xlzx remélem jó helyre viszed szervizbe mert már igen sok helyről hallotam és sajnos egy helyről 100% tudom hogy oda nem szabad vinni mocit.... de azt ajánlom neked, hogyha van otthon szerszámotok meg vmennyire értesz hozzá te szervizel
1. olcsóbbb
2. tudod h mit raksz bele
3. tudod a minőséget, hogy ugy lett összerakva ahogy kell és semmi nem marad ki
de csak szerintem:)))
Tegnap még motoroztál?A kaja után a csacsát láttam túrázott a városba.
Te hogy a picsába csaptad ugy oda
én is vagyok vele,csak tudod vannak ilyen színes papírok amik nagy urak...így most gumit se veszek tőled,mert még az a 7-8ezer is számít....
Ne aggodj fölösen nem tuti,hogy mindent cserélni kell,ez csak egy figyelmeztetés hogy mire számits. De ha már kint a blokk és ha meg akarod még tartani egy darabig akkor ésszerű megcsinálni,hogy ok legyen megint jo pár évig.Szerintem
akkor még jövőre sem fogok motorozni
Én az első LC-4 esemmel jártam úgy ami mellesleg 2000 évjárat volt,hogy 4 db szelepet hajtókart dugattyuszettet meg a többi aproságot cseréltem az belement majd 3 kilóba. Azt hittem megölöm magamat.
még az esés során.... gondolom 80 alatt nem igen úszom meg....
Hu komám nem irigyellek hogy a faszba tudott az letörni?Áttételezni akartad a gépet? A tengely nem is vészes majd a többi. Ha a blokk szét lesz húzva(márpedig szét lessz) akkor az összes tömités csere kivéve a hengerfej ha valaki ügyes csinálja. De ha már szét lessz szedve azt is cseréltesd ki,a szelepeket majd meglátjátok lehet azokat is érdemes lessz kibaszni
lánckerék tartó tengely vége letört anyástul. mögötte elmozdult a szimering,onnan szivárog az olaj. gondolom 1 ilyen tengely van 30-40 körül meg még széthúzzák a blokkot...fasza lesz. mennyibe fog kerülni szerintetek?
Én ma a városnak adtam rendesen kb 4 km-en keresztül menekültem off-roadon a yardok elöl.
hallom voltatok kakucson...nekem sajna kimaradt de legalább nincs törésem! legközelebb már megyek én is!
lamppe:
írj ide és megdumáljuk: gixxergabi@freemail.hu
kakucs lefújva.... bal csuklóm 3x akkora mint a jobb és nem tudok kuplungolni...
Szevasztok!
Supermotósok!Tud nekem valaki jó áron ajánlani használt 70-80%-os slicket KTM 640 sm-re?
120/70-17" 160/70-165/65-17" .Köszi.
majd eccer ki akarok menni kakucsra haverommal de majd csak suliidőben mert akkkor fenn leszünk pesten:)
Sajnos nem ismerem.Gyertek KTM fesztiválra ott tuti merőkanállal adagolják majd a baromságot
Egyszerüen nem foglalkozom vele.Mikor csupa retek akkor féktisztitóval lefujom az meg leviszi a szart és maradék nélkül megszárad nem sidrom semmivel sem.
Az mész alapú aszfalt azért csúszik mint a fasz semmire való.Ha sokat mész olyanon engedd lejjebb a gumik nyomását 1,1 1,3 -ra.Mintha más gumi lenne fent kicsit jobban fog gyűrődni,de megéri,persze a puhább keverék itt is jobb tud lenni.
egy t lemaradt