Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szöges gumi?
A gázkezelés még hagyján- az én vasamon csak B fokozat van - de megállni hogy lehet ilyenkor? Gondolom motorfékre szintén keresztbe áll.
30km-re szilveszterezünk a határtól.
merr laksz te, hogy 60 km oda-vissza szlovákia?
Nem volt egyszerü azt a 60km-t megtenni. 3.-ban a legkisebb gázra is csúszott csak 4.-ben volt valamennyire kezelhető, na ezért kell a B fokozat!
Minden elismerésem!

Van kipörgésgátló a motoron?
Szárazon is kemény gép, de így....
vazz
Ma erre jártunk, kicsit csúszott :
BUÉK! Én is akartam ma motorozni, de hóban nem fogok...fáááákkkk.
B.Ú.É.K. neked is Zizó! Biztos voltam benne,hogy amennyivel többe kerűl annyival jobb is.Azért az a motorteljesítmény jóval több mint az sv-n(persze nem akarom az sv tulajokat megbántani)és a futómű is jó bár ez soha nem volt gyenge a busánál.Köszönöm,remélem lesz alkalmam a cserére..úgy néz ki B-king lesz belőle ha a motoreladás összejön
BUÉK
De messze van még március 2
Boldog Új Évet Mindenkinek !
Minden tiszteletem a tiéd, de te orvosi eset vagy
Elektromos kabátba húzod?
Mi ma is gurultunk a szlovákoknál és holnap is ezt teszük!
Az a közhiedelem, hqgy amit jan 1-én teszel az ismétlődik meg veled egész éybe. Én holnap gurulok a vassal 1 kört! Indulás Tatabányáról valamerre valameddig! Útközbe talizhatunk.

Kövessetek! BUÉK!
Hát az SV is nagyon tetszett, de ez kimerití a hú vazeg fogalmát! A motor teljesítménye ,..... hát igen ,de a futómű és a fék is frenetikus. Szóval amennyivel többe kerül annyival jobb is!Szerintem rendkivül kezes és jóindulatú.Elnézést a B-Kinges kollégáktól az OFF-ért, remélem jövőre valami nyilt napon lesz alkalmam kipróbálni egyett, mert kiváncsi vagyok a tesóra is!Balu80 ,neked meg kivánom hogy minél előbb ráülhess a kiválasztott gépre B.Ú.É.K.
B.U.É.K. Mindenkinek! Holnap gurultok?
Szia Zizó!

De,csak még el kéne adni a mocimat.A db-i suzukinál bennt van a motorom,várja a leendő gazdáját..
Milyen a busa?Megérte a csere?
Téged láttalak 2 napja a IX. kerületben a békával?
Hát nekem a Busán úgyan úgy maradt A,B,C mód ilyen szempontból nem változott semmi, ez a cuccot alapból úgyis csak akkor használod ki mikor az adrenalin túl sok a kobakban és egy brútálisat akarsz gyorsítani,illetve nem elég a leszabályozott végsebesség!
Ez cucc vajon befolyásolja az A és B teljesítményét? Az A-ét biztos, de mi lesz B-ben? Nem rossz ez a B dolog, most motoroztam egy kicsit szlovákiában és nem volt gond, hogy a kissé csúszós úton kissebb teljesítménnyel lehetett menni.
Szia Balu80
Csak nem a B-King felé kacsingatsz!?
Ismét jól hozzászóltam... teljesen ugyanazt írtam amit Zizó.. Így jár aki egyből reagál és utánna olvas csak..
Így van ,nekem a régebbi(ami a képen látható) típusú prop-tech cucc van,ez tényleg azt jelzi a gyári fokozatkijelzős motoroknál,hogy 4.-ben van.Ugye az sv-n nincs fokozat kijelző ezért nekem ez is működik..