Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hol találod Te ezeket a csajos képeket?
Én eddig még egyre sem bukkantam, pedig rajta vagyok, elhiheted!
megvan még...a drágaság... ha tavasszal se tudom eladni...lehet meg is marad...akkor várom a képeket
Lassan kezdek lemaradni tőled képgyűjtés ügyileg!
Úgyhogy megyek is, gyűjtök pár jó BK-es fotót!

Mocid meg van még, vagy eladtad?
a pálinkát nem szeressem bár lehet jobban hatott volna...
Egyszer próbáld ki a barackpálinkás, mézes teát!
Baktérium és vírus nem áll meg elötte!
ez a nátha mizéria ért el... de a borsmentás-mézes tea csodákra képes
Ha csak múlt időben voltál beteg, akkor az jó hír!
Azért vigyázz magadra!

Engem egyenlőre kerülnek a kórságok.
ááá dehogy ijesztett...csak beteg is voltam
Szia Elissa!
Már azt hittem elijesztett, hogy kissé vitatkozósan teltek itt az utóbbi napok!
Tudod néha ilyen is kell!
A képek jók, bár a múltkori csajosak még jobbak voltak!
Csakhogy emeljem a topic fényét...pár kép
Szevasz Lacus!
Megnyugodtam, hogy HD-t azért nem vennél!

Na most mindjárt jön egy HD-s aztán kapok a pofámra, hogy miért szidom itt a HD-t!
Tényleg, szidom én a HD-t?

Április 19-20. Tokaj. Nem érdekel? Már, hogy motorral eljönni, úgy gondoltam.
Üdv Motorosok!
Örülök, hogy megtaláltuk a közös hangot! Remélem, hogy aki írt ide a topikra, az ezután is megteszi, ha véleménye van az adott témáról!
Nyílván mindenkiben van több, kevesebb márka sovinizmus , ami néha még zavaró is lehet, főleg ha nem igazán ismerjük a másik felet és nem tudjuk mit szán poénnak és mit sértésnek! Ezt figyelembe véve szerintem nyugodtan vitatkozhatunk tovább akár a BK-ről, vagy bármi másról!
Amúgy meg mindenkinek BALMENKÖZ, hiszen mindjárt itt a tavasz!
Szent a béke.
Nagyszerű. Ha egy-két rövid post alapján szólsz be ismereten embereknek, akkor vár még néhány meglepetés az életben.

V-Max téma
(Kifogás/védekezés? Ezt benézted. )
VMax nem lesz Európában. Nagy számban. A közeljövőben. Az MT-vel befürödtek, már 2005-2006-ban az eu-i kereskedések túlrendelték magukat. Amilyen helyzetben van a Yamaha, kész öngyilkosság volna még egy ilyen kategóriájú modellt bevezetni a piacra. Persze arról el lehet gondolkodni, hogy a VMax modernizálásának híre mennyiben befolyásolta az MT történetet - mondjuk ennyivel racionálisabbnak –csóróbbnak?- tartom az európai motorosokat az amcsiknál, nem vesznek 2-3 évre pótszert, ha már bemutatókon szerepel a hosszú évek után újratervezett muscle bike / roadster. A BK miatt egyébként meg bele van hajtva az amerikai kiadásba. Hogy ne legyek teljesen off: nem véletlen, hogy a Suzuki is óvatosan vezette be a Bkinget. A szériaváltozat sokadik bemutatója, előrendelések után határozták meg a keretszámokat. Jobban csinálták, mint a Yamaha (lehet, hogy neked nincs bajod a Yamahával, ez csak azért van, mert nem yamahás vagy, nekem van gondom velük: még 1-2 szezon és másik motort kellene vennem... ).
A netes közvélemény-kutatás meg szép és dicséretes, de a kérdések azért elmondanak pár dolgot (pl. egy új muscle bike legyen több mint 200 LE? Ez a kérdőív nem a motorról szólt, elsősorban a potenciális vásárlókról gyűjtötték az adatokat). A vevői elégedettség felmérésük is hasonló szintű volt - ez külön sztori, szóval dobjuk a témát (Mitsui, de ha olvasod az említett lapokat, akkor úgy is tudod).

A "szutyokizás" meg nem neked szólt, de ugortál rá és utána elkezdted becsmérelni az FZ6-ot.
Remélem ez elég világos válasz az utolsó kérdésedre.
Mint mondtam, ezt meg lehet tenni racionális alapokon, messze nem a világ közepe ez a motor, ezres girnyó nyergéből meg főleg bírálható. Neked ez egy nem túl sikeres koncepció, ami az eladási statisztikáknak azért ’kissé’ ellent mond. Sőt az FZ6-nál szerintem rosszabb az S2, de még az is sikeres, főleg, mivel lényegében egy 2003-as konstrukció. Most mondjam én is azt, hogy ’faszságokat’ írsz? Jót nevettem rajta, úgy tűnik nem egyedül.
Végh Jana pl. azt az ostoba elképzelést ültette a fejembe, hogy nem csak a blokk, de a futómű eleje is az R6-ból lett átemelve, a hátsó villa kisértetiesen hasonlit sógorom majd 20 éves Genesisének villájára, a rugóstag meg gondolom a legolcsóbb szar, ami még kiszolgálja ezt a motort.

Jó szórakozást a motorodhoz, nekem az enyém az: motort venni eleve a hülyeség jele, felesleges vitázni arról, hogy ki, miért, milyen alapon a hülyébb (mindenki a beállítottságának megfelelően és lehetőségeihez mérten... ).

Részemről ez a vita lezárva:
’Occsó benyát’, széles utat!
Nekem is van szinte minden márkából kedvencem (na jó pl. HD-t nem vennék), voltam én CBR1000RR meg ZZR1400 tesztvezetésen is, és nagyon tetszettek azok is... A Yamaha valahogy elkerült engem, vagy én őt De semmi kifogásom nincs ellene, a lányomnak pl. Yamaha furulyája van, és nagyon szépen szól.
A B-Kinget meg érdemes lenne kipróbálni a szkeptikusoknak, mert szerintem nagyon használható. Nagyon megy, ugyanakkor kényelmes, futómű-fék-motor szuper, szerintem. Oké, csomag nem nagyon pakolható rá, de túramotoron kívül mire tudsz rakni?
Én meg egy gixer hatására kezdtem el újra motorozni. És egy 600-as csupasz Banditot akartam első motornak. Csak aztán fejidomos Fazer lett belöle. És az egyik nagy kedvencem az GSX 1.4.
A hozzáférhető szaksajtó teljes palettáját olvasom, nem csak a Superbike-ot.
Sőt, azt legkevésbé, mert szenzációhajhász stílusban írnak.
Motorrad, PS, Motorrevű, Minden Motor, Superbike (magyar, angol), MCN, Mcnews (ausztrál) stb.

Magam is írok a saját oldalunkon: www.gsxrfans.hu
Na igen, MCN. Ők nem kicsit hitelesebbek a Superbike-nál...
Szia Steve!
Eddigi beszélgetéseinkben is érvényesült a kölcsönös tisztelet, szerintem ezzel nincs gond.
Az hogy nem "sikerült" elsőre neked tetsző stílusban írni, szándékolt volt. Nem szidtad az MT, csak a blokkjából csináltál -bocsi, de- egy hülye viccet. Én meg hasonlóan hülye stílusban élcelődtem a motorodon. Mivel már "dumáltunk" GSX 1.4-ről ezen a fórumon, tudhatod, hogy nem kell komolyan venni ezt.
Az meg, hogy sem MT-ért sem BK-ért nem adnék pénz, meg az én véleményem, ettől még eladnak nem egy ilyen motort. Ha lecseréled az 1.4-et BK-ra, kívánom, hogy találj benne sok örömöt!
Gyerekek, hagyjuk már a Yamahát, mondhatni itt ő most offtopic! Ez a téma a B-Kingről szól, nyilván elsősorban Suzuki fanoknak, jó lenne ha nem flamelnének itt akiknek nem szimpatikus a márka vagy maga a B-King. Én Kevin Schwantz óta Suzuki rajongó vagyok, mikor sok-sok évvel ezelőtt néztem a TV-ben ahogy nyomja, elhatároztam hogy ha lesz motorom, az Suzuki lesz. De ettől még eszembe nem jutna Yamaha/Kawa/stb fórumokra irkálni hogy ez milyen jó, és milyen sz*r a másik márka, egyrészt mert nem is gondolom így, másrészt felesleges és udvariatlan dolognak tartom.
Senki nem mondta hogy a B-King a legjobb, biztos lehetne mondani ezer példát hogy miben veri egy másik típus. De attól még újdonság, egyedi és különleges motor szerintem, hadd csámcsogjunk már rajta! Steve hozzászólásaiból látható hogy ő is Suzuki fanatikus, de szerintem abszolút korrekten nyilatkozott mindig, semmi olyat nem láttam amin fel kéne kapni a vizet.
Szóval pls próbáljunk már építő jellegel hozzászólni, ne csesszük szét a topicot!
Te mindig fel tudsz vidítani!
Jó reggelt emberek!
Isteni benneteket olvasni, és köszönöm, hogy megédesítettétek a reggelemet!
Ezt, hogy nem lehet megunni? Mindig ez a vita! Melyik motor a jobb.......mint az ovisok/már boccs/.
De csak így tovább, valaki biztos elismeri a másik igazát! Szinte látom, ahogy egy Kawás, elismeri, hogy jobb egy Suzuki! Van értelme skacok! Hajrá!