Ganyolas cimen annyit lehetne elkovetni hazilag, hogy lekapni a nagyon kiallo reszeket, majd szelepcsiszolo pasztaval osszecsiszolni a ket kupot. Ha tart rendesen a kötes kioraznj. Szerintem parszazadnal nem szabad hogy többet üssön. Csapagyragasztoval felragasztani örökre a kupra a forgoreszt. Csavart is erosebb csavar vagy csapagy ragasztoval ( loctite 603 talan) beragasztani. Osszeszereles utan egy alapos tesztet csinalni....
Motort felmelegiteni, komolyabb gazfroccsoket adni, rovidebbet kerulni, de csak a kornyeken. Utana ujra meghuzi nyomatekra a csavart. Ha visszalazult, akkor menthetetlen...
Letezik meg a femfelszoras, vagy felhegesztese a hianyzo feluletnek es utana visszamunkalas, de ahhoz Mar bontani kell a blokkot...
Akkor mar födarab csere olcsobb lehet, ha talalsz egy jo donor blokkot azonos csapagysor merettel...
A kupos kötes adja a legjobb egytengelyuseget...ha ilyen rossz lesz a felulet - nem fekszik fel rendesen a nagy tomegu forgoresz. Utni es rezonalni fog. Nem fogja tudni atvinni tervezett terhelest sem, igy a csavar lesz terhelve es le fog mindig lazulni. Mivel igen kicsi ( kozel onzaro a kup szoge) es tul melyek a bemarodasok, mire megint sima lenne a key csatlakozot felulet Mar lehet milimeterekkel beljebb lenne forgoresz es beleerne az Allo reszebe, ontvenybe...
Nagyon durván néz ki. Korrektül megcsinálni csak gépműhelyben felköszörültetve lehetne - de ahhoz szét kell szedni az egész blokkot. Hátha másnak lesz "mentő ötlete".
Sziasztok! Sajnos igazatok lett, lelazult a főtengely csavar/generátor forgórész/önindító szabadonfutó, ezért forgott "üresben" az önindító. Én voltam a hülye mert vacak akksival erőltettem a tavaszi első indítást. Nagyjából már megvan minden mit hogyan kell csinálni, viszont van egy olyan kérdés, hogy a tengely végén és a generátor forgórész belső oldalán keletkezett bemaródásokat mennyire kell síkba csiszolni: A barázdák mélyége bőven olyan, hogy elakad benne a körmöm, de talán látszik is a fotón. Összerakásnál nyilván megfelelő nyomatékkal lesz lehúzva és a csavar is kap menetrögzítőt. Szeretném elkerülni, hogy még egyszer lelazuljon. Köszi a segítségeteket.
Ha csak azon múlna, hogy az ex anyósom megkapja a gyógyszereit, hogy én mikor tudnék újra motorra ülni, akkor lehet lemondanék pár évre a motorozásról!
1300Ft, egy doboz cigi ára egy univerzális lengőcsap, ami biztosan kibírja azt a 2-3 hetet míg megjön a gyári, ha már annyira nélkülözhetetlen valakinek az a motor....
Ne foglalkozz vele.
Amikor én vettem, felkutattam a netet, pont az oem-en találtam a legjobb áron, emlékeim szerint 17 ezerért. De az viszont biztosan jó lesz, az gyári.
Máshol sem hinném, hogy olcsóbb.
Akkor az sem lett sokat használva.
Amikor én eladtam 14 ezerrel az is hibátlan volt, de pont a benzincsap hibája miatt gondolkodtam el, hogy a gumialkatrészek hogyan bírják. És nem is az, hogy kapok-e ha még sokáig maradna, hanem az, hogy milyent kapok, ahogy múlik az idő.
Én két éve vettem egy 2004-est, 4000+ km-el.
A tulaj megvette vatta újan, nem használta csak tárolta.
Nyilván minden ezredik motor ilyen, de akkor is van ilyen.
Szisztok !
Tud e valaki segíteni abban hogy mi lehet a probléma .GS 500 2007 évj 11000km hibajelenség szivatós módban kb csak 2500-3000 fodulatnál ill meleg motornál csak 2000es fordulatnál visszadurrog a légszűrőházba.Szelephézagok gyári értéken belűl,gyertyákcserélve,karbik szétszedve kitakarítva fúvókák is a tűszelep membránjai nem szakadtak épek.Az első hengerben a kompresszió eggyel kevesebb mint másodikban.Az első henger durrug vissza. A motor amúgy jól megyen alapjárat stabil.A mocit kb 1 hónapja vettem az előző tulaj ezt szeritem észre sem vette.
Nem ismer valaki korrekt szerelőt a 11. kerület környékén? Aki már látott ilyen hibát?