Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hessen-ben 96-os gsx1100f , 64 ezer km , 15 hónap műszaki, top case+oldaltáskák: 850€...
Megmondom őszintén nagyon gondolkodom azon , hogy veszek egy 94-95 zzr 1100 vagy egy gsx 1100f-et aprópénzért ,és rendbe teszem
olyan színű lesz amilyet szeretnék és tudnám , hogy rendben van
Mert amikor eladtam a 750-met úgy voltam vele , hogy ha legközelebb veszek akkor olyat veszek amihez nem igazán kell nyúlni de szétnéztem
és színben nem igazán találok megfelelőt vagy bordó vagy pirosas narancs a honda cbf 1000 ami szinben igazán tetszik de az ára 1 milka
Most ezen kell gondolkoznom hogy vagy nem lesz motorom az idén de akkor jővöre meg tudom venni a hondát ha isten is úgy akarja
vagy marad az első verzió és akkor olyan lesz amilyet elképzeltem
Megjegyzem , hogy a 1100 gsx f-nek a műszerfala igen ronda
Köszönöm a tanácsokat
Olyanokat már én sem vennék, meg fiatalabbat sem...én már nem látom azon technika értelmét az én perspektívámban. Szerencsésnek tartom, hogy maradt egy ilyen oldalága a motortechnikának, ahol nem a elektronika még mindenek felett az "űr" ura. Lehet egy jót motorozni óra nélküli műszerfallal, nincs egérmozi, csak 5 db visszajelzőlámpa, meg a két analóg műszer. Nem zavar, hogy nehezebb, nem olyan gyors, és nem olyan lassulós, de az én karakterem, lelki állapotom uralja a fizika határain belül a technikát, nem a szoftverfejlesztő srácoké... 3.fokozat koppon van vissza a jövőbe snitt, hogy az életedért kapaszkodsz...biztos a mostani gépek is tudják, de nem ennyiért, és nem ennyiszer, az biztos...
Neked is igazad van, de ö az előző gépét is komplett motor generálozta...ezért ajánlottam neki direkt. Nyilván én elég szélsőséges vagyok ezen területen, de egy német piacról származó 30-40 ezret futott példányon pont ugyan azokat a dolgokat kell rendben tenni, mint pl egy 2003-as GSX 750 F-en vagy egy 1200-es banditon, vagyis, szelepállítás, porlasztó tisztítás, beállítás, tömítéscsere, folyadék cserék, esetleg kormánycsapágy csere...aztán útra kész. s kb pont annyiba kerül hozzá a kopóalkatrész mint a gsxF- GSF-hez.
En pld mar első generàcios busàt se vennék...egyszer elég volt.
Biztos igazad van. De vedd figyelembe ,hogy nem mindenki szerelő vagy lelkes hozzàértő. Sőt se idő se pénz nincs full szétszedni és felújítani egy huszonéves motort... te bele vagy szeretve a réhi suzukikba.. ami riszteletre méltó is.. de van màsik tàbor is.. aki a kis pénzéből tiz éves motort venne és hasznâlnà. Nem huszévest akar restauràlgatni...
Németben nézelődsz motorok után? Ha a bandit már képbe került, esetleg nézz körül GSXR 1100 90-92-es évjáratban is.(Lég olaj hűtéses, nem a vízhűtéses.) Sokat monitorozom ezen típus miatt a német piacot, a második GSXR 1100-et az német apró oldalalakon és ebay-en vásárolgattam, össze alkatrészeként, csavarokként, most már kettö áll benn a garázsban...ezekkel járok németben is...
Az áruk elég komolyat szór, de 1100 eurótól 3-4 ezer euróig minden van. Nem ritkán van 30-40 ezret futott példány. Kora egyik motorja, ami alatt van rendes futómü (USD villa, állítható csillapítás, kormány-teló, stb) , fék...van szélvédelme, túra plexivel még több, sok van emelt túrakormányosra lepapírozva-átalakítva. Mint minden ilyen porlasztós motornál, azt vétel után normálisan fel kell újítani, utána 130-140-es tempónál annyit eszik mint bármelyik játékmotor, felette egy picit iszákosabb ha 250-el akarsz haladni, picit sűrűbben kell tankolni. Nekem mindkettő teljesen gyárira van felújítva, egy láncolajozó, meg egy 12 V stekker van pluszba beleszerelve. Annyit cseleztem még, hogy egy bicikli zselés üléshuzatát beleültettem a gyári ülés szivacsába, azóta az ülőgumóim is elvannak. Egy komoly hátránya, hogy nehéz a motor...amúgy nem sok minden van ami el tud benne romlani...minőségben- felszereltségben orrhosszal vezet a low budget Bandit és gsx szériát előtt...
98 utáni 750 bocik le vannak gyengítve,ha jól emlékszem 88 vagy 92le de nem vagyok ebben biztos,a zzr-nél kényelmesebb de a csutka kormány fájós kezű vagy gyengébb csuklóval rendelkezőnek nem tetszhet,feljön a motortól a rezonancia emiatt hosszútávon zsibbadás lehetséges a jobb kéznél,mondjuk ez testtartástól is függ.Szélvédelem alapvetően jó,colosabb embernek magas plexi kell,én mélynövésű törpe vagyok,mint utóbb kiderült vágott a plexim és így épp hogy belekapott a bukó tetejébe.Karburátor a leggyengébb láncszem az összes gsf gsxf-nél,de szerencsére minden van elérhető áron polcon vagy pár nap rendeléssel.Motoroikusan sincs nagy panasz rá ha karban van tartva,hasonlóan mint a korabeli kawák és hondák,kimegy a világból és vissza is jön.Túra kormányból vannak olcsóbb esztétikus megoldások is mint az LSL és társai,vannak itt páran akik átfaragták,arról majd ők beszámolnak hogy s mint
jobban jársz velülk

én is kawára váltok (ha elmegy az xx.)..zzr 1400
Köszi
Volt nekem is de az 93-as volt már nagyon bánom hogy eladtam
Én pár hete vettem meg a 750-es bocikámat és egyszerűen imádom. Nem kicsit! :D 2003-as, de meg nem mondanád róla! Csak ajánlani tudom a márkát és típust!
köszi
lehet hogy elhalasztom a vásárlást 2-3 hónappal és vagy banditom lesz vagy 1200 zzr kawa
mielőtt bármelyiket vennéd ,próbáld ki előtte,melyik tetszik neked....
km? állapotot veszünk!

Ma egy fazert szerelgettünk fzs 1000 110e km van benne, nem tudsz füstöt kicsikarni belőle semmi bajuk.. az én xx-em 56000-ret futott olyan mint az új!! Persze a 20e jobban hangzik de ahhoz nem 13 éves motort kell keresni
az 1200 bandit megeszi reggelire a kettőt együtt
Sziasztok
Segítsetek ha van valakinek tapasztalata
2003-as gsx 750f vagy a 2003-as zzr 600 kényelmesebb és olcsóbb a fenntartása mint fogyasztás mint alkatrész ügyben
Rövidesen motort szeretnék venni de nem tudom melyiket válasszam néztem még a bandit 1200s-t
de nem igazán találok megfelelőt megtett km terén
Gondolkodtam azon is ha a gsx-et vagy ha a zzr választom beruházok túra kormányra és plexire
a bandit nem igazán véd a széltől mint az előző kettő
6-700 e körül gondoltam mocira költeni min 90 le legyen és kényelmes
Néztem 750f-ket már 700e-ért elég jó állapotút kapnék de a túra kormány és plexi 70-80k lenne +-ba megérné?
sziasztok,nem lenne kallódóba valakinek egy szelep állitó csavar? gsx-f 750 K5
ülés nyitóval próbálkoztam elsőre :) de a gyújtáskapcsoló is le van üszkösödve,8 hónap még a szobában is tetemes idő.Az inditó relém kiakadt,először kulcs nélkül is inditózott ahogy rátettem az akksi sarut,aztán wd40 kocogtatás,összes saru puceva,és minden a helyére is került.A duda nem megy valamiért de ilyen hang mellett szerintem felesleges :)
De látom vagy a kulcs vagy a te lyukérzéked nincs a helyzet magaslatán. :)
https://www.sportmotor.hu/vide...
a második felvonás,csak iszonyat szar minőségű hanggal bevallom kicsit még fosok tőle hogy valami nem várt motor gond lesz még,elég szeszélyes a kiscsaj,mindenesetre igen hamar meg tud lódulni.Egy szinkron tuti kell még de már szól a metál
vannak dolgok amik hihetetlen áron mennek de pl ilyen idomcsavar meg hasonlók miatt csavar szaküzletbe megyek,hátha van hasonló vagy pont megfelelő.ellenben ilyen hűtőtartó vackot aligha lehet máshol beszerezni,ha nincs bontott.Apropó árak,még a szerelő is dobott egy hátast a vezérmű feszítő árának láttán,valami 140ezer ft-ért rendelhető is... mondtam köszi elég lesz a rugó meg a sín a lánccal :)
Mármint a motorrad? Azé a múltkor egy gyári csavart megvettem az idomba...1400 forint körül volt. Nem mondanám olcsónak. :)
Ők az egyik legkedvezőbb árú bolt,pedig elvileg ugyanonnan jönnek az alkatrészek,Újpesten a Hollósék is korrektek de van amit nem tudnak vagy nem úgy akarnak megrendelni ahogy jó lenne.Amikor a blokkhoz berendeltem minden forgó mozgó vackot még némi kedvességet is kaptam tőlük
Hát ez most nekem nem jött át, hogy mit kéne. :) De gondolom annyira nem nagy cucc levenni a hűtőt. Viszont akkor lehet rendelek még egy liter olajat, hogy teljesen ki legyen cserélve 10w50-re. Amúgy is a hűtőtartó szilentet cserélni kell. Apropó... a motorradba tudtam rendelni, 820ft/db.
Én csak az egyik oldalon bontottam meg a hűtőcsatlakozást, és levegővel kifújattam az olajat. Előtte be kell fogni ujjal a lecsavart véget, mert ott is folyt, illetve a szűrő felvétele előtt kell fújni - egyébként a szűrőből is kifújta így az olajat, szóval kényelmesebb volt leszedni.
nem okoz galibát,ha nagyon szőrszál hasogató akarok lenni akkor hangya pöcörőnyit ront a meleg oldalon.kb fél liter marad benne,de ha kiveszed a hűtőt a gumi miatt akkor már csak pár csavar lekapni és kiborítani.
suzukiból rendelsz hamarabb megvan,de pont van polcon egy 600ashoz való tartó párom ilyen gumi genyóval :)