Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

suzuki gsxr 1.1 bandit 1.2 tömítés bontottan valakinek van-e?
Indy ! igy van a" halgatoság " sem mai vasak , de abban egyet értünk 1999-töl a motor gyártok 2-3 idényes ,minél könnyebb szarokat csinálnak. , ezzér is csak veteránokal foglalkozom. a mühelyen látszik szereted ezt csinálni " le a kalap "
"""fiatalok""""
halli elsö+hátso lánc kerék - pinks motor , ugy is közel van 11000 ft lánc e- motorparts 29500 ft . majd ha kész lesz a mocid, meg lesem !
Az öreg beszédet tart a fiataloknak
Köszi,én is jártam már így.A nagy sörhasam miatt eléggé előre kell tenni a tanktáskát.Meg nem mellesleg jobban néz ki mint a gyári.Amúgy az FJ -project -tel hogy állsz?Mostanában láttam egy-két eladó példányt a neten, elég ocssoé.
Szia!

Még jó, hogy átnézésre kerül/került a gép ezen része! Így rendben lesz rajta minden! Hiába, az idő vasfoga! Látom rendesen darabokban van/volt!
Hali.

Paraszt nem paraszt a gyári szellőzőnek a tetejét levágtam, majd abba a fékfittingnek megfelelő méretű menetet vágtam és fékcső.
Úgymond a gyári alu szellőző mire a gumicsövet húzod ,csak egy közbetét maradt a két menet közé.
Annó jártam úgy, hogy megállt a motor. Majd hosszas fárasztó és szánalmas agyalás után rájöttem, hogy a tanktáska elnyomta a gumicsövet és a vákum fenntartotta a benzint. :)
Most ilyen nincs és igényesebb is sz.tem.
hali indy. a tank szellőző érdekelne,hogy sikerült megoldani?
Elvoltam utazva ...sorry

De Jani válaszolt ;)

Lacinak:

Van / volt gond.

Bowden szorul, alapjárat állító bowden egy tekerésre elpattant a rozsdától, kehelycsövek eldugulva.
hali mindenkinek.néztétek a híreket ?Sajnos pár embernek elég rövid volt a szezon.mindenki vigyázzon magára, mert úgy látszik még pár embernek meg kell halni hogy az autósok megértsék , itt a jó idő és mi is a világon vagyunk.Részvétem a hozzátartozóknak.Az én gépem még nincs összerakva(váz porfestve matt feketére),de lehet nem is bánom.Úgy látom még kell egy kis idő az autósoknak,hogy tudatosuljon bennük,itt a jó idő és a motorosok .is
Jó hallani ezeket a híreket.. Örülök, hogy rendes gazdája volt a gépnek Rossz hangja tényleg nincs a blokknak, nekem sajnos ez az első Gixerem, így igazán nem volt mihez viszonyítanom. Az ára nyomott volt, az állapotát tükrözte. Tényleg Conti gumik vannak már rajta, a fényezés csak részben eredeti, a láncszett cserés lesz-ez csúnya lesz tudom, de hát ne vegyen használt 19 éves sportmotort aki nem tud úriemberként szívni. Közel lakunk, egyszer akár összefuthatnánk, megnézni egymás pénznyelőjét....
ismerem ezt a mocit kapot a szájára rendesen , de gyári a fény ., és legutoljára nem volt rossz a hangja sem , lánc +leömlö+egykét csavar ami kelett rá azt hiszem uj conti gumát is tetek rá , Remélem sok örömed lesz bene baleset mentes kilométereket kivánok
Rátapintottál a lényegre, igen onnan vettem. Hát, hogy mennyire volt jó döntés az majd kiderül, mert eddig még egy métert sem mentem vele. Úgy néz ki végre kilábalok az influenzából is, és remélem a napokban végre ki tudom próbálni a gépet. Volt vele némi tennivalóm, ugrott rá némi pénz....Ahogy korábban is írtam használt motort lehet rosszul és kevésbé rosszul venni. Utóbbiban reménykedem
szia ezt a mocit nem véletlenül Esztergom-bol veted a buszpályaudvarnál a szityostol
sikerült házilag lefényeznem, a matricák nem tökéletesek ,de igy vissza kaptam a 92 filinget
sziasztok ma mentem pár kilométert, alaptomos dolog ,de meg van inditasz be huzod a kuplungot ,aztán behuzod ujra és váltás fel fel és fel sokak nem váltogatsz vissza csak ha hajtü kanyar van mész igy tiz- husz perc kuplung behuzz és rakod vissza egyre szarabb ,, a felsö munkahenger valamenyit vissza eresz a tisz -husz perc alat és kész , köszönök minden jo tanácsot Ha valaki pannoniával ,csepelel meg akkad csak szoljon profi vagyok benne
Azt kellene megnézni, hogy a lamellák tudnak-e szabadon mozogni a bordázott házakon. Ha bemaródik a ház, márpedig a használat során kikezdheti a házat a lamella (mindkét típus), akkor nem fog oldani teljesen a kuplung, és nehéz lesz a váltás. Az öreg CB-ken is volt ilyen jelenség, onnan az ötletem. Sajnos ehhez szét kell szedni a kuplungot, akkor lehet a hibát kideríteni. Egy légtelenítés azért nem árt előtte, biztos ami biztos.
Akkor gyakorlatilag minden fokozatba csinálja csak áttételfüggő.
Én megnézném a kuplungkosarat a belsőt ami aluból van ,hogy nincs-e beverődve. De jártam már hasonló képpen Valvoline olaj miatt is.
szia Jani 1100 5- 4 be még el megy , 4- 3 nem simán 3-2 hangosabb 2- üres vagy egyes katasztrofa . álohelyzetbe nincs baj se felfele se lefele. a hátso lánckerékben a szilent is jo /nem kotyog , a lánc is tuti . nem tudok már mire gondolni, válasz köszi
Hello!
Minden csapnbak ez a hibája mert megszorul a müanyag kúp benne és a túl nagy nyomatékot nem viseli el az a két kis pöcök és letörik, egyébként szimering van benne. Én most csináltam meg a sajátomat egy új tengelyt esztergáltam bele + felújítókészlet és jónak tűnik!
3-ból 2-be csinálja?
KÉRDÉS Indihez ! a kuplung normálisan ki emel hidegen -melegen , felváltásnál vajkrém! viszaváltásnál nem tuti, /be veszi de nem halkan/ 15 olaj van bene nem széthajtott a járgány. SZERINTED ? Gépészként ,csak azzért merek kérdezni mert látom mágus vagy , valami tip? Köszi
Hello!
A RES a tartalék állás, az ON amikor normál állapotban használod a gépet és a vákuum nyitja, a PRI pedig szabadon engedi a benzint. Ezt hosszú állás után célszerű használni, amikor fel akarod tölteni a karbikat. Üdv
Az a baja az enyémnek,hogy nem lehet elforgatni mert 1pöcök letörött meg ha kicsit hozzáérek akkor folyat gondolom a gumigyűrűnél.Mindig le kell engednem a benzint mert lassan de biztosan elfolyik.Vki el tudja mondani,hogy a 3 állás közül mi micsoda?:RES:ez gondolom tartalék mert mindig kifogy teljesen:DON:?PRI:? Vmeik a kettő közül az,hogy csak ha van vákuum akkor van nyitva a csap.(ha jól tudom)