Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaa... hát a "faragosoknak" persze jobb,mert ugye úgy is alakitanak rajta.
Így van ahogy mondod Saki :)
Vékony, relatív olcsó. Viszont egy puig nem úgy néz ki ahogy nekem tecc, mert én a pici szélvédő híve vagyok pl. mert rosszul vagyok mikor túramotor feehlinget kölcsönöz, az amúgy vérbeli speedgépnek.
Én mindig megvágom a tetejüket. Vagy 5-6 cm rendszeresen leugrik.
Bár ez az én véleményem. :)
Sokkal jobb a puig, csak nem olyan amilyen nekem kell és épp ezért pl. sajnálnám megvágni is.
De ha nem vagy vagdosós és nincsenek egyedi igényeid, tényleg vegyél valami márkásat kollega!
Hali!
Én nem javaslom a satunás cuccot vékony nyeklik nyaklik..Ha csak nem az a lényeg hogy minél olcsóbb legyen.
PUIG kb 20E vagy MRA kb 25E De ez mind a 2 minőségi vastag cucc!
szerintem ez nem plexi, hanem csak plexirögzítő biszbasz
Hogy itt az országban hogy oldod meg, meg főleg mennyiért, azt nem tudom. Nekem egy ilyen SGP-s plexit (RGV-re) 51 eft-ért adtak volna két éve honi motoros boltban. ("márkakereskedés") Ez, kicsit jobban jön ki...

Gyári plexi
sziasztok.tudna valaki nekem segíteni? plexi kellene egy gsxr 750 r hez. 95-96 os. a srad előtti. köszi
Ugye ugye..Szlovák srácok vitték el.
Hallottam amikor kitoltam,mondták egymásnak
"Bazz ez a kép tényleg nem volt retusálva,ez tényleg igy néz ki"
2 perc után irtuk a papirokat
Azért bűnözök tovább, épp most jöttem haza fél órája, megnéztem egy igazi "gyöngyszemet". Több sebből vérzik, az idomok megvannak, d elb...ta a fényező, nincs átíratva, ezért az okmányiroda kivonatta a forgalomból (forgalmi is ott csücsül), a papírja 86-os, de amint látjátok a váz 89-es, a blokk pedig V712 kódú, ami az én 92-es tigrisemben is volt. A legmeglepőbb viszont, hogy előtúrtuk a garázs mélyéről, a srác öntött bele benzint és igaz, hogy bikázva, de 2-3 indítózás után beröffent és egész normálisan járt egy kis melegedés után. Volt alapjárat, egy nagyobb gáz után azért fújt kék pamacsot (régóta áll a gép, egy éve a műszaki is lejárt róla, a szelepszár szimmeringek kukák az tuti). Melegen durrog azt mondták, valszeg szelphézagot is kell állítani rajta. Amúgy száraz a blokk, semmi olajfolyás a gázt is szépen vette. Öreg Gixer a pokolban is úr Naked projektnek talán érdemes elhozni, de sok idő és pénz kell hozzá hogy szép legyen. A kép nem a legjobb, már sötétedett..
Hát igen az kéne olajos..de ilyen állapotba mint az enyém volt nem hinném hogy találok..sőt biztos hogy nem.
Van a piacon csak hát az árán felül + rá kell költeni egy vagyont hogy szép és jó legyen.
Nem tudom most mazsolázgatok..
Hello Sakto!
Hát nagyon sajnálom én is, pedig puhítottam az asszonyt nagy kondérban, de nem engedett. Pedig a géped egy jó vétel volt ennyiért (most bukok le a többiek előtt, hogy azért motort nézegetek ), de hát így jár aki sokáig gondolkodik.
Remélem megsirattad. Nagyon szép motorbicikli. Még megvan az Autó-Motor valamelyik száma '93-ból, amiben jó sok képpel illusztrálva bemutatják az új vizes gixert. Nekem azóta elsőszámú instant get (Hayabusa után).

Nem tudom ki hogy bírja a telet, nekem speciel ma muszáj volt gurulnom egy rövidet a lég-olajos szörnyeteggel a +5 fok napsütésben Tavalyi csereérett (kb. 8-10 eKm) gyertyákkal az istennek nem akart beindulni kb. két hónap állás után, hiába kínoztam, aztán végül is levettem a polcról az új NGK iridium gyertyaszettet, ezekkel már pöccre indult
grat! de csakis olajost sakto
Ha lesz GSX-R 1100 találkozó én már nem az 1100-el megyek..
Ma elvitték az 1100W-t..De továbbra is be be fogok nézni.
Ha csak nem találok egy nagyon szép és jó olajost
Hát, volt már rá példa. Még a régi vassal.
Az volna a csoda, ha nem enné! Ennyi km alatt az a pár deci, nem sok. Aki azt mondja ,hogy nem eszi, szerintem az hazudik! Én texaco 10W40 résszintetikusat raktam bele, csendesebb lett a gép. Viszont elég sokat bezabált belőle, jóval többet mint a Repsol sintetico 10-40-eséből.
NA ! NA !

Szia ! Van Tapasztalat !

Előre bocsátom nem nem én árulom !
Nekem 1.5 swiftem van az asszony 4*4 altoval nyomja mindkét auto új volt .
alto : 8év 134000 km 5w 40 xadot kap 10000 ezrenként. semmi nem fogy , hiba 1db tavaly 1.számu L szonda . Co ,stb gyári értékek alatt .

swift : 7 év142000 km 5w 40 xado 10000 ként ... DETÓ ... hiba semmi .

Ezen felbuzdulva .. / tavaly kuplung hiba miatt nehéz volt a váltás .... és az hiba javítása után sora cseréltem olajakat , de nem volt vajkrém /
Szóval ezen felbuzdulva az utolsó 4500 km evvel ment le nem lett gyorsabb ,és ebből is kér/ 4500km sac 2-3dl / de ez 10w 40 .
a váltó most vajkrém és halk , a kuplung nem csuszi ,és sokkal jobb lett a motor hőháztartása . Most tavasszal a gsx 550 -be is teszünk.
A véleményem az hogy jó ! Tasi
Tasi!
Vannak már tapasztalataid ezzel az olajjal, vagy ez most a teszt?
Ja!
Én már azt hittem valaki satu fényező versenyt indított!
JAA JAA Már naon drága !

De itt a a xado van a centrumban
A WD-40 alapvető egy műhelyben!
Szia ! aludtam , tudod a vasutas élet !
190 voltam sorozáson ,de már csak 187 vagyok folyamatosan próbálok fogyni ,nem sok sikerrel , most 105 tartom de volt 130 is
Ezzel a szinkronal felperget itt az élet , nem baj .
Hátha ere is be indul az élet

hali
"Vizeseken addig, amíg be nem indul a hűtőventilátor és vissza nem hűti kikapcsolásig"
Én pont igy szoktam tenni..
Mágus vagy te csak jól titkolod ! Valakinek ránézek a műhelyére és már tudom is mű majer - vagy szaki ! Szerviz könyvek a leengedős
módszert tolják , régen, mikor télen 2 hetente üzem melegre járattam
a gépeket , nem volt ilyen befolyós hiba .
Megnézzük ezt a championt ! köszi tasi