Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a karbi retkes volt,be is indult,de csaj annyira h felporgott azt egybol vege.a rezot kilotykoltem benzinnel,annyira nem volt komoly.
ma megsasolom a rezot!
az 1,2,3,4, töl viszont eldobod az agyad olyan drága lesz viszont a többi ehhez képest szinte ingyé van hozzá teszem én kb 3 éve rendeltem és akkor nagyon baráti árak voltak ahhoz képest hogy belpiacos........
Ha ilyen a karbid akkor 14-es csavar kivesz közben vigyázol a 16-os rúgóra a lyukba meg kompresszorral bele fújsz 4-5 fújást.
Nekem ilyen tüneteim voltak:

-nincs alapjárat
-csak szívatóval indul és megy tökmindegy hogy hideg vagy meleg a motor
-kibaszott nehezen indul már ha elindul......
-rángat csitteg csattog közben
-bármit csinálsz nem lehet alapjáratot állítani
-erőtlen lesz a motor
-félgáz után lefullad

A power jet fúvóka a csavar mögött van és elég egy ici pici kis dzsuva és kész is van a nagy szopás én vagy 20-szor szedtem szét mire rá jöttem hogy a csavar mögött is van egy fúvóka de ezt csak akkor látod meg ha kiveszed a csavart és benézel a légszörü felöl ehhez persze az egész karbit ki kell venni a helyéröl.
Szerintem érdemes kipróbálnod.
Balatonlelle FULL-GAS Bukovics Tamást kell keresni előbb telefonon és utána megadja az email címét és mehet is a rendelés meg fogsz lepödn9 hogy közel sem olyan drága mint gondolnád hozzáteszem hogy gyári új cuccokról beszélünk. de itt a címe közvetlenül rá is írhatsz :

bukokukafull-gas.hu
azt jelenti, hogy tele van füsttel
a keveréked nem robbant be, s telenyomta már a rezot is vele.
Vedd le a rezod és engedd ki belőle de komolyan, lehet nem ártana már kimosni, lehet keverékben úszik az egész

Vagy nincs szikrád, vagy a keveréked levegő/benya aránya olyan szar, hogy nem robban be.
a kipuff akkor is füstöl kicsit ha csak rugdosom,ez mit jelent? vagy normális?
Ha eleged van akkor megveszem a power pelőle
hat gerecsemotornal beallitottak a gyujtast,meg szintig toltottek a blo,kot olajjal. Csak nem ertem mert mikor kicsereltem a pipat ment szepen... Majd meg elemzem az otleteidet! Ha vmire jutok irok
érdekes
Ha egyszer csinálná, az mondanám, nem kap benzint, karbi úszóház gond
S úgy fúllad le, mintha nem kapna benzint? Mit értesz azon, hogy szép lassan?
Milyen arányban keverted be a benya/olajat?
Rezod füstöl rendesen, ha beindul, nincs eldugulva?

Ezekből a találgatásból választhatsz:
- Tökéletlen égés, azaz gyújtás időzítés probléma
- Túl sokat kap és idővel beköpi a gyertyát esetleg változik a keverési arány, biztos valami időzített karbi
- Valóban szipkázza a váltóolajat és az nyírja ki a gyertyát
- Nem tud kiöblíteni rendesen és idővel nem robban be

Váltóolaj zaba csekk:
1. töltsd fel a váltódat annyi olajjal, hogy ha megnyitod a szintelőt ott jöjjön kifelé.
2. próbáld meg indítgatni, többször (ez csak azért, hogy fogyjon a váltóból az olaj, ha eszi)
3. ellenőrizd a váltóolaj szintet, ha már nem jön, azt eszi. (utántöltésnél már nem szokta bedolgozni, első betöltés után előfordulhat, hogy úgy tűnik "fogy" a váltóolaj.)

A helyedben kipucolnám a karbit is, úszóház alját csekkold le, nincs e ott túl sok olaj, vagy hasonló gond.

Ellenőrizd a rezot, végdobot is, nem e csak az van dugulva.

A blokkfél szétszedést a végére hagynám de lehet nem szedném szét, hanem henger le, váltóolaj le, váltó oldal dekni le, kuplung le, majd felönteném benzinnel a forgattyús házat szintig forgatnám párszor a főtengelyt és várnék, drasztikusan fogy-e a benya(nem a párolgás ), ha fogy, akkor vagy a blokkfél tömítés vagy valamelyik szimering enged, ez már látható. Ha nem fogy, akkor benya kiönt, alsó csapszeg, főtengely csapágyak újra olajozás...
Ja még ezt sose csináltam, csak elmélet
Na már rég írtam ennyi hülyeséget
beinul es vagy rogton leall vagy pofog kettot ,de utanna nem is indul.hallani is a hangjan amikor rugdosom h nincs szikra vagy vmi,gyertyat ha megtisztitom akkor megint behorren.bar multkor ugyan ez volt igaz akkor 5mp ig ment kb. Akkor gyertyapipat csereltem es ment gyonyoruen(gurultam vele egy rovidet). Vissza a garazsba. Akartam masnap menni ,beindult de 10mp utan lefulladt, de nemhirtelen hanem szep lassan .most ha gyertyat metorlom beindul par mp re. Kabelbol is levaggtam kicsit de semmi,mondjuk szikra van megha ugy nezem h van rajta egy kis olaj a gyertyan.
Bontott RMX-re keress rá.
Pl neki lehet akad:
http://www.kepesmotor.hu/motor...

de kérj róla képet, mert lehet nincs jobb állapotban az se, mint a tied
Kicsit mesélj már még erről a problémáról, akkor könnyebb megoldást adni Szóval, beindul, megáll. Mennyi idő múlva? Közben csinálsz valamit, vagy csak berúgod és hagyod? Ha leáll, utána hogy indítod újra, megrúgod és megy, vagy valamit faragni kell hozzá? Hányszor tudod ezt eljátszani?(Berúg, megáll)
Ha meleg a motor, akkor mi a szitu?
Ha beindul és gázfröccsöt adsz neki, dadog-e?
Stb, minden apró részlet fontos lehet, amit csinálsz vele.
merre találok bontott cuccokat a Powerhez
ezek kellenének:
1,2,3,4,29,27,36,37
Ha tud valaki jelentkezzen, köszi
No megvan minden a ami kell:
Nem lesz ocso
sztem nem hallani semmi zörejt,most gyári van benne,de volt már prox is nem egyszer.
hát nincs mit igaz ha csapágyas akkor azt járó motornál lehet elvileg hallani h valami nincs rendben de attól függetlenűl lehet csapágyas vagy valami szar minőségű szimeringet sikerült belerakni.
nah igen ez tömítés dolog nekem is fura. Majd felvetem nekik ezt a csapágyas dologot. Köszi a tippet!
hát akkor valami mégsincs rendben ha egy szimering csere után jó akkor csapágyas a főtengelyed és egy idő után szétveri a szimeringet fogaskeréknek semmi köze hozzá blokk közép tömítést azért nem akarom elhnni h az lenne a baj mert akkor a kezdettől fogva enné az olajat az ha össze van rakva és jó és nincs megbontva akkor az sosem megy tönkre. leveszed az oldaldeknit megnézed h kottyan-e a főtengely. ha érzed h mozog akkor csapágy csere+szimering.
persze nem az,de mar 4x volt cserelve,bizonyos ido utan elkezdi ˝enni˝ a gyertyakat. Mondtak h a fotengely az jo. vagy a tomites vagy vmi fogaskerek lehet a hiba,utobbit kicsereltek+szimering. De ujbol budosen fustol,meg fogyott az olaj a blokkbol. Csak a blokk szetszedese 25e +10 a szett.
nem akarok belepofázni de most egy szimering csere nem a világ véga mind időben sem mind pénzben sem annyit megér ha jó lesz utánna akkor rock & roll van ha nem akkor meg kell bontani kicsit jobban oszt ennyi! még addig míg nem rügyeznek a fák mert akkort le kell akasztani a gáááázt! üdv urak
nem tudom h tényleg a tömítés lenne. De akkor miért van az h szimering csere után jó?
blokkfel tomitest gerecsemotornal is mondtak,csak gondoltam az nem lehet mer nyaron elvileg kapott ujat...bar ugy vettem h szimeringes volt,vagy legalabbis csere utan ment...
A baj az h beindul de le is all.
syastok...
szeretném a segítségeteket kérni, ha esetleg tudtok azt szeretném megtudni hogy zzr 400-as benzinpumpumpa milyen bar nyomással dolgozik és hogy mi akadályozza meg a túltöltését a sorkarbinak?... laikus vagyok hozzá tudom nektek ez valószínűleg könyökböl megy, csak én nm igazán vagyok otthon a motorok világában. de ami a valós ok az az hogy jelenleg egy egyedi rendelésre készülő autóra ez volt a kívánság sikerült is felépíteni egy KEIHIN karbit már csak az üzemanyag pontos ellátására és néhány apróságra lenne szükségem... és még egy kérdés lenne mi a célja az úszóház nyomás kiegyenlítő csőnek és ezt mire köthetném? és mi történt ha ezen a csövön megjelenik az üzemanyag mert jelenleg ez lefelé van fordítva?és ez történt... a segítségeteket nagyon szépen megköszönném mert nm igazán tudom kihez fordulhatok ilyesmivel Köszi előre is
Van még a váltódba olaj?
Engedd le és töltsd fel úgy hogy ha megnyitod az olajszint ellenőrzőt, jöjjön onnan olaj, majd csekkold később, ha megy.

Nem mondom, hogy szedd le az egész deklit és ellenőrizd a főtengely szimeringet, de ha a karbi rendben van és tutira nem kap sokat és fogyni fog a váltó olajad, akkor bezony az lesz a baja, vagy még rosszabb, ha a blokkfél tömítésen át megy be.

Simán lehet, hogy csak sokat kap...

Egyébként mi is a baja?