Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tank és a térd kivételével minden rendben igaz eddig 50l benya után
jobbulást a térdednek a motornak marad a foltozás.
Csíkszeredára motor miért nem visztek?
Felújítás óta jó az RMX, minden pöpec?
Nem csak te szívtad meg ma
Nekem a fém tankom lukat ki ( ahol benne van a merevítés ), mert sikerült betérdelnem , a térdem meg tiszta kék züd a térdvédő nem volt elég magas
Eladóvá vált, rengeteg új alkatrészem a volt motorom eladása miatt!

1989 Suzuki RM 250 típushoz vettem őket. De nagyrésze jó 89-95-ig illetzve az RMX-ek jópár évjáratához!

Proxx hajtókar szett bontatlan csomagolásban (03,3310) 25.000ft
Boyesen membrán bontatlan csom. (#637) 9000ft
winderosa szimering szett bontatlan csomagolásban (1822126) 7000ft
Athena tömités szett: 10000ft
Henger vadonat új alapméretes újranikaszilozva: 75000ft
Hozzá új gyári dugattyú (12110-29E20-0F0) 15000ft
Hengerfej tömítés új gyári (11141-28C10) 4000ft
Gyári új gyűrű 2db (12141-41620) 6000ft/2db
Gyári új tűgörgő felső(09263-18016) 2500ft
Gyári új csapszeg felső+2db zéger(12151-37F00) 2000ft
Kuplung kiemelő gyári új (23165-28300) 1500ft
Gyári új talp csapágy 2db power és a kuplung-hoz (09263-10002) 2000ft/2db
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-09001) 2500ft
Gyári új kuplung tengely csapágy (09263-12024) 2000ft
Gyári új tűgörgő a váltóba (09263-30035) 4000ft
Gyári új vízpumpa szimering (17461-03B00) 1200ft
Gyári új csapágy a váltóba (09262-22023) 6000ft
Pyramid első teleszkóp szimering szett 2 szim+2 porv.) 7000ft
Gyári kezelési útmutató (zöld könyv) szép állapotban 8000ft
Eladó egyben vagy külön-külön bármi!

Kérésre képet küldök!

lasziati@gmail.com

+36303699876
Szép helyen voltatok, én csak Csíkszereda mellé szoktam járni de motor nélkül barátokhoz.
Ja Tetszik a T
Suzukit keress, csak 1 db van benne első 5mp velem kezd, aztán meg bogarászd ki
http://youtu.be/HUCUk91abyo

Vagy itt, de ennek szar lett a minősége
http://www.youtube.com/watch?v...
linkelj videót ahol látszol
Szia Mennyiért sikerült Szívószelepet venned? Én inkább titánt Vettem bele, mert nekem is volt ilyen gondom... Légszűrőt takarítsd gyakran mert az eléggé szelepgyilkos... Gyári gyertyát vettél bele? CR8E ?
Nekem az volt a Probléma mert az enyém is nehezen indult Szelepcsere után....Valamiért nem jó bele a gyári gyertya nekem nagyon nehezen (9-10) Rúgásra indult csak... De Egyik Haver 450YZF Gyertyáját beleraktuk elsőre indul bármikor hidegen melegen úgyhogy bátran ajánlom hogy próbálj ki egy másik gyertyát... Alapjáratot meg tudod tekergetni a Szivató melletti kis tekerővel.... Ha tudok segíteni bármiben írj nyugodtan!
Sziasztok Urak,

Egy kis segítséget szeretnék kérni, vagy inkább egy kis ötletelést.
Van egy '05-ös 250 RMZ-m, amin most lett a két szívó szelep kicserélve (Prox vasra), a 2 kipufogó maradt a titán (felcsiszolva). Dugó, gyűrű, henger rendben van, tömítések, olaj, gyertya cserélve lett, a motor mégis nehezen indul, alapjárat nincs, és megtartott gáznál is bőven ingadozik a fordulatszám.

Sajnos nem én raktam össze a gépet, így nem zárnám ki, h esetleg a vezérlés nincs jó helyen, bár a szerelő régi ismerősöm, szerinte tutira jó helyre tette. Nos, az lenne a kérdésem, h a rossz helyre tett vezérlésen kívül bármi más okozhat-e hasonló problémát?
Szia!
Romániában voltam az RBR korábbi évek hobby/expert/pro nyomvonalain motoroztunk, az volt a vezető, aki a pályát jelölte ki sugag környékén.
Már első nap felén ketté vették a csapatot, a gyengébbeket hobbin vitték csak, mi a pro/experten mentünk, a kimondott csak PRO nyomon sehol nem jutottunk át, csak kínlódtunk rajta
Nem írnék le még1x mindent, gas-gas fórum 169137 (6766.oldal ma) hozzászólástól a frissek felé olvasd a hozzászólásaim, vagy rikizuzda szövegeit, ezek általában erről szólnak, találsz ott videókat is, nem mind erről az igaz, kb. a 6774. oldalig bezárólag.
DewEnduro RBR-en voltál kint motorral vagy csak az útvonal volt hasonló valamerre ebben a csodás országunkban? mert ha RBR-en voltál kint akkor az érdekelni h mi merre mennyi és miféle volt?!
Köszönöm!
Helló ! Nekem 450 -es van ,de valószínű ,hogy a váltó fogaskerekek széle kopot.Nekem a lánckerék tengelyen volt kopott ,de még nem dobálta ki.A szerelőm monta ,hogy cseréljük ki mielőtt elkezdi kidobálni ha már szét van szedve (2 db fogaskerék 1 db léptetővilla csere) csak gyakorlott szem veszi észre mi számít kopottnak
Sokat szidtam az RMX et, írok jót is
Hétvégén románia RBR nyomvonalakon kellett teljesítenie a motornak, szépen helyt állt az 1-5 éves KTM-ek között, nem volt vele gond, azaz nyugodtan merem ajánlani endúróra ezt a verseny endúró változatot, az utcai S-es változatot nem ismerem, de szerintem azzal sem lehet gond, ha rendbe van téve és ez nagyon fontos. A régi gyengébb gyújtáshibás motorral nem tudtam volna elmenni sok helyen.

Volt egy srác RM250 is, évjáratban fiatalabb volt, talán 2002 es lehetett, nos ezt nem ajánlom endúróra, tudom rengeteg múlik a pilótán is, de a srác több helyen nem tudott vele eljönni (váltó nyomaték miatt) ekkor ráültek a profi román srácok, hogy felhozzák, de ők is megizzadtak vele, s mondták ez nem idevaló.
Ezzel csak azt akarom mondani, aki inkább endúrózni akar, az RMX250-et nézzen az RM250 helyett, jobban jár.
Biztosan meg lehet hekkelni az RM250 váltót, stb alkatrészeket is, de a gyári összeállításra gondolok.
Nekem összesen 1 probléma volt a motorral, amire számítottam is, a kuplung, de ez most még csak úgy van megoldva, hogy lehessen használni, nem gyári pöpec, túl is melegedett a PRO nyomban felfelé zorrónál

Szumma, hajrá RMX250
Azért powert nézni és csekkolni mert az sajnos típushiba
Szerintem nem lesz gond, ha igazán kitartó és ügyes vagy, nyilván nehezebb lesz, mint aki magasabb, de e miatt ne fogd vissza magad , hajrá
Szerintem ő sem magasabb és világ él extrém endúróban van
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v.
..

http://www.youtube.com/watch?v...

Stb. Taichi Tanaka névre keress
hello!
bocsi,de megkérdezhetem hogy szerintetek ha 160 cm magas vagyok elérem az rmx250-est?
Volt/van MD80-is, most kézi kamera van, camileo talán P30as.

Aksi nekem se bírta soká a végén már csak 1órát ment.
Hézag tuti nem de én ilyennel nem találkoztam még...!
a hütö mennyibe kerül?
Tisztelt Hölgyek és Urak!
Tapasztalt és rutinos RMZ 250-es tulajdonosok véleményére lenne szükségem! A problémám, 2 és 3-ból a fordulatemelkedésével ki dobálja a sebességet. Blokkot szét húzva nem látni problémát!
Mi lehet hézag? Köszönöm!
de ha vkinek kell az idom az írjon! david0330@citromail.hu képet kérésre küldök.
Azt + elfelejtettem mondani, felraktam töltőre a md80 as kamerát és szar az aksi ( kap 1 teló aksit ha 3,7v-os ).
Neked milyen kamerád van ?
ahogy elnéztem nem stimmel.
*polisport,még a matrica is benne van amit adtak hozzá
SuzukiRm-z
nekem van 02 rm-re(250ccm ha ez számít vmit.) idomom előre,nem volt mocin,be van csomagolva.
Az jó a tiédre?