Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A K6ról azt hallottam, h reped a blokkja a berúgótengelynél. Kicsit félek tőle ezért. Mennyi üzemóra van a tiédben és miket cseréltél a blokkjában és mire természetesen? A felújítás óta mennyit mentél vele? Ez még a 4es váltóval szerelt verzió ugye?
Üdv. Ha érdekel most árulom a 2006-os RMZ-450 Suzukimat. 650.000 az ára de alkuképes. Amit tudni kell róla, jelenleg gondozásmentes, nagyszervíz után van. Keveset használom mert külföldön tartózkodom. Emelt kompressziós dugó,szelepelt telók,hidro kuplung,erős motos,gumik jók lánc,lánckerék jó. Nem minden áron eladó. Ha érdekel Tel:+36302192359
Srácok!
2006os-2007-es RMZ450et tervezek vásárolni.
A következő kérdésekkel fordulnék hozzátok:
-Miért ennyire olcsók?
-Van típushibájuk?
-Szervízintervallumok milyenek? Hány üzemóra egy dugó / vezlánc / szelepcsere?

Jelenleg KTM EXC 200am van, de nekem csak pályázni kell a motor.
Még egy kérdés:
-Kawasaki KXF450ről tudtok-e valamit ezekben az évjáratokban?
Előre is köszi!
Sziasztok Hozzáértők segítségét kérném!
Gyárilag 52-es lánckerék van a motoron hátul ha egy 46-48 ast raknék hátra mennyivel lennének hosszabbak a sebességek illetve mennyivel menne végre jobban a motor? Mert A Haveri társaság Többi tagjával ha endurózni megyünk kicsit kevés az RMZ 5.-ben 520 és 450 EXC - kel szemben nem akarok 160 al menni félre ne értsetek nem vagyok betegagyúúú... De úgy gondolom hogy a motor nyomatékos maradna akkor is kissebb lánckerék kerülne hátra... Vélemény illetve Építő kritika esetleg eladó lánckerék valakinek? :)
Nem nyert mert 2mm alátét kéne, de akkor nem megy bele a stift
Megforgott a belsejébe a stift.
de lehet azt csinálom megfordítom és leszedek a magasságából, alá meg rakok 1 alátétet, ( amíg megjön az új )
ejha am mi volt a baj?
De még az nyugtat h. nem motorozás közbe állt be h, nincs vízpumpa, mert eddig 150 be van az alkatrészek.
Szeva

Ezt nem hiszem el, a műanyag fogaskerék szar a vízpumpánál.
Nem néztük meg csak megrendeltem a tömbszelencét + a szimeringet.
Most h. ott tartottunk az összerakásnál derült ki.
Szet b....................... az ideg.
Azt hittem motorozom a hétvégén vele.
Pereld be a repsolt, vagy a céget, akinek az olaját beöntötted a váltóba, hogy vizezik az olajat, esküdj rá nekik, hogy a te szimeringeid, tömítéseid bizony 100% tömítenek.
Meggyőztetek már nem ez az első téves infó, amit leírtam ide a fórumba
Sziasztok Tudna Valaki Saját Tapasztalatból ajánlani valamilyen 4t olajat Castrolt vagy Repsolt 250 RM-Z be?
Most Motult használok de ez versenyolaj és aranyáron van ki szeretnék Próbálni mást is.. Előre is köszi!
nah ebben volt víz.... kár h nincs olyan képem ahol szétválasztódótt ,am tényleg az olaj van felül mert emlékszem leöntöttem róla egy kis "tiszta" olajat miután szétválasztódótt.
Bocsi, igaz hogy az olaj sűrűbb a víznél, de a fajsúlya kisebb ezért az olaj úszik a víz tetején ( gondolj csak a húslevesre )!
Szia! 30-ért hirdetem. Minimális alku,belefér. A nadrág új a mez 1x használt hibátlan állapotuak!
helo! mennyiért adnád a mezt és a nadrágot? köszi
vagy lehet volt tejfol a dobozba mielott raendedtem az olajat.
haat nem tortent semmi az olajjal... Szóval elvileg tiszta
meg maradt suzuki rm 125 1993 töl 95ig alkatrészeim rezonátor hütö blokkfél kuplung berugószerkezet berugókar power szelepek hengerfej blokkfel fogató légszürö ház tank ülés. alu nyulvány teló befogófékcsövek és pár apróság elérhetöség a 06302738234 sonic18@citromail.hu
hnap racsorgok a gerecse motorra h mit szolnak ehhez,remelem megcsinaljak ¨garanciara¨
gyanus volt kicsit ez a szurke szin.
leengedem az olajat,estere hagyom uvegbe, reggel megnezem h kulon valt e vmi.
egyszerű ha a túlfolyón nyomja ki a vizet akkor azért van meg nagy a nyomás és kinyit a hűtő sapka és elengedi a vizet forr a víz vagyis forrás közelben van vagy szar a sapka de ha szürke az olaj akkor vizes.