hello
nekem is sokszor ömlött a karbiból a benzin mert az úszó tűszelepjén a gumi 1 kicsit megkopott meg a tűszelep bronz fészek is meg volt oxidálódva és nem tömített ezt kipucoltam új tűszelep és ez a része megjavult
az h mitől száraz a gyertya?ha összerakásnál nem óvatos az ember a főtengely szimeringeknél akkor hajlamos az befordulni és falsot szív, bizonyos esetben be sem indul.
mos javítom én is az enyímet és valakik úgy rakták össze h be volt az egyik főtengely szimering fele csípődve nem csoda h erőtlen volt:)
hírtelen ezekre tudnék gondolni
Sziasztok!Adott egy 89-es suzuki ts125x.Kapott fúrt hengert,új dugót.Összerakásnál karbi,légszűrő kipucolva.Most nem indul,de még csak nem is pöffen,a karbiból folyik a benzin,de a gyertya csont száraz.Mitől lehet hogy nem kap benzint?A membrán nincs letapadva összerakásnál néztem.Válaszokat előre is köszönöm!
Köszi a választ!Én most vettem lestrapált állapotban,be sem indult.Kapott egy új dugót,gyűrűt,fúrt hengert és mivel nem volt gyújtás,egy inner rotort.Vár az összerakásra,kíváncsi leszek.Csak pályán fogom használni,havernak yz 85 van,azt akarom vele megkergetni.Ha van valami megosztandó ötleted,tapasztalatod,szívesen fogadok mindent.
Köszi,ezt találtam én is,csak mindenfele 27 lóerőket írogatnak,de ezek szerint csak kamu.Amúgy ha van tapasztalat mire elég ez a 22 ló?Mozgatja szépen?Mondjuk mennyivel gyengéb egy yz85-től?
Sziasztok!Nemrég jutottam egy ts125x-hez.A kérdésem az lenne hogy ez tulajdonképp hány lóerő mert gyári adatot 22-t láttam,de a tsr-hez is,viszont mindenki 27 körül beszél.Most akkor mennyi az annyi?
Hello Láttam egyik Írásodnál hogy gyártatsz szelepeket , ha van maradék fölösleges vagy már nem használod megvenném , meg még 1-2 alkatrészem hiányzik is a powerhez. ha lenne bármi ilyen témád megvenném ,stefkovitsferenc@gmail.com on eltudsz érni
nekem is sokszor ömlött a karbiból a benzin mert az úszó tűszelepjén a gumi 1 kicsit megkopott meg a tűszelep bronz fészek is meg volt oxidálódva és nem tömített ezt kipucoltam új tűszelep és ez a része megjavult
az h mitől száraz a gyertya?ha összerakásnál nem óvatos az ember a főtengely szimeringeknél akkor hajlamos az befordulni és falsot szív, bizonyos esetben be sem indul.
mos javítom én is az enyímet és valakik úgy rakták össze h be volt az egyik főtengely szimering fele csípődve nem csoda h erőtlen volt:)
hírtelen ezekre tudnék gondolni