Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kistuning5@citromail.hu
zoli légyszíve smailbe küld el a tel. számát a lacházi pálya tulajét :)
köszönöm

egyébként milyen most a pálya hogy át építik ? nem poros ?
"Na én úgy tudom, h a 100/110 18 az azt jelenti, h 100mm széles a gumi 110 mm a gumi magassága, a 18 pedig a belső átmérő=a felni átmérő amire rámegy/passzol gumi collban! (1coll=24.5 mm)"

Tömören: nem! :)

a 100/110/18 ból azelső szám a guma szélessége mm ben(100) a második, hogy a szélesség hány százaléka a magasság,magyarul, hogymennyire peres, vagy ballonos a gumi.
A coll meg 25,4mm
hello én az olajleeresztön keresztül fecskendövel toltam bele, ha egy szériás a gép (most Slimé, ő is forumozik) akkor olyan 4 deci sztem elég kell h legyen, de az felső határ, természetesen száranként!
vaterán láttam nemrég
azt hiszem 3 pénzért
ha kkovács árulja valahol megvan a mail címe, de szokott ide is írni
Meg azt is megszeretném érdeklödni ,hogy honnan tudnék beszerezni fejidomot 80-as dt-hez?
Hello! Hol tudom bele tölteni az elsö telóba az olajat? Köszi elöre is!
ahham....akkor valószínüleg nem a tömítés a baja mert én hiába csavartam az alapjáratcsavart, akkor sem csinált semmit csak "fullákolt" nem pörgött túl
Nekem akkor volt olyan hogy el ment az alapjárat és nem lehetet beálíttani mert vagy nagyon pörgött vagy leállt mikor kiment benne a hengerfej tömítés!
Ha kompresszió szted nem változott,akkor a henger környékén nincs probléma,se gyűrűvel,se dugóval,nézd meg az alapjárati fúvókát.Ez egy hosszú furulya alakú fúvóka,amin apró furatok vannak,a főfúvóka környékén van teljesen becsavarva a karburátorházba.
simsonnál jártam úgy hogy kicsi fordulaton fullákolt
a főtengelyszimmering volt rossz
mondjuk az alig indult be
jaaa a kompresszió nemváltozott semmit!ugyanaz mint volt...
akkor szondod ha nem a fuvókák akkor gyűrű?
Na én úgy tudom, h a 100/110 18 az azt jelenti, h 100mm széles a gumi 110 mm a gumi magassága, a 18 pedig a belső átmérő=a felni átmérő amire rámegy/passzol gumi collban! (1coll=24.5 mm)
az enyém 93as és 35000nél jár és spirál se volt benne mikor megvettem
Legegyszerűbben úgy,hogy megfogod a barugókart és lenyomod...
De ehhez tudnod kéne milyen volt korábban a kompresszió benne.De ha van egy kis időd,lehúzod a hengert és megnézed milyen a helyzet benn,lehet gyűrű törés,talán kaphatott a henger is,ha egyik napról a másikra történt a dolog.
Esetleg karbantartási kézikönyvet lehet letölteni/szerezni valahonnan?
A Marótinál lehet kapni Haynes kézikönyvet, de k@rva drága (8500 píz).
A 100/100 jónak tűnik az 10 centi széleset jelent, a mostani is annyi kb.
Különben a moci decemberben még svájcban volt forgalomban, ott elég fatökü népek laknak, lehet azért olyan szép az ülés, mert tényleg óvták a kicsikét. Bár óra szerint már 37.000-nél jár, és ki tudja hogy a magyar arc akitől vettem esetleg még vissza is tekert valamennyit...
rossz
holnap vagy holnapután kipucolom a fuvókákat aztán lesz ami lesz!ha nem az a baja akk milehet?
hol nézzem meg a kompressziót? nemannyira értek hozzá
Milu!
Nézd meg a kompressziót!De benne van a pakliban,hogy az alapjárati fúvóka tömődött csak el...az a jobbik eset.
kül. lehet h veszek új karbit!csak nemtom milyen méretű kell rá!vki tudna vmi adatokat mondani?
hány mm-es a torkolat?meg sztetek hányas fuvókákkal?
nem mert pl szombaton voltunk csapatni és ott melegen is ugyanezt csinálta
nem lehet hogy hidegen próbálgatod? próbáld meg kicsit bemelegíteni és nézd meg hogy mit csinál akkor.... amúgy nekemis vmi ilyesmi van most
Szevasztok emberek!mitől lehet az a DT-men h egyik napról a másikra elment az alapjárat
de az a pláne, h hiába tekerem az alapjáratcsavart a karbin....nem csinál semmit :S és ha rángatom a gázt akkor nem áál csak le
miiiiaffaszvan vele?segítsetek!
a 4.10 az tutira 110/100, MO-FA-KER Kft.-nél vett Heidenau gummám alapján
amugy soltvadkertiek, ajánlom mert jo minőségű gumik, helyben van pár szerviz ahol át is szerelik olcson! meg amugy se drágák