Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem akarom elrontani senkinek az adás-vételét, de sztem a 125ös dob nem bizti, h jó lesz az 50-esre, tehát nem bizti, h izmosabb lesz a gép! De kérdezetek meg vmi szakit!
mennyibe dobod a végdobot?érdekelne nagyon!msn?
MINDNE DT 2 ÜTEMŰ!EZ IS AZ!egyébkén ta fél milla majdnem elég... nem oskat kell hozzá gyűjtenie!de ha nem nakor nem... sztem ez jo ár lenne érte
na mind1
ugyis jönnke megnézni mások is
Ennek mennyivel jobb, hangosabb a motor? Mennyi az irányára?DT 50 re kéne...
Szóval akkor a fúró sem segített..én is amiatt használom néha,mert talán a nagyobb fordulat megoldja az ilyesmit,ha már halvány lila fogalmam sincs miért nem indul.
A fúrón már én is túl vagyok, bár nekem egyben van a berántóm, csak már elfáradt a kezem. Meg gondoltam hátha a nagyobb fordulat majd segít...
sztem én se is merlek bár nem tudok rolad semmit se neved sese mien mocid van volt azt lehet jobban megjegyeztem volna mint a nevd
tdr 125 ön volt de dt re is ezt adják.gianelli a rezó nincs hozzá csak a dob
Csak azért kérdeztem, mert én csolnokon és gondoltam, hátha tudom, h ki vagy!? De sztem nem ismerlek!
Az a helyzet,hogy nem sokáig élvezhettem ezt a csodálatos kínai technikát,mert csak egy napot volt nálam.Viszont nálunk szétment a berántószerkezet és fúróval indítottuk,már jártam én is hasonló cipőben,minden oké,de mégsem indul és ha szégyen,ha nem én a fúróval pörgettem fel a főtengelyt.Hatásos volt több motornál is,amit betolni nem lehet.
De még agyalok rajta,talán beugrik valami ezzel kapcsolatban...
Sok sikert!
Köszönöm szépen a válaszotokat remélem jutok valamire!
Hello!
Stefi021!
Láttam a gépeid között a kis pit szutykot.
A kölkeimnek is ilyen blokk van a krossz motorjában, amit már 2 napja nem tudok beindítani.
Karbi tiszta, membrán egészséges, szikránál ökröt lehet sütni. Henger, dugó, gyűrűk sértetlenek. Állítási lehetőség sem a gyujtásnál sem a karbinál nincs(kivéve alapjárat), még sem bírom bepöccinteni, ha mégis ráharap, akkor 2-3 fordulat után leáll. Benzinszintet próbáltam lejjebb-feljebb, hidegindító spray stb. de se kép se hang.
Nincs valami ötleted /tapasztalatod a kis kinai szarral?
kuruczd!
Milyen kipufogóról van szó? Milyen motoron volt?
ahogy bement úgy ki is jön
kavics nem dagad be a víztől......
de a vízkőoldót is alkalmazd mert leszedi az esetleges vízkövet mindenhonnan és nagyobb lesz a hely
feltétlen szedd ki mert a réz hűtőt szétszedi a rázkódó kavics
vagy valahová szorítsd be hogy ne mozogjon ha végképp nem jön ki
Intenzíven
Hogyha az kavics akkor azt kibaszásból rakták bele!
Intenziven rángad!
Másképp nem hiszem hogy kijönne.
Köcce a válaszodat ini de ezzel már próbálkoztam!
Sztem az nem vízkődarab hanem igazi kavicsdarab!
Ha ráztam akkor jött egy kevéske ki de a cellálba benne maradt és még dróttal sem bírtam kipiszkálni
rázogatni serényen......


nem lepattogott vízkődarabok?
tegyél bele meleg vízkőoldót hagy marja
Hello!
Lenne egy fontos kérdésem!
Van egy Dt125Lc2-es motorom, és valamiért tele van a hűtője kis kavicsdarabokkal!
Honnan kerülhetett bele?és, hogy lehetne kiszedni a hűtőből?
eladó gianelli kipu új ára 35 20ér oda adom alig használt tiszta jó.érdekel vkit?
Lol...4 ütemű DT
dágon merre lakok? bem u. 34
piliscsabára mezögazdaságiba járok suliba
és te?
Nem sajnos elvitték előlem! Nem volt idő kibogózni a "papírgond" szálakat!
Helló!
Ha érdekel a lámpafej, írj, vagy msn : skodi84@freemail.hu
Honda imádó
Neked megvan már a géped?
Emlékszek még mondtad hogy veszel lehet vmi fasza gépet ha a papírok rendbevannak