Visszaragasztás kizárólag Epoxyval. A pillanatragasztók nem tartanak sokáig mert nem bírják a rezgést (sem). 😉
Epoxyból pedig a legjobb a Pattex Repair Epoxy, a kétkomponensű tubusos amelyik 5 perc után köt.
15 éve tartja az FJ benzincsapját, pedig ott aztán van hő, benzin, rezgés, stb.
Kicseréltem a 2 hőgombát. Sokkal jobb lett. Kicsivel az után, hogy a mutató belemegy a hosszú fehér sávba, már be is indul a venti. Eddig akkor kapcsolt, amikor már majdnem elérte a pirosat.
Az első telókat akarom felújítani olajcserével. Vettem új vezető perselyeket, meg szimeringet. Egy kicsit nedves volt az egyik szár. Meg persze a motorban is cserélek olajat, meg szűrőt. Fékolaj csere. Rendeltem benzinszint kapcsolót, arra várok. Meg egy kmóra spirált is. A plexit rendbe akarom rakni és a vezetékeket újra bandázsolom. És persze egy karbi tisztítás is ráfér.
Fogalmam sincs, hogy lesz rá időm. Ki sem látok a melóból. 🥴
A hőlégfúvóval óvatosan. Legalább 7-8 centi távolságot tarts, nehogy megolvadjon a tükör háza. 90% hogy polipropilén. Ha a felülete elkezd film-szerűvé válni akkor azt a részét ne melegítsd tovább. 😉
https://www.youtube.com/shorts...
Epoxyból pedig a legjobb a Pattex Repair Epoxy, a kétkomponensű tubusos amelyik 5 perc után köt.
15 éve tartja az FJ benzincsapját, pedig ott aztán van hő, benzin, rezgés, stb.
Az első telókat akarom felújítani olajcserével. Vettem új vezető perselyeket, meg szimeringet. Egy kicsit nedves volt az egyik szár. Meg persze a motorban is cserélek olajat, meg szűrőt. Fékolaj csere. Rendeltem benzinszint kapcsolót, arra várok. Meg egy kmóra spirált is. A plexit rendbe akarom rakni és a vezetékeket újra bandázsolom. És persze egy karbi tisztítás is ráfér.
Fogalmam sincs, hogy lesz rá időm. Ki sem látok a melóból. 🥴
Ja és úgy rémlik, hogy jobb ha van súly a tükörben.
Sikerült a műszaki vizsga?
Eredeti képe, nagyban