pont azért mentünk mert képről nagyon patentul néz ki
de a kinézet sem olyan patent mint képről
320ért nem adta 350volt a minimum
nem könnyű ez a motorvétel
azt veszem észre sokkal több a simlis mint régen volt
amit eddig néztük mindenek volt egy csomó hibája amit elhallgattak a telefonban
ma voltunk megnézni ezt a tt-t link
szörnyű hogy 300+ pénzért is miket árulnak
a sok kis csip-csup külalaki hibával még együtt lehetne élni de szörnyen kopog a motorban valami
nem kevés, én csak tippeltem Yamaha nemegy olcsó tipús ha nekem kéne én megvenném mert rendszámos és mivel csak motorra van jogsim így nekem hobby és haszongépjármű egyben. persze nem egyből csapnám ki a zsét hanem először árúba bocsátanám a vesém minden esetre 1x kell megvenni és nem évente. Meg szerencse az is, hogy a kis TT-re csak 1 kell.
Hello, nekem is TT250-em van csak nekem 04-es. Bontott nem hiszem, hogy lesz max attól a sráctól aki Debrecenbe aki ide is írt már. Amúgy mivel ez nem egy túl sűrűn tönkremenő alkatrész (lásd tied 20 év) lehet érdemesebb besétálni egy Yamahába és megvenni onnan, de ha elzavarnak mert akármi nyűgjük van akkor Redbaron és ott rendeled meg, de mivel Yamaháról beszélünk legalább 10-15e Ft a történet. Pest megyén belül hol laksz? Terepezni is fogsz a TT-vel?
Tourance exp van rajta.Lehet,hogy marad a gyári áttétel.A régi 3tb-nek más volt a tankidoma ott nem éreztem 120 felett ezt a bizonytalanságot.A mostani 2002-es.Szebb a tankidom,de belekap a szél.
15-45 a gyári áttétel , nem raknék hátra kisebbet, mert hiába fog gyorsabban menni, ha lefog tépni a szél. Meg attól is függ hogy milyen gumi van a mocidon, mert nekem mikor turance volt rajta 150-el is mentem vele, de mióta a enduro3 szahara van rajta, elég vele 130-at is menni.
Sziasztok!
Érdeklődnék,ki milyen áttételt használ E-s xt 600-on.Most 15/47 van a motoromon,de az lassú.A régebbi xt-men gyári volt(15/45). Inkább túrázni csavarogni használom vegyes terepen 70% aszfalt.Nem szeretem szétpörgetni.15/43-as áttételben gondolkodom remélem nem lesz vele nagyon gyenge.
nekem a cma-tól van a szívó csonkom
de a nagyvason is láttam már
esetleg a yamaha
fúvókát nem tudom, meg kell mérni milyen a menet aztán úgy hátha lesz
Sziasztok!
Segítséget kérnék! 94-es TT-R em van (250).
Karburátoromból (Teikei Y30P) hiányzik egy fuvóka, illetve tropára ment a szivócsonkom. Elég sok helyet felkerestem,de még mindig nem találtam alkatrészt. Nem tudjátok hol tudnék eredményesen keresni?
Hát amúgy én nekem az xt-nél a kevesebb fordulatot lájkoló kerék lenne a jobb, mert azért több az erő, viszont igen, a gumi miatt.
Van valami jó módszer egyébként arra, hogy levegyem az enyémről úgy a tárcsát, hogy át tudjam rakni a 18asra ? Mert nincs rajta
de a kinézet sem olyan patent mint képről
320ért nem adta 350volt a minimum
nem könnyű ez a motorvétel
azt veszem észre sokkal több a simlis mint régen volt
amit eddig néztük mindenek volt egy csomó hibája amit elhallgattak a telefonban
szörnyű hogy 300+ pénzért is miket árulnak
a sok kis csip-csup külalaki hibával még együtt lehetne élni de szörnyen kopog a motorban valami
Érdeklődnék,ki milyen áttételt használ E-s xt 600-on.Most 15/47 van a motoromon,de az lassú.A régebbi xt-men gyári volt(15/45). Inkább túrázni csavarogni használom vegyes terepen 70% aszfalt.Nem szeretem szétpörgetni.15/43-as áttételben gondolkodom remélem nem lesz vele nagyon gyenge.
lehet megegyezik a 94-es évjárattal is.
de ha nem, szerintem a gerecse motornál tudnak szerezni.
de a nagyvason is láttam már
esetleg a yamaha
fúvókát nem tudom, meg kell mérni milyen a menet aztán úgy hátha lesz
Segítséget kérnék! 94-es TT-R em van (250).
Karburátoromból (Teikei Y30P) hiányzik egy fuvóka, illetve tropára ment a szivócsonkom. Elég sok helyet felkerestem,de még mindig nem találtam alkatrészt. Nem tudjátok hol tudnék eredményesen keresni?
Van valami jó módszer egyébként arra, hogy levegyem az enyémről úgy a tárcsát, hogy át tudjam rakni a 18asra ? Mert nincs rajta
Köszi az infot de már vettem egy xr 600-at :)