Mi tagadás, a stílusos megjelenésnek ára van, ezesetben a hátsó ülés hiánya, de egyébként is kifejezetten „macsó” gépről van szó – jól áll neki a szóló nyereg. Arról nem beszélve, hogy így masszív csomagtartó kapott helyet a Rayburn 125 ülése mögött, vagyis nem kell hátsó dobozzal vacakolni: elég egy vízhatlan hátizsák/hengertáska, és máris nyakába veheti a világot az ember.

Brixton Rayburn 125: valódi egyéniség az A1 kategóriában

Mintha csak egy motorépítő-műhelyből gördült volna ki, olyan egyedi és meghökkentő a 125-ös Brixton formavilága, nem csoda, hogy lépten-nyomon megfordulnak utána az utcán. A műszaki alapok ismerősek, kiforrottak, hiszen a szomszédos osztrák piacon negyedik (!) legkelendőbb nagymotorban, a Brixton BX 125-ben is a vállalat léghűtéses, 125-ös, kifejezetten takarékos erőforrása duruzsol.

brixton-rayburn-bemutato-es-muszaki-adatok-27798
Ha nem lenne elég retró a szóló nyereg és a két ballonos kerék, bőrbe csomagolt, gyári szerszámtáska díszíti a Rayburnt

A gumiharmonikás teleszkóppár, a klasszikus csutkakormány és a fűzöttküllő felni már tényleg csak ráadás a 11,4 lovas és mindössze 134 kilós Rayburnön.

Ez mind belefért?Noha kimondottan kedvező árú modellről van szó, a Brixtonnál igazán nem spórolták el a hasznos és más motorokon feláras holmikat. Állítható rugóstagok, valamint LED-es irány- és helyzetjelzők kaptak helyet a motoron, ABS-es, kombinált (!) fékrendszer felel a biztonságos lassításért, míg a navit vagy a telefonodat beépített USB-aljzaton keresztül töltheted motorozás közben, és ez mind alapáron jár a 125-ös Rayburnhöz.

brixton-rayburn-bemutato-es-muszaki-adatok-27799
Bőrborítású, klasszikus lengőnyereg és egyszerűségében megbízható, léghűtéses technika – ez a Brixton receptje a valódi retrómotorra

Persze a régies külső nem azt jelenti, hogy a tervezők kompromisszumot kötöttek volna, így elektronikus üzemanyag-befecskendező táplálja a 124,8 köbcentis erőforrást, míg a lassítást kombinált, ABS-es fékrendszerre és dupla tárcsafékre bízták a Brixton mérnökei.