Noha csak 2016-ban alapították az osztrák székhelyű Brixtont, a gyártó máris több kiemelkedő eredményt ért ez az európai piacon. Például alig négy éve működött a vállalat, amikor a klasszikus Brixton BX 125 lett Ausztriában a legnagyobb darabszámban vásárolt 125-ös, legyőzve a szintén hazai KTM, valamint az olasz és japán kihívók gépeit.

brixton-scrambler-1200-storr-500-bemutato
Brixton Cromwell 1200 X

Ötszázas kalandmotor érkezik a Brixtontól

Nos, azóta számtalan érdekes géppel bővült a márka kínálata, ilyen volt például a klasszikus terepmotorokat idéző Crossfire 500XC, amit mi is teszteltünk. Ugyanilyen stílusban született újjá a tavaly megjelent Cromwell 1200 is, mely ezentúl scrambler stílusjegyeket magán viselő, haspáncéllal felvértezett változatban is kapható Cromwell 1200 X néven.

brixton-scrambler-1200-storr-500-bemutato
Brixton Storr 500

Ráadásul nem ez a márka egyetlen újdonsága, ugyanis a tengerentúli forgalomba helyezési engedélyek és a friss képek alapján biztosra vehető, hogy még idén megkezdődik az új, A2-es kalandmotor, a Storr 500 forgalmazása.

brixton-scrambler-1200-storr-500-bemutato
Brixton Storr 500

A Storr a Skye-szigeten található szikláról kapta a nevét, amivel arra utaltak a tervezők, hogy strapabíró, időtálló gépet készítettek, ami egyaránt ideális választás a 18 évesen A2 jogosítványt szerzett fiataloknak és a tapasztaltabb motorosoknak is. Magas első idomával és masszív bukócsövével egészen ralimotoros kiállású az újdonság, mely a hírek alapján 48 lóerős lesz, erőforrása pedig azonos eredetű a Honda féllitereseivel.

brixton-scrambler-1200-storr-500-bemutato
Brixton Storr 500

Ha a vonzó megjelenéshez a márkára jellemző, kedvező ár társul, akkor minden esélye megvan a Storrnak, hogy elődeihez hasonlóan előkelő helyet foglaljon el a motoreladási versenyben.