Ha jól szerepel, az remekül bizonyítja majd a Triumph terep- és állóképességét, ugyanis a hinckley-i gép gyakorlatilag szériaállapotban teljesíti a több mint 1600 kilométeres sivatagi ralit. Csupán apróságokat módosítanak a gépen a felkészítés során, úgymint a nyereg, a kormány és persze az abroncsok, de a váz, a felfüggesztés és persze az erőforrás változatlan marad.

triumph-scrambler-a-bajan-21765
Szinte módosítás nélkül vág neki a Scrambler az 1600 kilométeres ralinak

- Nem vettem félvállról a dolgot: kilenc hónapon át tartó kőkemény edzéssel és közel tízezer kilométer terepmotorozással készültem az összecsapásra, hogy helytálljak a világ egyik legnehezebb off-road versenyén. Már most imádom a Scramblert, és legszívesebben azonnal rajthoz állnék, hogy mielőbb belevághassak az 1600 kilométeres kihívásba - mesélte a Triumph pilótája, Ernie Vigil.

triumph-scrambler-a-bajan-21767
Azt eddig is tudtuk, hogy gyönyörű, most az is kiderül, hogy milyen gyors és megbízható az új Scrambler

Nos, szerencsére nem is kell sokat várnia, ugyanis ma délelőtt a nevezéssel megkezdődik az egészen május harmadikáig tartó sivatagi futam, a Norra Mexican 1000. Aki kíváncsi rá, hogy miként teljesít Vigil és az új Scrambler, az a verseny hivatalos honlapján követheti az eseményeket.