Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak megjegyzésnek megérkezett. Igen nem olcsó..:D de cserébe drága. De szerencsére csak egyszer kell megvenni. Szóval ma mentünk egy kis kört. Csepelről veresre onnan Pilisszentlászló, dobogó kő, Visegrád, Szentendre. Kapott sima utat és eléggé zötykölődőset. De tökéletesen bevált. Szóval csak ajánlani tudom.
Nem olcsó,de legalább drága. 😀
Hát végül a Quad Lock lett.:D de a töltős részét még hanyagolom. Elvileg a héten érkezik kíváncsi leszek.
Csinaltam olyat is,szepen repult a kis sony sp.🤣
Mondjuk azt meg ossz tudtam pattintani a muvelet utan.
Csak sokat szaladgaltam az ut szelen amig meglett az osszes darabja. 🤣
Persze, de kevesebbet, mint amikor az indukciós töltő is nyomja. A zippet meg ki kelet nyitni két ujjnyira, ha muszáj bent szelet csinálni.
A zippes kottonban is melegszik.
Telefonnak max a tanktaskaban a helye.
Ezzel a konkrét típussal nincs, de a vezeték nélküli töltő eléggé melegíti a telefont. Ha navizol vele vagy zenét hallgatsz, a használattól is melegszik. A napsütés tetézi, a QI töltés meg rátesz egy lapáttal. Én meggondolnám.

A többi preferencia kérdése - én speciel vízálló, zippzározható, napellenzős tokban tartom. Ilyen satu-jellegűből túratársamnak már hullott ki telefonja egy aljas kátyúnál és nem volt boldog utána.
Sziasztok!!
Kellene lassan néznem egy jó telefon tartot a motorra. Sokat nézegettem mi lehetne a legjobb. Tudom annyi minden fajta van. Érdekelne h ti mit használtok.
Kinek mi a tapasztalata. Főleg olyat néztem ami telefont tölti is. Illetve van valakinek tapasztalata ezzel?
https://motochargebar.hu/

Köszi előre is!
Szia ha digitális már a műszerfal akkor tudok adni !
Ha nem jó, adj meg pontos típust
Sziasztok! 2004-es Hornethez keresek műszerfalat. Valaki nem tud eladót? Már hónapok óta böngészem a netet, de nem jártam eddig sikerrel.
2007-tol, az injektorosokon van pumpa csak.
2006 hornetben van üzemanyag szivattyú? Vagy ez vákuumos?
Ha csak a pipát fogod, nem kéne megrázzon, mert a pipa külseje szigetelt. Ha az ujjad a gyertyához is hozzáér, akkor rázhat.
Ha megfogom a gyertyapipát úgy hogy benne van a gyertya és nézem a szikrát meg kellene ráznia a szikrának? Olyan erősnek kellene lennie hogy ráz?
Ha az akksit leveszed, nem fog menni sokáig. Amúgy se jó ötlet!
A generátor feszültség-szabályzásának fontos eleme az akku (az ad referenciát a szabályozónak), akku nélkül olyan feszültségtüskék keletlkeznek, amik tönkretehetik a TCI-t.

Generátor leköthető és megy, de az akku nem!
Ha mondjuk beindulna és leveszem róla az aksit akkor menni kellene neki attól függetlenül hogy le van húzva az aksi?
Akkor az sztornó, ezek szerint csak az egyel újabbak jönnek úgy szét.
Az a baj hogy egybe van a pipa a kábellel nem lehet széthúzni.
A másik dolog, ami eszembe jutott: a gyújtótrafók bekötésénél nem történhetett bibi? Gondolok arra, hogy a trafó két késes csatlakozójára lettek fordítva feltéve a drótok? Attól tud kicsit harmatosabb lenni az ív és van olyan motor, ami érzékenyebb erre..
Nem, olyan alacsony fordulaton szinte lófüttyöt nem termel a generátor.
Igazából minden akksiról megy, a generátor csak visszapótolja, amit az akkuból elfogyaszt a rendszer. Ha lekötöd a generátort és minden frutti, a motor addig megy, amíg le nem merül az akksi.

Jó, akkor a gyertyát kilőttük.
Ha pipát leszeded a gyújtókábelről és csak a kábel végével nézel szikrát a blokk közelébe tartva, akkor is gyenge szerencsétlen?
Értem. A generátortól ami kijön 3 vezeték lehúzott állapotban és közben önindítózva kell kijönni áramnak? Csak mert ha lehúzom ugyan olyan kus szikra van mintha vissza rádugnám. A másik aksi vadi új a másik motorból vettem ki. A gyertyák jók rádugnám a másik motorra úgy veri a szikrát hogy azóta is bizsereg a kezem
A másik akksi töltve volt és egészséges?
Amikor indítózol, az önindító eléggé megterheli az akksit. A 12.6V-os egészséges, normál nyugalmi feszültség a start gomb nyomása közben simán leszalad 10-10.5V-ra egy normális akkunál. Ha az akksi gyenge és 11.8-cal kezd kapásból...
Nincs mód arra, hogy feltöltsd az akksit és megmérd? Esetleg bikázva próbáltad már?

Ha picit eltartva vagy lazán fogva áthúz, érintve nem, akkor a trafó és az áramkör tudna többet! Ez jó jel.
Akkor szokott ilyen történni, ha a gyertya, gyertyapipa vagy kábel szar, de dobozból kivett új NGK-nál sem ritka (elég gyatrák manapság, sok a hamisítvány)
A TCI-t házi módszerekkel nem lehet kimérni, labortáp, jelgenerátor, oszcilloszkóp kell hozzá.
Raktam bele másik aksit de ugyan ezt csinálta. Ha el is kapja inditózásnál csak puhog a kipufogó. Tci kilehet mérni valahogy? Ha a gyertyát hozzányomom a fémhez nem ad szikrát az elektróda között. Viszont ha megemelem a gyertyát a fémtől akkor áthúz a szikra