.
, átnéztem a vezénylésem és két hétvége eshet szóba, vagyis az egyiken a "KéK túra" lesz aug. 29-én, tehát maradt a 15-16.-i szombat-vasárnap.
) de az kibírható mert kb max 200km-ert megyünk be a határon és Bánffyhunyad környékét járjuk be. Az útvonalszervezést Peti vállalta mert ő ismerős ott.
A dolog árnyoldala, hogy ezek 30 ezer körül járnak együtt...
Ez a legdrágább kopó alkatrész a motoron a gumikon kívül
Sajnos!
). A lámpa helyére esetleg nem lenne jó egy gs, er5 -ös vagy más kereklámpás motor lámpája?
Az oldal idommal kapcsolatosan nekem volt problémám, szerencsére csak az udvaron történt a baleset, a szerelő lábára volt felállítva és vizes volt a talaj vagy mi... és felborult a moci, szerencsétlenségemre a járda közel volt és úgy dőlt hogy az oldalidomot benyomta. Majdnem végighasadt... (meg a szivem is)
Nos én házilag oldottam meg az egészet, keresztapumnak volt üvegszálas gitt,lecsiszoltam hogyan csak lehetett az idomot majd flexel belevágtam pár sáncot a hasadással merőlegesen, az elejére is és a hátára is. Jól elegyengettem rajta a gittet elől is meg hátul is. elég vastagon kentem majd mikor megkötött rendesen simára csiszoltam. Majd jöhetek rá a festékrétegek. Nagyon jól áll, észre sem lehet venni hogy mi történt. De ha szét van szakadva az egész idom darabokra akkor nem ér ez a módszer semmit.
És ez a fajta ragasztás is sportmotorra már nem volt valami eredményes mert kemények a lengés csillapítok és nálunkfele a rossz utak addig rázták hogy csak el hasadt egy idő után.(példa rá egy CBR 600)
De nekem egészen jól bevált...
Kitartást a motorhoz...
ÜDV: Endi