Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.ZXR 750 L hátsó lengéscsillapítót újítanék fel,tud valaki infót,mennyi olaj kell bele,és mekkora nyomás kell bele?
Gondolom ez ilyenkor már menthetetlen? A körmöm simán beleakadt. Első villa.
Ugyan itt első villaszár kerestetik... 🙂
Sziasztok.Elakadtam a hibakeresésben segitsetek ötletelni.ZXR750L az alany,1-4es henger random módon leáll.Abból következtetek az 1-4es hengerre mert innen kap áramot vagy jelet a fordszám mérő ami ilyenkor nem működik és innen kap áramot az AC pumpa is.Új trafó,új gyertyakábel és pipa,új gyertya,új AC,új AC relé.
Nem nagyon, szerintem megtörik ellenben autósboltban valamelyik autóban lévő ilyen átmérőjű cső hajlata megegyezhet ezzel és talán olcsóbb mint az eredeti na meg van azonnal, én általában először ezt próbálom ki.
Sikeresen találtam egy lyukat a víz csövön. Ha veszek hajlítható csövet akkor ezt a könyököt ki cserélhetem avval? Tud ennyit hajlani az új cső?
Így is írtam elsőre, ha a pucolás nem jön be, akkor újra kell saruzni.
Akkor van melegedés, ha az áram átfolyását valami ellenállás akadályozza és ez az ellenállás elég kismértékű ahhoz, hogy az áram jelentős korlátozására ne legyen azért elégséges.

Egy normális halogén izzó 4.5-5 ampert kér. Ha az odafelé vezető úton a saru ellenállása mondjuk 0.5 ohm, ami nem korlátozza le az áramot számottevően, 10-12W hőt fog termelni a saru (0.5 ohmmal és 5A-rel számolva), ami azért 40-50 fokosra fel tudja melegíteni a csatlakozást. Ha ugyanarról a vezetékről eszik két izzó, az áram kétszeres - de a nevezett parazita ellenállás négyszeres melegedést produkál ( I x I x R a képlet, a teljesítmény-veszteség az árammal négyzetesen nő).

A saruk lehetnek tiszták, de elképzelhető, hogy az a szakasz, ahol a huzalra van sajtolva, ott van az átmeneti ellenállás a rézhuzal felületén. Egy jól kontaktoló műanyag foglalat sem olvad meg a 60W-os izzótól, de ha korrodált a saru... Na, szal ez lesz ott a ludas. Összedugás előtt szilikonos zsírral kend meg a sarukat, a vezetéket a saruba sajtolás után ha tudod, forraszd is bele. Ezzel minimalizálod a teljesítmény-veszteséget és a kontakthibák lehetőségét.
Kiszedtem a műanyag házból és úgy dugtam össze a csúszó sarukat de úgy is melegszik. Arany sárgára csiszoltam mind a két felét, nem is volt annyira koszos. Ha a vezetéket érintem oda az aksihoz akkor a vezeték nem melegszik fel szóval a zárlatot teljes mértékben kilöttem. Lehet alul méretezték a sarukat? Vagy a 45 wattra méretezték ez meg 55 wattos H4 es halogén izzó és az nem tetszik neki? Amit küldtél az is halogén izzó csak 45 wattos. Nem hinném hogy az a 10 watt annyit befolyásolna benne. 2x10watt... Lehet ki kell cserélnem a sarukat vagy kompletten az egész csatit? Érdekes jelenség...
ilyen

https://www.cmsnl.com/kawasaki...

ott kicsit dolgozni kene a csatin. ha melegszik, nem vezet kellokepp, ki kene pucolni alaposan, esetleg a ujra saruzni a csatlakozo mindket oldalat
Köszönöm a segítséget, úgy tűnik össze állt motorikusan a gép. De jönnek sorra a hibák feltárása sajnos... (fél évvel ezelőtt hoztam el a szerelőtől és fél millát hagytam ott...)
Következő kérdésem az első lámpáról fog szólni :)
Rá van írva hogy az USA modelre 12v 45/45w izzó kell bele. Az pontosan milyen? A sima H4 es halogén izzó majdnem jó bele csak a két alsó lábát vissza kell hajtanom mert csak úgy passzol bele a búrába. Erre valakinek valami ötlet? Furcsálom, mert eddig H4 volt benne és megolvadt a foglalat, most kicseréltem porcelánra. Most az a nagyobbik bajom, hogy melegedik a műszerfal alatt lévő csati ami a lámpához megy.
En inkabb 2.5-re tennem.
- kopott is
- etanolos is
- meg is van babralva a gazcsere

Ha gyarival egyezo tuszelepeket tettel bele, akkor mindenkepp 13 kornyekere allitsd. Ha szemmel lathatoan turpissag van es az utangyartott tu mas hosszusagu, akkor feltetlenul ellenorizd atlatszo csovel a szintet.
A szerviz manuálban 13+-2mm van megadva. Kicseréltem a tűszelepeket és a fészkeket is, akkor is érdemes a gyári értéket megadni? A másik kérdésem, ha nyitott a kipufogó és sport légszűrő van benne akkor merre állítsam a pilot csavart? A gyári érték 1 és 3/4. Ha mind a négyet pontosan kettőre kitekerem az elég lehet?
A karbit meg olyan szögben tartsd, hogy az úszó már hozzáérjen a tűszelep rugós tüskéjéhez, de azt ne nyomja be, csak támaszkodjon neki. Sok esetben ehhez a karbit döntött pozícióban kell mérni.
Tolómérőkön van mélységmérő pálca, ami az aljából jön ki.
Az ráteszed a karbi peremére, ahol az úszóház ülne (tömítés nélkül), a tolőmérő alját meg az úszó tetejével egy szintre illeszted. A cájger meg mutatja, mennyi az annyi.
Hogyan kell mérni a tolómérővel? nem látom erről a képről, hogy pontosan mit mér vele.
17 mm
A négy úszó háromféle magasságban zár.
Ránézésre...
Haaaaat ez elég sz@rul néz ki...
Ezeket nagy pontossággal tolomerovel szokták beállítani.
Azokat a csöveket a porlasztó tetején vissza kell vezetni a legszurohazba.
Külön kell, mert ilyenkor az is kiderülhet, hogy a gyertyakabael oxidalodott es nem adja át a feszultseget.
Ha van mérhető ellenállás, akkor elvileg jó.
Mikor és hogyan kezdődött a hiba?
Emelisszios holmi meg benne van?
A karburátor tetején lévő csöveket nem szabad lezárni, mert azokon távozik a levegő a beáramló benzin előtt.
Karburátor szét-ossze már megvolt?
Benzinszint ellenőrzés...
Pipatol a trafoig a vezetéken mérjék egy ellen állást ? Ennek közel azonosak kellene lennie ? Szikra amúgy van azt megnéztem és a gyertya forgatás is megvolt már de a hiba nem változott.
Gyertyapipat is ki kell mérni mert ezek a zsivány ok abba is tettek ellenallast
Jeladó tekercs ellenállás mérés, csatlakozó ellenőrzés.
Trafó ellenállás mérés csatlakozó.
Gyertyapipa leteker a kabelrol, ellenállás mérés.
Gyertyát megcserelni, lehet hogy az a szar.
Gyújtás doboz csatlakozó ellenőrzés.
Lehet hogy szikra probléma.
Alaposan meg kell minden csatlakozót nézni.
Gyertyapipa is lehet hogy szar
szinkron, fals levego vagy egyeb okbol szegeny keverek