Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szisztok!

Sikerült vennem egy 2016-os ktm xcw 300at.
Olyat produkál a motor hogy:
- pöccre indul , hidegen-melegen
- üresben terhelés nélkül szépen leforog, jó hangja van …
Viszont terhelésnél egy bizonyos fordulat felett, vagy hirtelen teli gázra befullad a motor. Ha ott tartom a gázt akkor fenn marad ez az állapot , de néha bele durrog(megindul), aztán újra fullad.
Karbit átnéztük. Gyertyát cseréltünk. Arra jutottunk hogy valami gyújtás hibája lehet a masinának. Találkozott esetleg valaki ilyennel?
Sziasztok! Segítség kellene!! Vettem egy KTM SX 125 őt!! 1994;est jól át kurtak mindegy!! Kellene nekem alkatresz
Sziasztok! Sxf 350 2011-el kapcsolatos kérdésem lenne. Az ülés alatt található fehér színű csatlakozó ami le van “dugózva” mi célt szolgál? A dugóban ahogy néztem csak egy kis ellenállás van beleforrasztva, de nekem az el van szakadva.
500000FT
300000FT
Sziasztok, Van egy 2007es exc 250es mocim, olyan gondom vam hogy üzem melegen is szivatoval indul valamikor, Tud valaki segíteni karbi beállítás téren? Vagy valami leírás stb, köszi
Szia! Ez a kipufogó nincs még meg véletlenül?
1:40 és 1:60 közöttit ajánl a gépkönyv
Én 1:60ba keverem neki, szintén Repsol olajat
Én a 2001-es 200-ba 1:50-est rakok,azt hiszem ez a gyári ajánlás....olajból meg repsol full szintetikus off-road...el van vele 🤗
2007-es exc 250 esetén mi a normális keverési arány? Vagy ki milyen arányban keveri a benzint?
ha esetleg érdekel valakit egy átlagos állapotú 2014es exc200 az írjon, felhagytunk a terepes életvitellel
Két fiam menetkészen,mentek a kőhegyre csapatni.
Döglök a fórum nagyon
Na hát vettem mocit, végül az ismerősöm KTM EXC 250 2T lett a vétel, blokk fel ujitva, szépen megy, Szóval 2T világ új de iszonyat erős
Mondjuk ebben lehet némi szerepe annak is, hogy a japók gyakorlatilag leálltak az endurok gyártásával, a többi európaihoz meg vagy beszerezhetőek az alkatrészek vagy nem, így aztán nem is annyira veszik őket 😐️
Nem tudom, nem értek hozzá, de azt látom, hogy az ilyen felhasználású motoroknál 100ból 90ktm 10meg az összes többi márka.
Nem érzed-érted az iróniát 😃
Szerinted konkrétam mivel jobb a keine 1000 meter egy tetszőleges japán motornál? Megtanulsz rajta szerelni, vagy leszenek motorszerelő barátaid.
krossz-krossz nem jó velük endurózni. A vélemény szabad, ha nem tetszik nem olvasod.
Remélem be válik nekem ha ilyen motort veszek de a végső vétel lenne csak az SXF amúgy, Exc a cél vagy WR
Hát én anno a TT600-at imádtam és bárhol el mentem fele, Ha lenne neten egy szép gyári allpotu meg is venném.
akkor vegyél egy 90es évekbeli xt600ast aztán arra nem kell sokat költeni, 2-3 évente olajcsere kb 6000ft

amúgy nem hinném hogy sok eltérés lenne fenntartási költségben bármilyen típusoknál
"Hobby szinten" Szinte nem is kell rá költeni, jó lesz az endurózni is!