Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a tanácsot!Majd megírom mi is történt.
igen akár az is lehet bár a hibából itélve szimering, inditsd be tartsad kis fordulaton és fújd meg fék tisztitóval a csonkot ha fel pörög ott a baj
Ok.Köszönöm a tanácsot.Én a szívócsonkra gondoltam,meg van repedezve,talán az még a gyári lehet.esetleg az okozhat ilyen problémát?
Cseréld ki a gyújtás oldali fötengely szimeringet az YZ érzékeny rá ha az nem valahol falsol
Sziasztok.Most vettem egy2001 es YZ 250est.Az a probléma hogy nincs szabályos alapjárat.Egyszer fullad,egyszer felpörög.Tud valaki segíteni??mit kellene állítani.
Sziasztok!

Kymco Grand Dink 250 bontott alkatrészei eladók!
Idomok (500 - 4000 HUF), ülés, kapaszkodó háttámlával, irányjelzők, lámpák, stb...
Árakról, képekről érdeklődés e-mailen! Cím az adatlapomon.
Köszönöm, hogy elolvastátok!
http://olx.hu/hirdetes/malaguti-madison-s250-auto-csere-ID3ckEl.html
Tényleg nem pörög a fórum... Pedig jó lenne, hátha valaki érdekelne feleségemnek vásárolt, de túl nagynak és nehéznek bizonyult Kymco Grand Dink 250 robogója:
Kymco Grand Dink 250
nem egy túlpörgött fórum :D esetleg 250 enduro-s?
Sziasztok ! Honda CBR 250RR műszerfalat keresek ! E-mail kufu84@yahoo.com
Sziasztok!

Feleségemnek vettük, de neki túl nagy mind méretét, mind súlyát tekintve. Ezért ha valakinek kell, akkor eladnánk:
Kymco Grand Dink 250
Vagy Hyosung GT650R
Van belőlük gyárilag 25Kw-os is.
De ha kiveszed belőle a gyári folytást akkor 80paci körül van.
90fokos V2es blokk, elég jó paripa és szép a hangja is, meg maga a motor is.
Vannak kissebb hibái, de nem vészes.
Gyenge első fékek (ami orvosolható)
Bksira panaszkodtak még.
Valamint a sűrű szervízciklusra.
De ár érték arányban ebben a kategóriábban a legelérhetőbb.
Suzuki Freewind. (Például)
650es, 35kw gyárilag(A2vel vezethető), erős megbízható
(Suzuki Dr, továbbfejlesztett blokk van benne)
Alkatrészt talász hozzá, és nem is elérhetetlen.
Kényelmes, 2személynek is nem rohad le a derekad 200km után, amit majd csak akkor fogsz értékelni ha előtte megtapasztalod.
Lehet nem hiszel nekem, de azt a 20Le paripát kb fél év alatt ki fogod nőni a teljesítménye miatt, mait aztán még kb 1évig árulsz majd jóval ár alatt, miretalálsz rá egy madarat.
Közbe meg bukod az értéke egy részét.
Csak józan paraszti ész:. 20Le vgy 45Le(Kb)
Melyik a praktikusabb?
Gondolom meg vagy érte most őrülve, de csak azt tudom javasolni, hogy ha tudod akkor probálj ki lehetőleg kb egymás után egy 250est, meg egy 400-600as egyhengerest is.
A Suzuki XF is olyan teljesítményű.
Hidd el oda fogsz bálázni az ülésre akkora különbség van a kettő teljesítménye között.
110-130közt van az utazója, 4-5L között simán el lehet hajtani, és bármilyen helyzetből kényelmesen megbízhatóan tudsz előzni, és kigyorsítani 2személlyel is, mig a 20Le fostalicskák még 1is észrevehetően lassulnak egy nagyobb szenbeszélben, vagy egy kicsit komolyabb dombnál...
Vicckategóri, lányoknak meg papáknak való a helybetopi szerintem.
Az otthoni Honda Rotakapa 6.5Lovas, ezekmeg 20. XDDD
A hangjáról nem is beszélve. XDDD
Szerintem ne legyél annyira megszállott, kicsit gondold végig.
És nem csak én írtam hogy gyengék.
Pedig még csak 2en válaszoltunk...
Na de te tudod Batya. 8)
Sok sikert.
már miért lenne lehetetlen? Csak pénz kérdése. Én a 250-es fzr-t sokat hajtottam, bírta, csak nem szart kell venni. A 250-es az tényleg annyi, hogy elmotorozgatsz, de semmi több, bár ha kanyargós vidéken laksz, akkor ott elleszel vele. Én az YBR250-est venném, a honda helyett, sokkal fellnőttesebb. Vagy egy hyosung 250 V2-t, akár sport akár naked. Vaaaagy lőnék mobile.de-n egy 250kw-os (gondolom jogsi miatt akarsz kicsit) cb500, gs500, er500 valamit!
Sziasztok!

valaki tudna segíteni nekem. Egy vízhűtéses 250ccm3 wexxtor zonhgsen quadról lenne szó. Ma beinditottam mentem pár kört aztán valami kattogó csörgő hangot ad ki. Mint ha a szelepektől jönne. Szerintetek mi lehet vele a gond?mitől van csörgő hangja? De ettől Függetlenül könnyen indul es teljesítménye se változott. Válaszotokat előre is köszönöm!
Szia.

Ha 250es négyüteműt akarsz venni, akkor bizony nem kell nagy erőgépre számítanod.
Az igaz hogy szép motorok, de lomhák, és véleményem szerint gyengék is.
Nekem is A2es jogsim van, és nagyon sokat dilemmáztam.
Az a kérdés, hogy milyen szempontok szerint keresgélsz...?
Én kipróbálgattam ezt azt, de szerintem 4t nakedot pl 400-600cc alatt olyan ne vegyen aki szeretné hogy egy kicsit is fürgébb harapósabb paripája legyen.
Persze egy simson után biztos széles a mosoly a 250 4t-n is, de amikor röhögve otthagy a lámpánál vagy út közben még szar állapotú 125-ös is, hát nem tudom ki hogy van vele de én tuti belerúgnám az elsö árokba.
Én 250 2t-t vettem, Crossendurot, Suzuki RMX-et.
Nem mai gyerek 93-as de már teljesen szétszedtem, és újgrafújtam, meg kicseréltem rajta mindent ami megkívánta.
Az enyém gyárilag csak 42lovas, de egy karbi +rezonátor cserével közel 60le is kihozható a paripából.
Egy SM-szettel pedig biztonságosan túrázgathatsz, döntögetheted is a gépet, és a motosáz élményeegész más mint egy 250 4t esetében.
Egy 400as Drz-t simán leszopatok, és széles mosolyal továbbálok.
Haveromnak pl egy 600as Transalp-ta van. 4t Vblok.
Nagyon szuper, igazi túragép.
180kg és 50le, az enyém pedig 110kg és 42le.
1, 2, 3-ba simán kerékre áll egy komolyabb gázadásra.
Bár áttétel függő is, de semmivel sem fürgébb mint a 2t-m, sőt...
100kezelhetőbb is egy kissebb könnyebb gép.
Egyedül a fogyasztása az ami több egy kicsit, de ez is használattól függ.
5.5 - 6L-el el lehet hajtani az enyémet, de a 10et is simán meg lehet vele etetni.
Én csak azt tudom neked ajánlani, amit nekem is ajánlottak.
Minél többet próbálj ki lehetőség szerint, és akkor talán könnyebben tudsz majd dönteni.
Azt elfelejtettem, hogy naked - túra érdekel, mindenképp.
Sziasztok!

250-es motort szeretnék venni, lehetőleg 400.000 forintig (100-at szánok felszerelésre). Mit tudtok ajánlani? Amiket néztem, az YBR 250, CBF 250 illetve lentebb elmített Bandit 250. Első kettő drága és viszonylag gyenge, utóbbihoz úgy hallottam lehetetlen alkatrészt találni, illetve majdnem velem egyidősek :)
Sziasztok srácok!
Tudnátok segíteni? Van egy 250-es 4T enduro, Honda CRF 250 X eszt szeretném elcserélni az én "kis" Huskymra ami szintén 250-es viszint 2T, ami nekem igen csak sok. Szerintetek érdemes lenne? Tudnátok pár infót mondani erről a motor típusról, mert annyira nem vagyok otthon a 4T motorknál.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv: AmBrUs7
Ém 176cm vagyok és kényelmes volt!
Szerintem Neked már a sisakra fogja nyomni a plexi a menetszelet!
Nekem is a sisak tetejére nyomta!
Köszi az infót!
A ZZR méretre is jó kezdőmotor? Úgy értem, hogy a 180 Centimmel elférhetek rajta kényelmesen?
Bontó, illetve itt az oldalon is szoktak hirdetni bontott alkatrészeket!
Ajánlanám a Kawasaki ZZ-R-t (250) megbízható konstrukció tartósabb mint a sor 4-es társai akár új alkatrészt is tudsz hozzá rendelni hiába belpiacos és nem is túl drága! Persze van bontott is!
Nekem ilyen volt és meg voltam vele elégedve tanuló motornak meg tökéletes!
Sziasztok!
Most, hogy meglett az A korlátozott jogsim szeretném megvenni első nagy motoromat. Sajnos nem vagyok politikus gyerek, szóval eléggé korlátozott a rá szánható keret. Valamilyen belpiacos gépre gondoltam. A kérdésem az lenne, hogy van olyan hely, ahol alkatrészt reális áron lehet hozzájuk beszerezni?
Előre is köszi a választ!
Üdv.
még meggondolom ... egyrészt nincs meg a teljes összeg, másrészt zavar hogy '92-es ... irányár e-mailben? (cudar001@citromail.hu)