Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, kedves csoporttagok!
Érdekelne, hogy ez így ilyen állapotban mennyit érne? Esetleg érdekelne-e valakit?
Szia! érdekelne! 06 20 515 6012
Szép napot.Valakit érdekelne 3 sebességes kormányváltós kreidker blokk?
Gondoltam, nem hagyom, hogy lehaljon a fórum, ezért megmutatom a legutolsó munkámat.
Üdv
Valakinek ha kéne
Teljesen újak
Egyben 10000ft
06304906559
Már nincs Puch-om egy 1920-as JAP amit életre kéne kelteni, de elment a kedvem a veteránoktól. A Skoda is lassan halad.
:) elvétve...
Valaki olvassa még ezt?
Üdvözletem!
Puch M50 Crosshoz keresek króm sárvédőket, hengerfejet, első lánckerék deknit.
Kawasaki ke125 project érdekel valakit? Félig felújítva piaci ár negyedéért vihető.
Egy E21 et újítgatok fel. Az nem megy hamar mert porrá van rohadva. Elfogytak az ilyen motorok meg úgy amúgy az érdeklődés is irántuk az utóbbi években. Remélem jól vagytok mind.
Szia Rick, kevesen maradtunk. Nálam most a Hercules Ultra és Sprint project megy, a Veterán újságban lement egy cikk a Dkw 159-ről. Már bánom, hogy a Ktm-et nem hoztam el tőled, igaz akkor volt 4db, ma csak egy. Milyen autóért szálltál ki a mocikból?
Nem halt meg még a fórum ittvagyunk. Sok idő eltelt a régiektől kérdezném hogy vagytok?
Jómagam inkább autózom mostanában motorozni ritkán szoktam egy lódarazsas eset óta.
Szia keresel meg nekem volt de most nem emlékszem hogy gs vagy s4 hengerszett volt de majd ra nézek
Szia Gyuri, ne bánkódj, mert mindig kerül elő valami, csak több türelem kell hozzá. Tőlem is elvitték a Cobrát, - amit nem is hirdettem, szóval értem a szitut. A döbbenet inkább az, hogy a Ktm-ek, amit gombért lehetett venni 5 éve, ugyancsak drágák lettek. A fórum is azért halt be, mert a régiektől minden gépet ,,kiénekeltek"
Sziasztok!
Puch S4 250 ccm (1938)-hez keresek hengert.
Tudtok légyszives segiteni!?
Köszönom!
Zsolo
már sok helyen ingyenes a wifi megnézi a kinti jó veterán árát és annyit akar a saját hiányos rossz motorjáért. Autóknál még rosszabb a helyzet ismerős pár napja adta el a 123ci mercit még el se vitték, az új tulaj már eladta drágábban.
Az rendben, hogy felment a veteránok ára legalább annyi százalékkal, mint a zöldségesé, de az azért rossz vicc, hagy hulladék vasnak sem jó Puchokért meg hasonlókért annyit kérnek Magyarországon, amennyiért Ausztiában egy működőt kapok. Arról már nem is szólva, hogy bontott cuccokért a kinti eredeti új alkatrész árát kérik!!!
A legtöbb veteránnak felment az ára, sajnos amit árulok (Gl1000) az nem keresett.
Sajnos úgy látom, hogy ez a fórum lassacskán végleg kiszenved. Kár érte, mert sok jó arc fordult meg itt.
Szeretném tudatni, hogy beújítottam két darab Garelli Sahelt. Az egyik szinte hibátlan, a másik darabokban van. A Puch Cobrát kiénekelte a számból egy osztrák fanatikus, és kénytelen voltam az osztrák motorokról olaszra váltani. Észvesztőnek találom, hogy rom Puchokat a kinti ár felett, sokszor többszörös áron akarnak eladni itthon. Némi realitásérzet (főleg recesszió idején) azért nem ártana, bár ez kis hazánk fiaira sosem volt jellemző. Mi mindig mertünk nagyot álmodni, még biztatás nélkül is
Vegyél egy Puch Cobrát, vagy Zündapp Ks 50-et. Biztosan elégedett leszel...
Sziasztok!Mennyire macerás életben tartani egy váltós osztrák motort?Napi használatta kéne, minél erősebb.Gyújtása nem baj ha elektronikus már.Alkatrész honnan szerezhető be?
Mit ajánlotok?
mit ér most a ks80?