Esetleg mèricskeltel is, vagy csak alkatreszet cserelgettel? Tul sok mindent nem kell, de mondjuk egy két helyen megmérni az ellenállást, testelest, kontaktot.
Ha valahol áthuz a szigeteles, pl mint irtam a gyujtókábel átvezetesnel a motoröntvénynél, akkor ott fog a szikra ugrani, nem a gyertyanal.
Be van már szerelve a blokk a vazba, vagy csak a "satupadon" teszteled? Be van kötve az a 3 vezetek az alaplapon a kábelkolbáccsal ( talan test, töltötekercs, világitotekercs?)?
Van esetleg egy két jó éles fényképed ?
Néha érdemes egy sötét helysegben tesztelni, mert akkor latszik, hogyha valahol szigetelési probléma van a nagyfeszülségi korben, mashol ugrik át a szikra...
Nem tudom mennyi gondot forditottal a kontakt feluletek tisztasagara. Eleve alacsony teljesitmenyu a gyujtas, a lendkerek magnesei a hosszu évek alatt sokat veszitenek a magnessesegukbol, a szigetelések áthuznak, a kontakt feluletek meg eloxidalodnak...ritkan látni restauralaskor, hogy tul sokat bibelodnenek azzal az ugyan keves elektronikaval...inkabb a mechanikai alkatreszet, meg a csillogas van a fokuszban...
Szia István. Az a helyzet, mikor összeraktam el indult. szépen ketyegett. mikor elfogyott a benzin, meg ált, és utána már nem indult. megnéztem a gyertyát, és már nem volt szikra. amit le írtál azt majdnem mindent meg csináltam. sőt lendkereket is cseréltem
Fötengely nem lòg? Kiemeli a megszakitót. Megfelelö a hèzag a megszakitònàl?
A blokk àtvezetèsnèl az müanyag nincs megrepedve, ès esetleg ott hùz àt nem gyertyànàl?
Az àtvezetö rugòs csapja èrintkezik rendesen a tekercs kivezetèsèvel?
Probàltad masik gyujtògyertyàval, kàbellel, gyertyapipàval?
Sziasztok! segítsetek nekem légy szíves. van egy P5-ös Pannónia blokkom, amin sajnos nincs szikra. Több blokkot összeraktam már, de ez most kifogott rajtam. Valami ötlet? előre is köszönöm szépen a segítséget!
Sziasztok. segítségeteket szeretném kérni. Van egy T5-ös blokkom amin sajnos nincs szikra. cseréltem gyújtótekercset, és lendkereket de sajnos így sincs. várom a meg oldásokat Köszöm!
Sziasztok, van egy T1-em, vintage, 1963-as. Szerintem mindene ugyanolyan mint a gyári.
Előjött egy hiba: a 2-es recseg.
Beveszi, nem dobja ki, de néha ugrik egyet, fémesen kattan, néha csattan. Csak 2-esben.
Van tapasztalatotok?
Köszi: Lóránd
a linkelt t5-ön p10 henger/hengerfej van
valószínű ezért van idióta helyen a duda...
de papírja van, rülhetsz és talán motorozható....
depis napjaimon ennyiért én odaadnám a sajátomat....
me, de én nem tenném
kell egy gumi szvócsonk a karbi elé, me egy másik doboz az ülés alá, meg abba egy légszűrő...
ennyi
minen beszerezhető, a gmi utángyrtott a többi börze....
inkbb valami veteran fórumon érdeklődj....
én 20 éve vettem inkább egy papíros T5-öt...és a felújított cuccaimat raktam a blokk és váz köré....
a sajátot nem tudtam a papírozni....
Sziasztok! Alvázszám, motorszám alapján hol tudom lekérdezni egy 90-es években forgalomból kivont pannónia előéletét, utolsó tulajdonosát. Esetleg tudnátok útmutatást adni, hogy hogyan lehet ismét forgalomba helyezni? A tulaj már nem él, a motor most megy át az örökösödési hercehurcán, de semmi papírja nincs már meg. Mennyi utánajárás, költség egy ilyen akció véghezvitele?
Sajnos nem, de igazatok van. Ez még gyújtó és világító-tekercses volt. Nem emlékszem rá! Kb 45-50 évre kellene visszaemlékeznem. Törlődött a memóriám, vagy a memória IC elveszett?!
Ha valahol áthuz a szigeteles, pl mint irtam a gyujtókábel átvezetesnel a motoröntvénynél, akkor ott fog a szikra ugrani, nem a gyertyanal.
Be van már szerelve a blokk a vazba, vagy csak a "satupadon" teszteled? Be van kötve az a 3 vezetek az alaplapon a kábelkolbáccsal ( talan test, töltötekercs, világitotekercs?)?
Van esetleg egy két jó éles fényképed ?
Néha érdemes egy sötét helysegben tesztelni, mert akkor latszik, hogyha valahol szigetelési probléma van a nagyfeszülségi korben, mashol ugrik át a szikra...
Nem tudom mennyi gondot forditottal a kontakt feluletek tisztasagara. Eleve alacsony teljesitmenyu a gyujtas, a lendkerek magnesei a hosszu évek alatt sokat veszitenek a magnessesegukbol, a szigetelések áthuznak, a kontakt feluletek meg eloxidalodnak...ritkan látni restauralaskor, hogy tul sokat bibelodnenek azzal az ugyan keves elektronikaval...inkabb a mechanikai alkatreszet, meg a csillogas van a fokuszban...