Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Garacia ugyben nem tudok nyilatkozni sajnos. A tobbiben egyetertek.
Én is erre gondolok. Ez annyira nem akad el, inkább "felúszik".
Még mellé gondolok a blokk két oldalára dekli védőt.
https://puig.tv/en/tuning-moto...
Konkrétan ezt, vagy a "british racing" -et.
Aztán szerintem ok is lenne. Ha ez nem ved ott már nagyobb bajok lennének amiket jobb elkerülni.
Legalábbis most erre a ket védelemre gondolok.
Csak még azon filozom, hogy elvileg elveszti ezektől a garanciát a motor. Amit meg nem szeretnék.
A bukogomba egy ponton kapaszkodik fel, altalaban egy menetes huvely van a vazon valahol a szamara. Ha nem parlokos eldolesrol van szo, hanem borulsz, csuszik a motor es a gomba felakad valamiben, akkor benne van a pakliban, hogy csinal olyat.

Ez ellenben ket ponton kapaszkodik, egy laposvas koti oket ossze, amin van egy muanyag koptato. A 40-50 mm atmeroju gombahoz kepest jobban eloszlik az ero, nagyobb feluleten tamaszkodik le az aszfalton, a laposvas deformalodik es a koptato torik, ha baj van.
Szemelyszerint ugy gondolom, hogy ez ellatna a feladatot es eselyesen kisebb kockazattal, mint a sima gomba.
Köszi a választ!
Nagy sebességnél nem is gondolom, hogy véd. Itt inkább a pilota számít.
Hanem egy egy eldőlésnél esetleg. Viszont van aki szerint a bukógomba nagyobb bajt tud okozni mit segíteni. Ol elhúzza a vázat ilyesmi. Ezért kerdezem.
A semminél minden jobb. Adott sebesség feletti ütközés esetén meg sem ez, sem a 120 ezres gyári nem véd meg, szóval nem túl releváns, ki mit gondol. Ha tetszik, vedd meg.
https://www.motea.com/hu/utobe...

Erről a motor védőről mi a véleményetek? Kiálló bukó gombákat nem szeretnék. Ez hasonlít a gyárira. De a gyári 4x ennyibe kerül.
Köszönöm a gyors választ! Akkor megrendlem az alkazrészeket !
Pl. ez.
Német cég, nem kamu. Én 3 hete vettem csomagtartót, kollégának cirka hat héttel ezelőtt vettünk táskát.
A termékleírást figyelmesen kell olvasni, mert sokszor írnak olyat univerzális motyóra, hogy X vagy Y típushoz is jó, de a leírásban a képek alatt ott van az is, hogy csak példa volt a fentebb említett modell, barkácsolással jár a felszerelés.

Ezesetben viszont típusspecifikus a szajré, aggodalomra semmi ok.
Sziasztok!
Valaki ismeri motea.com-ot?
Kamu oldal vagy lehet onnan rendelni? Van valakinek tapasztalata?
https://www.motea.com/hu/kawas...
Sziasztok!
Keresek Yamaha YZ 125 gyújtótekercset és CDI-t, estleg alternatívát.
Sziasztok !
Honda FMX 650-hez keresek ülés mögötti,és baloldali ülés alatti idomot.Ha esetleg valaki tud kérem jelezze.
Sziasztok!

Valaki bont most CB500-at?
Szia, 2000-es van
Sziasztok!

2005-ös YZF-R6-hoz keresek hiánytalan gyári szerszámkészletet és gyári üléspúpot!
GSX 1.4 2003-hoz műszerfalat keresek!!!!

Pink motorkerékpár szerviz, Szerviz tulajdonos
Sziasztok! 99-es Yamaha R1-hez keresek papírozható vázat!
Honda XL500R PD02 (nem RFVC, tojásblokkos) blokkot keresek..
Sziasztok.
Honda VFR 1200 F-hez keresek gyári felső villahidat és kormány markolatokat.
Köszönöm.
Sziasztok! Keresek a képen látható felnihez való hátsó féktárcsát. Adatai: Belső átmérő 110mm, külső átmérő 240mm, osztókör 125mm, 6 csavaros
Sajnos a felniről ezen kívül nem tudok mást, sm szettként kaptam a motorhoz.
Sziasztok!
Valamikor régen volt itt egy srác aki doboztartó konzolokat készített nem találom a számát.
Vagy esetleg ha valaki tud ilyen embert aki le tud gyártani azt megköszönném.
Erre lenne szükségem
Köszi
Sziasztok! 🙂 K2 1000-re keresek kipufogótartót! Nem olyat, mint a gyári ami a lábtartóval együtt van hanem valami lézer vágott vagy egyedi akár karbonmintás megoldás is érdekel! Utast nem viszek (mert nincs kit), a másik oldalt leszedtem, púpot visszaraktam... csak így kicsit idétlen! Előre is köszönöm a segítséget! Akinek van az kérem képpel és árral üzenetben vagy hozzászólásban keressen meg! Köszönöm! 🙂
A hat görgős megfejtés tajvani gyártmány, egy Ideal Engine Parts nevű cég munkája, akik több modellhez gyártanak erősített szabadonfutót. Én onnan szereztem róla tudomást, hogy dél-kelet ázsiai szerelőkkel, motorépítőkkel hozott össze a sors közösségi oldalakon, azokban az országokban erősen dívik a levetett japán belpiacos, konténeres motor. A közepes Virago-ban ugyanaz a három görgős dolog van.
Jók a tapasztalatok, mind a nagy Drag Starhoz gyártott, mind a hat görgős XV/VMX kosár népszerű alkatrész. Anno a saját Drag Staromba is ilyen Ideal-féle szabadonfutó ment.

Lehet találni közvetlen tajvani eladótól is, de én inkább a jenkiktől szoktam rendelni ilyesmit, mert jobb a csomag nyomkövetésük, árban meg kb. ugyanott van. Az olaszok ceruzája szerintem kissé túl vastagon fog.

https://www.ebay.com/itm/12506...
Tavaly itt volt egy "eset"...végigkisérheted:
https://www.sportmotor.hu/foru...
Blackiex elég komoly ismeretekkel rendelkezik ezen a téren..
Továbbá javaslom szétnézni külföldi forumokon, hogy csak javítgatják, vagy vannak elöremutató megoldások is...

Amúgy az én tapasztalatom az, hogy sok esetben a lelazuló 3 csavar miatt fekszik ki a szabadonfutó, de nálam volt olyan is, hogy a görgöket nyomó rugók perselyei fogytak el...Gondolom ilyenkor a rugó menete bejut a görgö, meg a futófelületek közé, és excentirkusan megfesziti a szabadonfutó öntvényét, ami aztán elreped-eltörik.

Számomra az a következtetés, hogy érdemes idönként megbontani a motort, és leellenörizni, hogy a csavarok nem lazultak fel, szépen dolgozik-e...Sanjos a motor kopása miatt idövel nö a vibráció, nagyobbok lesznek a lógások, a kidekázot-preciz alkatrészek ilyenkor kezdenek el pusztulni...
Enyémnél nincs annyira rossz helyen, de ezt ígyis-úgyis szerelőre bíznám.
Viszont utángyártott blokkalkatrészekben eddig nem igazán gondolkodtam, de most már el tudnám képzelni éppenséggel..
Tapasztalatok esetleg?