Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm
Na, lehet kapás van.

"Yamaha Virago 535 - Alkatrészek eladók!
Kérdés esetén kérlek keress telefonon: 06209999636"
Redmotors, Szalánta. Egy kérdést megér.
Nem, várj, asszem ez az. M3, balmenet:
Ez Honda stilusunak tunik, az anyamenet van ebben, a muszerben meg az "apa". A Yamaha asszem olyan, hogy a tekero muanyag szaranak a vege nem kerek, hanem D profilu es egy kereszthornyu csavar tartja a muanyag tekerot a muszer tengelyen. Magyaran ennek a forditottja.
Igen, a gyertyakábelek alapján gondoltam, hogy eltérők. Egyénként az egyikből már kiműtöttem a kábelt, és cseréltem, mert gyanús volt, hátha azért tökéletlen az égés, de nem segített.
A tekerő valami pici menetesnek látszik, ez olyasmi, csak nem tudom a menet méretét. Persze a hirdetésben sincs megadva, de legalább fém a tengely.
https://www.ebay.com/itm/162889960763
Nem vennem be ra a ciant, de mintha tukorkepei lennenek egymasnak gyarilag, kulon cikkszamon is jonnek eltero hosszusagu gyertyakabellel, ami fixen bele van gyogyitva a trafoba.

A napi szamlalora fejbol nincs tippem, de valahol van valami jegyzetem arrol, hogy jon szet, mekkora a tengely es a csavar, hatha azzal egyszerubb lesz tekerot talalni. Azt tudom hatarozottan, hogy nem kaphato kulon a tekeroje, az egyik forumos kolleganak is epoxival meg valami csovel patkoltam meg
Akkor pedig biztos jól van, úgy áll, mint a te képeden. Csak azt hittem, a két trafó egyforma, így egyforma helyen kéne lenni a vezérlésnek, de rájöttem, hogy nem azonos a két trafó, azért lehet szimmetrikus a bekötés is.

Más: ilyen napiszámláló nullázót lehet szerezni valahonnan? (vagyis nem ilyet, hanem épet :)
Nyilván "eltérő" akart lenni az előzőben, nem '3ltérő'.
Pár releváns kép, hátha segít.
En is ugy emlekszem hogy 3ltero meretuek, az egyik keskenyebb. A azurke es a narancs saruja a kisebb, a piros-feherek egyforma 6.3mm-esek asszem
Helló!
A vezetékezést nézegetve feltünt, hogy a trafóknál a kialakításból adódóan nem feltétlenül mindegy a bekötés. (Tekintsünk el, hogy a képen össze van kötve a szürke és a piros-fehér)
Nekem mindkét verzióba be van kötve, melyik a helyes? Nem úgy tűnt, hogy eltérő méretű lenne a saru.
Sziasztok.
Xv500.
Célegyenesben vagyok, hogy OT-ra vigyem. Már csak egy eredeti kormány és kormánybefogó párra volna szukségem. Esetleg valakinek van eladó?
Túrom a netet de külföldről nagyon sok lenne a szállítással, itthon meg nem vagy csak nagyon leharcoltat találok. Elvileg jó az 535, 700, 1100- é is.
Köszönöm
Üdv! Tanácsot szeretnék kérni. Október vége felé leállítottam az 535-öst,teletankoltam hogy majd havonta egyszer be indítom. Kb kéthete benzin szagot érezek amikor a motor közelébe megyek. Ma megvizsgáltam hogy mi lehet a hiba. Azt tapasztaltam hogy az első kerékhez közelebb eső karburátor szívócsonkja körül erősen benzines. Újra tele tankoltam 100-as benzinnel és meglepődtem hogy 3-liter hiányzott belőle. Mi lehet a probléma és hogyan tudom orvosolni ? Előre is köszönöm a választ.
Motoros társadalmunk tükre 3. – Olcsó vagy drága szervizt válassz?

https://motocat.wordpress.com/...
Ezer köszönet, lehet, hogy így jó lesz. Majd hagyom merülni egy kicsit az akksit. Ugyan tavasszal vettem egy új akkut, ezúttal zárt rendszerűt ( előtte savas Varta volt ) ez most zselés, meglátjuk, hogyan muzsikál.... Meg megyek egy kört, ha nem havazik épp...
Stimm. Akkor ha bekötöd az új szabályozót, utána rámérsz az akksira - aztán elindítod a motort és újra rámérsz az akksira járó motornál. Ha minden frutti, akkor mondjuk indítás előtt 12.5V-ot látsz, járó motorral elvben 14V felettit kell mutasson. Ugyanakkor ha az akku kicsit merült, előfordulhat, hogy járó motorral mondjuk eleinte 13.X V-ot mutat (mert azonnal nem tudja 100%-ra pumpálni értelemszerűen), de ha rajta hagyod a műszert, emelkedő feszültséget kell mutasson és emelt fordulatra a feszültségnek is emelkednie kell.
A régi, eredeti nem töltött. Az újjal még nem mentem, úgy hogy nem tudom. Ugye a régebbi motorjaimnál levettem járó motornál az akku sarut, és tudtam mérni, mennyit ad az akksira. Ez viszont ugye egyből megáll, mint az autók...
Na, akkor most meg lehet nyugodni, innentől a szabályozóra lehet koncentrálni.

A szabályozó, ami nem tölt az az "új" tourmax?
Mértem másik, pontosabb műszerrel.. alapjáratom 20 V AC, fordulaton 50 meg fölötte, egyforma mindhárom. Ellenállása mindháromnak is egyformán 0,6 Ohm. Testhez képest nincs ellenállás egyiknél sem. ( közben inhaláltam némi benzinfüstöt a műhelyben :) )
Nem kell üveghangig, természetesen. Finoman emeled a fordulatot úgy 3000-4000-ig.
Nagyon nem forgattam, mert még hideg volt a motor... Mérek még 1x... Váltót mértem , de megnézem másik műszerrel is...
Nem. Nem jo. 20V alapjaraton, 50V+ fordulaton. Ha valtofeszultseget mertel ket fazos kozott, akkor a mert ertekeid nagyon alacsonyak
Közben mértem, alapjáraton L1 L2 és L3 tekercseken egyformán 16 V feszültség jön ki, fordulaton emelkedik 20 V-ra.
Tehát az jó. Most még a kiszerelt fesszabályzó diódáit megmérem...
Így van. A fesszabályzó csatija 5 vezetéket tartalmaz. Piros és fekete a szabályozott kimenet. A másik 3 egyforma színű a 3 fázis.

#5917379 sz. komment, kb. két oldallal korábban.
A Lajosnak leírt mérést nem találtam, de gondolom a fesszabályzó előtti bejövő kábelen mérek a csatlakozónál? járó motornál...