Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A karbit minimum meg kell emelni.
Fuggolegesen, egymas felett az alabbi sorrendben "rakodnak" egymasra az alkatreszek:
- Hengerfej
- Szivocsonk
- Porlaszto
- legszuro osszekoto gumi
- legszurohaz (=vazgerinc)

Namost az utolso a listan az, ami a kerekkotoje a dolognak, ugyanis a vaz nem mocorog, nem tudok a fent leirt kupac tetejerol levenni.
A metodus valami olyasmi, hogy a legszuro osszekoto gumi bilincset el kell oldani, a gumi oszekotot fel kell nyomni a vazuregbe (ami nem egyszeru, ha kemeny a gumi) amig engedi.
Ezzel nyersz egy kis helyet a karbik felett. Ezutan a szivocsonkok bilincseit lazitod le, a karbit kibillented a szivocsonkbol es a legszuro osszekotonel nyert hezag adta elonyt itt tudod hasznositani - kiveszed az imbuszcsavarokat a szivocsonkokbol, a karbit megemeled, kiveszed, beteszed az ujat. Osszeszereles forditott sorrendben.
A merev gumi alkatreszeket holegfuvoval megmelegitve, kis olajozas / zsirozas segitsegevel esetenkent konnyebb manipulalni.
Sziasztok! Csak érdeklődni szeretnék, hogy egy 400-as Virago-n hogy a búbánatba lehet felimádkozni a szívócsonkokat? Leszedni nyilván le lehetett a fosra érett csonkot (eddig egyet szabadítottam ki, a másikra rá van gyógyulva a csavar), de az újat nem tudtam beforgatni a helyére. Jól sejtem, hogy a karbit is le kell venni a helyéről? Karbit én még nem szedtem le, igazából fogalmam sincsen, honnan kellene elindulni - gondolom a légszűrő ház felől? Van esetleg erre valami írott infó?
Köszönöm, ha megdobtok valamivel.
"Dunaföldvár V2 cukrászdánál (is) megállunk egy cigi pisztáciára. :D "
Mint a régi személyvonat..... minden oszlopnál.... 😂 😂
Lacikonyha, cukrászda, dohányzás, lángos, nyuggerpihenő....(40Km.) stb. ezek fontos dogok.. 😉 🙂
Ha hosszabbat megyek, vagy nem tudok leszállni, vagy ha sikerül, nem tudok visszaülni! 😂 😂
Csacsit kérdeztem, de nem igaz, a Bakonyt is elég jól lehoztuk. Blackiex földet is bevesszük hamar, csak előtte Dunaföldvár V2 cukrászdánál (is) megállunk egy cigi pisztáciára. :D
Volt már, hogy jött! 😉
De ezen a nyáron mi megyünk! Nem ússza meg! 😀
250 Km. 3 nap az út! 🤣 🤣 🤣 Csak oda....
Köszi a meghívást, de messze vagyok.🤔 Azt hiszem.😁 Meg még tesztelnem kell a megbízhatóságát is.😅 Első kemény 4 km-es utam után tolhattam haza.🤣 A fékeket meg akarom nézetni szerelővel, az elől már csak nem futnak el.😂 Nekem olyan mintha picit mindig surlódna, vagy fogalmam sincs mi a normális. A féktárcsa kicsit vállas. Szomszédom is mondta, hogy fura az első fék. Nem tudom, hogyan tudom a betéteket pl. megmérni. Amikor megvettem, azt mondták, fékfolyadék lett cserélve. Persze azt is mondták, hogy működik, pedig töltése se volt.🤣
Köszi szépen mindkettőtöknek a szép szavakat! 😊 A motor tényleg gyönyörű, még én se tudtam elrontani.😅 A másik képet csak azért tettem fel, mert az egyetlen vállalható kép kb. 5 éve.😂 Mivel az adatlapom hiányos, gondoltam legalább tudjatok kötni valakit a sok béna kérdéshez. 😅😘
Még kivárok😀 de egy kávé belefér😘
Eltaláltad, a legfaszább krúzolós társaság.
Lesz a repertoárban egy ilyen. Kiváncsi leszek hohy megy majd😆 viszem a két kölköt is 125-tel tájékozódási verseny vagy mi
Nem egy térdkoptatós társaság. 90-110 útviszonyoknak megfelelően, 100-150-200 km karikák, kaja itt, fagyi ott, múzeum amott, semmi vérre menő.
Na, tessenek már befejezni....
Az fasza lehet🤣
Gratula! Blackiex sensei pedig az univerzum egyik bölcse. Gandalfhoz tudnám hasonlítani, csak modernebb. ;)
Jössz velünk motorozni? Gyulus54 a túravezér, aki 250-es gépnek is kiváló tempót diktál. :)
Gyönyörűek vagytok mindketten! 🙂
Én sem szóltam hozzá, de nagy-nagy congrats a kitartásodhoz, leleményességedhez, a motor szeretetéhez,
és nem utolsó sorban Blackiex türelméhez, segítő készségéhez! 🙂
Igaz én egyszer sem segítettem, de dicsérni tudok. Nagyon jól néz ki! Ja a motor is😉
Blackiex! Köszi, köszi a sok segítséget!😘🥰 És köszi a többieknek is!😘 Biztos lesz még kérdésem.🤣 Tudom a kormányhínár tök ciki, de ki kell próbálnom.😂 A fiam azt mondta, miért nem vágom le? Mondom mert akkor minek tettem fel?🤣 Reméldm nem megyek az idegeitekre.😬 Remélem őszig már csak megyek vele, aztán folyt.köv. (polirozgatni mindent is...) Örülök, hogy vagytok!❤️
Rejtély megoldva, egyedül alátámasztva, megtartva mégse volt elég egyenes. Amikor el tudtam kapni a fiamat, hogy üljön rá akkor volt frankó.😂
Igen egyenesen. 😅 Hát ez 30 perc után magas volt,ha 2-3 óra után is. csak jéghidegen jó. Akkor leengedek belőle. Ugye?🤷az olajszűrőt kétszer is ellenőriztem, nem fordítva tettem be.
Az olajszintet egyenesen tartva ellenőrzöd, nem oldaltámaszra döntve, ugye?

Hidegen, járatás után 30 perccel (tehát miután az üzemszerűen elfoglalt helyéről lecsorgott vissza a motor aljába) a min és a max közt kell legyen.
Igen úgy áll ahogy a képen van, azóta is ellenőriztem. Amatőr kérdés: olajat, olajszűrőt cseréltem, Liqui moly. Feltöltés után megjárattam picit, majd a szint túl magas volt, leengedtem belőle. Pont max jelen volt. Tegnap ugye rendesen bemelegedett, stb. 3 órára rá már kézzel alig volt langyos néztem az olajszintet, és túl magas volt. Azt hittem le kell engednem belőle, vagy mdgint benzines, de nem volt benzin szaga. 😬 Reggel most megnéztem és megint pont maxon van. Ez a jéghideg állapot számít? 😅
Ha osszeallt, ahogy a kep mutatja, akkor jo.
Igazából az zavar, hogy mikor a kuplungtárcsákat cseréltem, szétcsúszott a rudazat vagy mi, te írtad, hogy két emberes összerakni, de én simán egyedül, szétfeszítés nélkül rátoltam a tengelyre. Az lehet gond?
Hat, ennyibol nem tudom megmondani