Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jo, eredetileg lagyabb anyagbol szokott lenni. Nem tudom, a kinai mit hasznalt fel, hogy 16 eurobol kihozzon mindent.
Ez nem tűnik ólomnak inkább alumíniumnak.🤷 Igen próbálok csak annyit, mindkét feléből. Nem csiszolópapírral mert azt kiröhögte.😁 Már haladok és próbálgatom. A képen amekkora volt, most, meg az eredeti.😄
Lagy olom az a buci (bowden dionak szokas hivni), csiszolopapirral tudsz levenni a szelessegebol. Probalj meg csak annyit levenni belole, amennyit feltelten muszaj.
Ez a furatba.
Mi nem passzol a hova?
Hat, en kifuznem onnan a p_csaba es elvinnem a bowdennek legkenyelmesebb uton a karbiig, az biztos.
Jogos! 😅 A szivató bezavarhat ha ennyire feszül? Amúgy az új biztonsági bowden feje nem megy át a furaton. Szóval mókolni kell.🙄
Ki van fizetve az a bowden. Probald ki. Van jobb otleted?
Amúgy leszerelve a régi bowdenek nem akadnak.🤷 Az újak olyan másak, nem tudom működni fognak-e?
Köszi! A szivatóbowdenen nem kell holt játékot vagy valamit állítani?🤔 Balra tekert kormánynál nagyon feszül az egész. Úgy, hogy nem is volt a könyv szerint a helyén, de úgy még jobban.
Az uszohazat nem kell leereszteni.
A kifolyot ne bontsd meg, onnan folyni fog, az fix. A tobbit nem tudom, mert nincs elottem.
Megint belezavarodtam. Le tudom úgy venni a tankot, hogy nem engedem le a benzint sehonnan? Lehúzhatom a csöveket a csapról, vagy van ahonnan folyhat a benzin? Az úszóház leeresztő csavarom nem jó.🤷
Nincs tudomasom videorol. Tank le, bowden a karbirol leold, utana nyitod ki a gazszektor a jobb markolatnal.

Visszafele forditott a sorrend, eloszor a gazkarnal jatszod be oket, utana vezeted le a vaz menten (ahogy volt) a karbihoz, ott beakasztod, majd a bowden holtjatekot kiigazitod az allitocsavarokkal a karburator bowdentartoin. A felso, a gazkarhoz kozeli bowdenallito mar csak finomhangol, a durva beallitast lent kell megejteni
Beolajozzam az új bowdent? Olvastam, hogy olajat kell rajta végigfolyatni. Milyen olajat?
Tudsz valami videót, mennyire kell szétkapnom a bowdencseréhez?😅 Én nem találtam. Meg mit milyen sorrendben?
Gyarilag van magas es lapos kormanyos. A bowdenhossz tekinteteben lehet vagy 10 centi kulonbseg. Ha passzol, csak nagyobb ivben kanyarodik, tedd fel es hasznald. Inkabb legyen cseppet buggyos, de mukodjon megbizhatoan
Basszus ezek a bowdenek hosszabbak mint a mostaniak. De sehol nem találok gyári értéket milyen kell.🤷
Hát megjöttek a bowdeneim épp most.😁 Vékonyabbak mint az eredeti.🤔 Gondolom ezért olcsó. Remélem jó lesz.🤷
Köszi! Na, üzemmelegen a könyvben leirtak szerint, kipróbáltam a karbi keverék állító csavar beállítását. (Tudom nincs hozzá fülem, de tanulok.😅) 5,5 re volt kitekerve. Betekertem, és könyv szerint 3 egész 1/4-re kitekertem (van AIS, ami szerint svájci, és annak más a karburátor súbertűje, tudom. Ez meg egy gagyi, de most ezt próbáltam) majd nyolcadonként ki tekertem, de csak lefele ment a fordulatszám, bár alig. Viszont elkezdett puffogni a kipufogó. Aztán befele tekertem. Az első nyolcadnál feljebb ment a fordulatszám bár nem lépte át az 1450-et. És nem puffogott. Két nyolcadnál befele megint esett és puffogott gázelvételnél(asszem).így hagytam. Lehet a normál 2, 5/8-os beállítással is meg kellene próbálnom? Azt klvastam az AIS is hajlamosítja a durrogásra.🤦 Tovább nem mertem tesztelni, mert féltem, átjön szemből a rendőr és statáriálisan fejbelő.😂
Hát... az oldal elég érdekes. Hong-Kongi cég, akik ingyen szállítanak EMS-sel, töredékáron adjék a terméket, de a telefonszámuk USA-béli...
Nem tudom, lesz-e ebből bowden.

Egyetlen módon derül ki, melyik a rossz: ha kiszeded őket és kézben fogva meghúzod. Amelyik simán jár, az jó, amelyik akadozik, szorul, az nem.
Blackiex, esetleg gáz bowden párt is tudnál javasolni?😅 Az eredeti 61 euró darabja, így mivel nem tudtam még, hogy tényleg az-e a baj így megrendeltem a legolcsóbbat, 16 euró párban, de se híre, se hamva... Gondoltam nem költök annyit, ha mégis felesleges volna. Ennyiért gondolom nem nagy minőség. Te mit ajánlanál? 🤔 Amúgy párban érdemes cserélni, vagy kideríthető melyik a ludas?