pl múltkor vitte az öreganyját székesfehérvárra dokihoz aztán elmolyoltak ott sokáig(mri, kezelések stb) és annyit hűlt a verda hogy töltőig nem fűtött fel
doki előtt akarta tölteni pont emiatt, csak kifutottak az időből több ok miatt
de végülis mire megette a kfc csípős csirkéket lazán töltött annyit amennyivel hazajött
amúgy az az 500 ló nagyon brutál nem tolja az ember mindig maxigázon de tudja hogy ott van, pl kamiont előzni hasznos tud lenni
persze amikor gumit kell venni már nem fog annyira tetszeni 😂
A töltő tudja, én 253kW-ot láttam maximumban, és 250kW a névleges, de csak olyankor, ha kevesen vannak.
A betáp korlátoz általában.
Illetve a régebbi V2-es töltők, csak 120kW-ot tudnak alapból de azt 2 oszlop között osztja, vagyis ha beállnak melléd, akkor már csak 60kW lesz.
Amikor ezeket lerakták akkor világbajnok töltők voltak így is, de manapság ez már kezd gyenge lenni.
Szerencsére ilyet már nem raknak le régóta.
Magyarországon sok tesla töltő van, viszont legalább a kétharmada nem tudja azt ami rá van írva. ez tapasztalat. A töltő is kicsit szépíti a valóságot, ugyanúgy mint a tesla meg musk 😁
Mondjuk az 500LE-t nem venném alapul. Az ember nem azért veszi, és ha nem direkt erre megy rá valaki, akkor jelentősége sincs igazán. Egy 130LE-s átlag autó is elég jól szedi a lábát hogy ne legyen hiányérzetem.
De ezzel a feltétellel sem rossz vétel a Tesla.
Azt meg hogy csináljátok, hogy nincs idő temperálni? Beállítod a töltőt ahova mész és intézi magától.
viszonyítás kérdése
pl a gyerek 14ért vett egy 3 éves 30ezret futott 500 lovas teslát, amin az összes hiba egy mini kőfelverődés amit kerestem fél percig mire meglett
benzinesben mennyi lenne egy ilyen paraméterű kocsi?
tuti nem kapsz ilyet 14 ért
az a baj az összehasonlításokban hogy sose egy kategóriát hasonlít az ember össze
pl te is segghüye vagy mert az f astrám csak 150 lett volna és te meg sokkal drágábbat vettél
kb ilyen hasonlításokat csinálsz te is és ugyanilyen idiótaság......
amúgy pl a leaf meg a golf7 kb egy árban vannak ami hasonló felszereltség & hasonló évjárat/futás
csak azt kell mérlegelni évente hányszor megy az ember hatótávon kívül
amúgy most télen az útközbeni töltés nem az igazi, ha nincs idő temperálni az akkut kurva lassan tölt ilyen 40-60al
még a tesla csoda töltő is
ellenben innsbruck(kicsit túl) megvolt 3 töltésből egész gyorsan üzemmeleg akkuval
doki előtt akarta tölteni pont emiatt, csak kifutottak az időből több ok miatt
de végülis mire megette a kfc csípős csirkéket lazán töltött annyit amennyivel hazajött
amúgy az az 500 ló nagyon brutál nem tolja az ember mindig maxigázon de tudja hogy ott van, pl kamiont előzni hasznos tud lenni
persze amikor gumit kell venni már nem fog annyira tetszeni 😂