Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Blackiex! Köszönöm szépen a hasznos infót. Ennek után kell nézni. Jelentkezem mi az eredmény.
Még két kép. Az egyiken egy jól láthatóan lelazult tengelyanya látható. A másikon a kardánkereszt helye - a műanyag fedőlap mögött van, amin a benzinpumpa függeszkedik. A sárgával karikázott részen 11 óránál egy kis elektonikai kütyüt látsz, az a sebességmérő szenzor. Azt eltávolítva be lehet lesni a kardánkereszthez, ha látványos a baj, akkor onnan is látszik. Persze ha csak kicsit laza az anya, az onnan nem lesz észlelhető.
Így, hogy nem hallom, nem tudok okosat mondani. Különösen az a mondat értelmezhető számomra nehezen, hogy "mintha valami a blokkban tovább forogna".

Van egy jellegzetes gyengeségük, mondhatni típushibájuk, ami motorféken búgó hanggal jár - kritikus esetben kotyogással, de nem tudom, te mit hallasz.

Az 1100-es Drag Star blokkjára a kardánkeresztet egy anyacsavar fogja, ami alapesetben annyira van meghúzva, hogy a megfelelő foghézag meglegyen az elülső szöghajtásban. Ezután az anyát egy ütéssel rögzítik, egy pontban ránittelik a menetre, hogy ne tudjon lelazulni. Sajnos azonban nem mindig marad úgy, mert a nittelés nem mindig sikerült megfelelően, lásd az első képet, az anya egy teljes fordulatot tud lazulni, mire a nittelés megállítja.
Amikor elkezd lelazulni, a kardánkereszt vibrálni és billegni kezd a helyén, lassításkor búgó, síró hangot ad. Ha az anya leesik vagy rosszabb esetben a tengelyvéggel együtt letörik, annak még kellemetlenebb következményei lehetnek.

Mivel a szöghajtás újrahézagolását nagyon kevés független szerelő tudja tisztességesen elvégezni, a márkaszervizt célszerű felkeresni, akik láttak már ilyet. Feltéve ha ez a baj, persze, mert mint mondottam, látatlanban 3 mondat alapján nem lehet megállapítani, mit hallasz és hogy mi az oka.

Erre a konkrét lehetőségre azért hívom fel a figyelmed (azon kívül, hogy ez egy ismert probléma), mert HA ott a baj és időben el van kapva, igen súlyos számlát spórolsz meg magadnak. Gondolhatod, hogy ha letörik a tengelyvég, akkor blokk ki, váltó szét és repkednek a százezrek és ez a jobbik eset. A rosszabbik, ha menet közben törik le és balesetet okoz.
Sziasztok! Drag 11oo cc van. Furcsa hangot kezdet kiadni... Csak motorféknél. Visszaengedem a gászt, akkor hallatszik. Főleg kis sebességnél. Motorfék után kuplung behúzzással is hallatszik egy olyasmi hang, mintha valami a blogban tovább forogna. Voltam 2 szerelőnél. Nem tudnak mit mondani..... SEGÍTSÉG-et előre is Köszi.
Nyilván, ez is egy teljesen használható megközelítés.

Nem tudom, a kolléga hogy jutott el addig, hogy erre a két típusra szűkítse le a listáját, de a megadott infóból kiindulva ennyit tudtam hozzátenni a kérdéshez. Ha egyéb kritériumok is felmerülnének, pl. ne legyen karbis vagy efféle, akkor lehet tovább finomítani.
Nekem az jött le, hogy a motor stílusát mindenképpen tudja, hogy mit szeretne.
Én - ha motorvásárlás előtt állnék - azt tudnám, hogy mit nem, a maradék közül választanák a rendelkezésre álló összeg ismeretében.
Ami nem feltétlenül jó, csak megjegyeztem, hogy ilyen megalkuvó vagyok.
Ebben legalábbis.
Nem hiszem. Van mar egy elkepzelese, hogy milyen jellegu motort keres, de nyilvan felnott ember, majd eldonti.
Igen, csak az összehasonlítás miatt, hogy az olvtárs képben legyen.
Vagy inkább összezavartam az adattal?
Sportos, porgos motor, 11 ezernel indul a piros tartomany, az olyan. Mas zenekar teljesen.

A Drag Star 650 7500-nal, a VT750 6300-nal tilt.
Köszönöm szépen ismét!
A Kawa 5 ezernél 108-at halad 6. sebességben. Vagy 109.
A VT750 minőségibb és hétköznapi értelemben használhatóbb motor. Nyilván az ára is tükrözi, de ne szaladjak előre ennyire.
A VT750 42 ló és 65Nm. Ezzel már 140-es utazó sem elképzelhetetlen, hosszú távon a fogyasztása is jobb. A váltója sokkal "tágasabb", százas tempónál 3400-3500-at forog, autópályaképes is.

Ax XVS650 (mindegy, hogy Classic vagy Custom) a Virago 535 felfúrt, felöltöztetett utódja. 40 lóerő, 50 Nm, megtankolva 250 kiló kb. 90-nel csorogni ideális, de a jelentős önsúly miatt ennél tempósabb haladásra, előzésekre kevéssé alkalmas. A váltója igen rövid, százas tempónál a kis hatötvenes 4200 körül pörög.

Ezen felül a 650-es Drag Starnak vannak gyenge pontjai, pl. egy bordáshüvely közbeiktatásával hajtja a kardán a hátsó kereket, ami hajlamos lerágni a hátulsó szöghajtás tengelyéről a bordákat. Erről láthatsz posztokat ebben a topikban is, mert nem egyedi eset.
A küllők törése sem ritka, főleg két személlyel használt példányokon.

Ennél mélyebben nem akarok belemenni itt, de anno összefoglaltam hasonló cipőben járó fórumtársnak, hogy az amerikai stílusú, középsúlyú japán motorok esetében melyiknek mi az előnye-hátránya. A link alant. Sokat nem is kell legurítani, a #5773604 sz. poszt az a lenti topikban.

https://www.sportmotor.hu/foru...
Köszönöm a választ.
Ki tudnád fejteni, hogy mit értesz a nem egy liga alatt? Nagy dilemmám mai napig a két motor közötti választás.
A hatso meg csak-csak, az elso nem, a villa also fele (az alu 'csizma') nem ugyanaz a Classic-on, mint a Customonn emiatt mashol vannak a sarvedo rogzito fulek.

Szereny javaslatom az, hogy a VT750-nek adj meg egy kort fejben, mert nem egy liga a ket motor.
Sziasztok! Terveim között van, hogy beszerzek egy VT750 Shadow-t, vagy egy 650-es Dragstart és végül a Yamahára esett a választásom.
Viszont nekem a Classic jobban tetszik, mint a sima 650, de most szembejött velem egy hírdetés és nagyon megtetszett az adott 650-es Dragstar. A kérdésem az lenne, hogy a Classic első, illetve akár a hátsó sárvédője is gond nélkül passzol a sima 650-re? A választ előre is köszönöm!
Sziasztok!Az a kérdésem,hogy a kipufogón lévő kb 20 cm-es nikkelezett diszitést hogyan kell levenni?Az egyik végén bilincs van,de a másik végét nem tudom
,hogyan jön le.Előre is köszi a megoldást.
Neked hasonló a problémád?
Mértél már feszültséget az aksin?
Szia, akku csere megoldotta?
Pl. Shadow 600 - ugyanúgy 40 ló és 50Nm, csak kb. 50 kilóval könnyebb.
A 750-es Viragok ára kicsit elszaladt, de azok is elég jó vételek tudnak lenni, ha 1990 utánit találsz cirka 1 milla táján.
Ha kb. másfél milláig el lehet menni, akkor ott a Kawasaki Vulcan 800. 53 ló, 65 Nm. Egy porlasztós, faék egyszerű mechanika, ejtőtartályos tehát AC pumpára sincs gond.
És mik azok?Már mint jobbak az árkategóriájában.
Szerény Véleményem Szerint, röviden.
Köszi! Az szvsz-en mit értessz?
Annal mar eleg sokba. A koraiak amugy is hajlamosak kiragni a szoghajtasnal a bordashuvelyt, a kullotores sem ritka, a porlaszto (es a blokk is) egy kicsit megbonyolitott xv535 egyseg, ami alapbol nem nagyon felhasznalobarat.
Mindemellett 40LE es nehez, mint a sar.
Ugyanakkor ha nem akarsz 100 felett haladni, nem vagy elozgetos/tempos tipus es nem zavarnak a fent emlitettek, akkor kijohettek egymassal - ugyanakkor szvsz csak jobb motor van az arketegoriajaban.
Sziasztok!Szemezek egy 1999-es 650-esDragStar Classickal,ami úgy 60ezret futott.Milyen problékmába ütközhetek szerintetek?
Ha valami nem világos, itt kérdezz és igyekszem használható választ adni, ahogy időm engedi.