Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak szóltam, hogy ez már nem teljesen ugyan az. De megéri időnként picit foglalkozni a tömítésekkel.

Nekem is adott még munkát a motor. Meg pár plusz ősz hajszálat.
Mielőtt elvittem vizsgára (már ott van egy hete, kicsit ottfogták, de jövőhéten végre kiengedik), 3x szedtem újra szét a karbikat.

A KEYSTER tömítéskészlet -mint kiderült- nem viton volt. Megette a benya 2 hét állás alatt. Utána rendeltem németországból készletet,
abban jó volt a tömítés, összeraktam megint, pöccre indult, majd 1 hét után megint nem indult el.
Na, akkor karbik megint ki, kiderült, hogy nem zárnak rendesen a KEYSTER tűszelepek (nem volt rajta tank, csak pici tölcsér, így nem folyt be az olajba).
Akkor elővettem a régi, jól bevált módszeremet, vettem 20ml fecskendőt, feltöltöttem, leeresztettem karbinként, mértem a lejött benyát,
3 túlfolyik, sok a benya benne.
Állítottam már mindenhova is a szintet, de csak nem lett jó, vagy túlfolyt, vagy korán zárt. Tapasztalatom szerint kb. 40-42ml kell legyen bennük.
Teljesen véletlen észrevettem, hogy az úszóház nyelv már kikopott, mart magának egy pici krátert a tűszelep.
Na, azt kézi kisköszörűvel kiszedtem síkra 72 miatyánk közepette, nehogy elkapja a műanyagot.
Innentől 2 már zárt, kettő nem. Jött a kísérletezés a 3 garnitúra tűszeleppel és fészekkel, a végén a német garnitúra lett jó, azon a gyárival
ellentétben hosszabb a végén a rugós tüske (ki érti ezt, én nem, mert a KEYSTER az rövid tüskés volt, mint a gyári).
Legvégül 1 karbi volt renitens, ott meg hosszas szívózás után feltűnt, hogy kotyog az úszóházon a nyelv.
Na, miután erre rájöttem, ennek megfelelően állítottam be, majd 2 napig állt egy tölcsérrel a karbisor, feltöltve benyával, hogy ereszt-e.
Nem ereszt. Az úszószintet pedig nem a leírás szerint mértem, az nekem kissé ezoterikus, hanem a fém nyelv végét mértem tolómérővel
az úszóház áthidalóhoz, az a távolság egzakt. 2.9-nél volt 37ml, 3.4mm-nél 45ml, így belőttem 3.2mm-re a távolságot.
Ment vissza a helyére, 3 napig minden nap beindult, utána megint nem.

Kezdtem kicsit belefáradni, de szerencsére elsőnek a gyertyákat szedtem ki és konstatáltam, hogy az iridium gyertyák pont most elhaltak.
Bekerültek a DENSO hagyományosak, és utána 2 hétig szépen, minden nap indult.
Pár próbakört is mentem, de mivel ugye nincs műszaki, így óvatos voltam.
Aztán az útvonalengedély is egy kabaré: vizsgaállomás már nem adhat igazolást, de az okmányiroda meg kéri.... nem is részletezem, de végül az is meglett... most meg várok a motoromra, de végre úgy fest minden rendben lesz és hamarosan levizsgázik.
Köszönöm a segítséget.
Semmi extra, passzentosan felcsúszott, zsíroztam meg széthúztam a karbikat, cseréltem a benzinösszekötő tömítéseket is ha már játszok vele nehogy ott könnyezzen, szelepfedélnél is volt egy kis nedvesedés remélhetőleg elmúlt, tankalávaló gumesz volt még új neoprén benyacső rozsdamentes védőrugóval tiszta haszon 😃
nem érdemes csak láncot cserélni , szerencsés esetben a kopott fogaskerekek elbasszák az új láncot ..
108 tagos 530-as lanc, elol 15 fog (=Bandit 1200 kis lanckerek), hatul 43 fog (=RF600R hatso lanckerek)
Sziasztok! Kérdésem lenne esetleg tudja-e valaki, hogy egy belpiacos gsf750em van 1997es. Láncot kéne cserélnem lánckerekek méretét illetve a lánc milyen megy rá azt szeretném kideríteni. Illetve elég lehet csak láncot cserélni ilyenkor? Köszi
Készülj fel, hogy kisebb, mint az eredeti a görbevázason. Sokkal szorosabban megy fel a karbikra, feszül. Ez már nem ugyan az az alkatrész.
De, telefon. Abból is csak 12MP.
Faszák a képek, ez nem telefon, ugye?
A higanyos egy vintázs MotionPro, a digitális meg PropTech DSync2.
Majd szeretnék magamnak is építeni egyet, mert van 1-2 dolog amit én másképp csinálnék, de meglepően jó cucc.
Milyen tesztered van, Healtech?
Indexekre átforrasztottam a gyári csatit. Teljesen jó fényük van, passzolnak is, tetszetős.
Karbikat beállítottam, szinkront megcsináltam, életemben először digitális teszterrel. Hát... ezzel gyerekjáték a higanyoshoz képest.
Van alapjárat, vette a lapot is, olaj meg nem ereszt sehol egyelőre.
Az ülést is fel tudtam tenni végre, bár ülni még nem ültem rajta, mióta megcsináltattam. Arra is kíváncsi leszek.
A RENTHAL kormány meg pont annyival magasabb, amennyivel kell, de még rejtély, hogy az orridom és a plexi hogyan tolerálja majd.
Nagy örömömre a 4 rendelt tételből 3 is beérkezett az országba 1 hét alatt, bezzeg a negyediket még vissza sem jelezte a Suzuki. 🤭
Majdnem összeraktam a farát, de mikor végeztem, gondoltam feltöltöm a kocsit ablakmosóval, és jött a szívroham (eltűnt a hűtőfolyadék a kocsiból) és el is felejtettem lefotózni a motort.

De úgy tűnik amekkora balszerencsém volt, legalább akkora mákom is. Holnap lefotózom a motort.
Sőt, lehet most már megérne egy csokor fotót a fotók közé is.
Ezt másold be az Ebay keresőbe: "LED Tail Light Rear Black Suzuki GSF 600 1200 Bandit Iconic GN77B GV75A"
Az eladó: "WhiteLights LED lights for bikes"
Elküldöd a linket? Azóta nem tudok aludni.. Nekem is kell 🤣🤣
Óó yeahhh , ezt megvettem én is levegőztető de ha valami nem frankó itt is jön benya 😆 még rá kell szánjam magam hogy ezt is berakjam
"ha lesz az életemben még 1 ilyen projekt, akkor a csavarokat szépen felcímkézem"

Nem minden technologianal müködik sajnos..., de ha tehetem, bármi szétbontásokor, kitekerem a csavart, leveszem az alkatrész, és visszatekerem bele a csavart. Ìgy nem egy vödör csavarból kell összeszerelni a vázig visszabontott jármüvet. Csak akkor olyan esetben teszem "külön" a kötöelemeket, amikor záros idön belül végighaladok pl egy UH tisztitáson, de akkor is csak annak a részegységnek a kötöelemeit kezelem így. Nem mondom, hogy csavarra ismerem a gixert, meg azt pár motort amivel foglalkoztam, de nem egy alkalommal veszek úgy egy vödör csavarat, hogy nézem, hogy benne vannak-e az egzotikus darabok..., és nem kell hozzá a katalogus...
No, ma megtörtént a lényeges áttörés: beindítottam. A hangja a STORM-mal majdnem ugyan olyan, mint a gyári dobbal, nem hangos.
(Sőt, megtaláltam a dobozban a műanyagkártyás típusbizonylatát is, úgyhogy be tudom tenni a forgalmiba.)

Arra számítottam, hogy nem lesz egyszerű indítani, de forgattam picit szívató nélkül míg meg nem jött az első bumm,
aztán ráadtam a szívatót és pörgött is mind a négy henger.
Igaz alapjárat még nincs, szinkront még nem csináltam, meg egy csomó minden még a habokban, de legalább járt.
Most picit megnyugodtam.
Viszont mikor beszenvedtem a helyére a karbisort, észrevettem, hogy elszakadt az egyik gumis "T" idom a karbi felső elosztójában, amire a szellőző (?) csövek mennek. Vagy légköri nyomást ad ott, nem tudom... túlfolyónak magasan van.
Plusz tönkrement pár műanyag alátét a lábtartó konzol csavarjai alatt, még jó, hogy kapni...

Egy biztos, ha lesz az életemben még 1 ilyen projekt, akkor a csavarokat szépen felcímkézem, mindegyik külön kis dobozba fog kerülni.
Ez a csavarkeresgélés őrület.
Ebay, Németország. 😉
jól néz ki , ez honnan van ?
A különbség. Elég szembeötlő.
A LED-es fénye. Kíváló.
Megjött a fényszóró. Nagyon szép munkát végeztek vele. A foncsor gyönyörű lett, kapott új izzó fészket is és természetesen belül teljesen
portalanították, az üvegbúrát szépen letakarították. Majd hétvégén csinálok pár összehasonlító fotót, mert van egy tartalék fényszóróm.
Az nem lesz jo, ha görbevazase…, nekem ahhoz szerintem komplett Dyno szett van, de az egyenesvazas porlasztojaba nem passzolna.