Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Készülj fel, hogy kisebb, mint az eredeti a görbevázason. Sokkal szorosabban megy fel a karbikra, feszül. Ez már nem ugyan az az alkatrész.
De, telefon. Abból is csak 12MP.
Faszák a képek, ez nem telefon, ugye?
A higanyos egy vintázs MotionPro, a digitális meg PropTech DSync2.
Majd szeretnék magamnak is építeni egyet, mert van 1-2 dolog amit én másképp csinálnék, de meglepően jó cucc.
Milyen tesztered van, Healtech?
Indexekre átforrasztottam a gyári csatit. Teljesen jó fényük van, passzolnak is, tetszetős.
Karbikat beállítottam, szinkront megcsináltam, életemben először digitális teszterrel. Hát... ezzel gyerekjáték a higanyoshoz képest.
Van alapjárat, vette a lapot is, olaj meg nem ereszt sehol egyelőre.
Az ülést is fel tudtam tenni végre, bár ülni még nem ültem rajta, mióta megcsináltattam. Arra is kíváncsi leszek.
A RENTHAL kormány meg pont annyival magasabb, amennyivel kell, de még rejtély, hogy az orridom és a plexi hogyan tolerálja majd.
Nagy örömömre a 4 rendelt tételből 3 is beérkezett az országba 1 hét alatt, bezzeg a negyediket még vissza sem jelezte a Suzuki. 🤭
Majdnem összeraktam a farát, de mikor végeztem, gondoltam feltöltöm a kocsit ablakmosóval, és jött a szívroham (eltűnt a hűtőfolyadék a kocsiból) és el is felejtettem lefotózni a motort.

De úgy tűnik amekkora balszerencsém volt, legalább akkora mákom is. Holnap lefotózom a motort.
Sőt, lehet most már megérne egy csokor fotót a fotók közé is.
Ezt másold be az Ebay keresőbe: "LED Tail Light Rear Black Suzuki GSF 600 1200 Bandit Iconic GN77B GV75A"
Az eladó: "WhiteLights LED lights for bikes"
Elküldöd a linket? Azóta nem tudok aludni.. Nekem is kell 🤣🤣
Óó yeahhh , ezt megvettem én is levegőztető de ha valami nem frankó itt is jön benya 😆 még rá kell szánjam magam hogy ezt is berakjam
"ha lesz az életemben még 1 ilyen projekt, akkor a csavarokat szépen felcímkézem"

Nem minden technologianal müködik sajnos..., de ha tehetem, bármi szétbontásokor, kitekerem a csavart, leveszem az alkatrész, és visszatekerem bele a csavart. Ìgy nem egy vödör csavarból kell összeszerelni a vázig visszabontott jármüvet. Csak akkor olyan esetben teszem "külön" a kötöelemeket, amikor záros idön belül végighaladok pl egy UH tisztitáson, de akkor is csak annak a részegységnek a kötöelemeit kezelem így. Nem mondom, hogy csavarra ismerem a gixert, meg azt pár motort amivel foglalkoztam, de nem egy alkalommal veszek úgy egy vödör csavarat, hogy nézem, hogy benne vannak-e az egzotikus darabok..., és nem kell hozzá a katalogus...
No, ma megtörtént a lényeges áttörés: beindítottam. A hangja a STORM-mal majdnem ugyan olyan, mint a gyári dobbal, nem hangos.
(Sőt, megtaláltam a dobozban a műanyagkártyás típusbizonylatát is, úgyhogy be tudom tenni a forgalmiba.)

Arra számítottam, hogy nem lesz egyszerű indítani, de forgattam picit szívató nélkül míg meg nem jött az első bumm,
aztán ráadtam a szívatót és pörgött is mind a négy henger.
Igaz alapjárat még nincs, szinkront még nem csináltam, meg egy csomó minden még a habokban, de legalább járt.
Most picit megnyugodtam.
Viszont mikor beszenvedtem a helyére a karbisort, észrevettem, hogy elszakadt az egyik gumis "T" idom a karbi felső elosztójában, amire a szellőző (?) csövek mennek. Vagy légköri nyomást ad ott, nem tudom... túlfolyónak magasan van.
Plusz tönkrement pár műanyag alátét a lábtartó konzol csavarjai alatt, még jó, hogy kapni...

Egy biztos, ha lesz az életemben még 1 ilyen projekt, akkor a csavarokat szépen felcímkézem, mindegyik külön kis dobozba fog kerülni.
Ez a csavarkeresgélés őrület.
Ebay, Németország. 😉
jól néz ki , ez honnan van ?
A különbség. Elég szembeötlő.
A LED-es fénye. Kíváló.
Megjött a fényszóró. Nagyon szép munkát végeztek vele. A foncsor gyönyörű lett, kapott új izzó fészket is és természetesen belül teljesen
portalanították, az üvegbúrát szépen letakarították. Majd hétvégén csinálok pár összehasonlító fotót, mert van egy tartalék fényszóróm.
Az nem lesz jo, ha görbevazase…, nekem ahhoz szerintem komplett Dyno szett van, de az egyenesvazas porlasztojaba nem passzolna.
Ha érdekes lehet, a rugóim megvannak, amik a membránhoz kellenek!
most olvasom hogy agonál sem, na akkor már nem hoznak ? https://www.louis.de/artikel/d... valamikor én innen vettem
https://www.agomotors.hu/websh... minek külföldről ha van belföldön
Nem vergődnék a vámon, most rendeltem a pályagéphez 3 szett blokkvédőt UK-ból, össz 60 ezer forint volt,
és 800 ft vámot fizettem rá.
Hehe, 750 sraddal jártam ugyanígy, mondjuk a lamellák sem voltak már acélosak, de a csavarok
konkrétan el voltak görbülve, fele menet lenyalva róluk. Most már sakál, gyári cuccokkal. :D
Hogy milyen tökéletes egy utcai lökettérfogat az a 750, mindig elámulok, már bocikon is,
egy ilyenen meg vegytiszta hoki, ha néha le is forgatod.
Köszi szépen, továbbítom neki.